Kiva, kun vanhemmat häpeää minua ja uutta lastani
Erosin muutama vuosi sitten ja menin joku aika sitten uusiin naimisiin ihan pienessä seremoniassa. Sain nyt lapsenkin uuden mieheni kanssa. Yksi ennestään on edellisestä avioliitosta.
Vanhemmat piilottelee ja skitsoilee asian kanssa. Vannottivat, etten saa kertoa kenellekään asiasta. Itse ovat kertoneet joillekin harvoille ja valituille sukulaisille. Syy on, että meillä on sairas suku, joka haukkuisi minua...?
Totuus taitaa olla, että itse häpeävät minua, enkä ymmärrä miksi. Olen aina kokenut olevani perheeni musta lammas syystä x.
Olen jotenkin ihan loppu tämän asian kanssa. Tämä ei ole edes vitsi.
Kommentit (14)
Ootteko te jotain uskovaisia vai miks ero on noin iso asia?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te jotain uskovaisia vai miks ero on noin iso asia?
Ei olla edes mistään uskovaisesta suvusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Onko sun pakko olla tekemisissä noin ääliömäisten sukulaisten kanssa?
Ne on mun vanhemmat. Siksi. Ap
Oletko kysynyt, miksi he häpeävät sinua? Tai onko muuten käynyt ilmi syytä? Miksi he pitävät sinua mustana lampaana?
Mistä olet kotoisin? Jossain pohjoisessa tai idässä varmaan mahdollista tollanen asenne.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet kotoisin? Jossain pohjoisessa tai idässä varmaan mahdollista tollanen asenne.
Ei kyllä täällä pohjoisessa suhtauduta noin. On enemmänkin sääntö kuin poikkeus erota ja tehdä lapsia useammalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä täällä pohjoisessa suhtauduta noin. On enemmänkin sääntö kuin poikkeus erota ja tehdä lapsia useammalle miehelle.
En tiedä mitään maankolkkaa, jossa näin suhtaudutaan. Ja jos jollakin tutulla olisi asiaan mitään sanomista, niin olisi kyllä oma häpeä. Niin en ymmärrä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt, miksi he häpeävät sinua? Tai onko muuten käynyt ilmi syytä? Miksi he pitävät sinua mustana lampaana?
Syy oli sukulaisissa heidän mukaansa. En saanut muuta syytä. Mutta olen jo ennen eroja tms. kokenut olevani musta lammas. Ap
Vierailija kirjoitti:
Teitkö 2. mukulan jollekkin etelän tuonti hedelmälle? Lievää pigmentti-häiriötä lapsessa?
Haista sinä kelmeä olmi paska.
T. suomalaisbrasilialainen
Vierailija kirjoitti:
Teitkö 2. mukulan jollekkin etelän tuonti hedelmälle? Lievää pigmentti-häiriötä lapsessa?
En tiedä, minä häiriö sulla on, mutta kannattaa ehkä käydä tutkituttamassa.
vain täysin idiootti tekee niin tyhmiä valintoja että joutuu eroamaan
Totuus on, että ympäri maailmaa on sekä sukuja että muita yhteisöjä, joissa joku ilman omaa syytään kivitetään joko konkreettisesti tai asenteilla tai vähintään asetetaan mustan lampaan asemaan. Se musta lammas saattaa jopa olla todellisuudessa joukon ainoa ei-rikollinen. Ihan samantekevää millä tavoin hän poikkeaa muista, hyvässä vai huonossa. Myös hyvällä tavalla poikkeaminen katsotaan rangaistavaksi. Raadollista mutta totta.
Mitä ihmettä?
Onko sun pakko olla tekemisissä noin ääliömäisten sukulaisten kanssa?