Tekee mieli vierasta miestä
Sellainen joka ottas kunnolla, pistäs siteen silmille ja sitos kädet ja vähän komentas..olisin pienenä orjana. Sais pyöritellä ja vähän läpsiä perseelle antasin panna niin paljon ku haluis. Sillä olen puutteessa.
Menee hyvä ja himokas nainen hukkaan :(
Terkut seksittömästä liitosta "neljäs vuosi menossa"0^
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:36"]Sellainen joka ottas kunnolla, pistäs siteen silmille ja sitos kädet ja vähän komentas..olisin pienenä orjana. Sais pyöritellä ja vähän läpsiä perseelle antasin panna niin paljon ku haluis. Sillä olen puutteessa.
[/quote] Kelpaisinko minä? Kalu on 19 cm pitkä ja 5,5 cm paksu (ympärysmitta 17 cm. Olen kova panemaan. Onko pillusi vastaanottavainen? ;)
[/quote]
Kelpaa :) ap
Tulkaa kaikki kimppaan..olis ihana sekin kokea.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:53"]Missä päin tekee mieli vierasta?
[/quote]
Pk-seutu :) ap
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:42"]Täältä saat +20 isoa ja paksua, niin että pimppi litisee :)
M42
[/quote]
Minne tuun :) ap
[/quote]
Missäpäin olet ap, t. 2.
[/quote]
Pääkaupunkiseudulta
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 09:13"]Ap maistuisi..savuton vaan ei avuton Suomi Äijä,5kymppinen,varattu ja uusimaa...puhdas ja terve molemmista toimivasta päästä..
-jakke-
[/quote]
Ggrrrr
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 10:33"]mistähän tuollasen naisen saisi, vaikka saamaan useampaakin miestä kerralla
MTRE
[/quote]
Tää ois oikeesti ihana kokee:) ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 09:13"]Ap maistuisi..savuton vaan ei avuton Suomi Äijä,5kymppinen,varattu ja uusimaa...puhdas ja terve molemmista toimivasta päästä..
-jakke-
[/quote]
Ggrrrr
[/quote]Miksi Ggrrr?
-jakke-
Miksi Ggrrr?
Olen avoin hetero Seksille?
-jake-
Mistä saan Sinut kiinni Jake?Rva44
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:49"]Jos nuorempi kundi kelpaa niin voin kans jeesata.
[/quote]
Jos sulle vaan tämmönen 40+ isotissinen ja pyöreä peppuinen kelpaa. Mulle riittää se että mies ottaa kynnolla eikä kysele! Ap
[/quote] tääl ois ottaja 18v
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:36"]Sellainen joka ottas kunnolla, pistäs siteen silmille ja sitos kädet ja vähän komentas..olisin pienenä orjana. Sais pyöritellä ja vähän läpsiä perseelle antasin panna niin paljon ku haluis. Sillä olen puutteessa.
[/quote]Hei tule luontoon tai minä teille ja katsotaan kestääkö keittiösi pöytä..M51
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:36"]Sellainen joka ottas kunnolla, pistäs siteen silmille ja sitos kädet ja vähän komentas..olisin pienenä orjana. Sais pyöritellä ja vähän läpsiä perseelle antasin panna niin paljon ku haluis. Sillä olen puutteessa.
[/quote]Siinäpä Nainen makuuni..kirjoita spostisi ja ......
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 07:20"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:36"]Sellainen joka ottas kunnolla, pistäs siteen silmille ja sitos kädet ja vähän komentas..olisin pienenä orjana. Sais pyöritellä ja vähän läpsiä perseelle antasin panna niin paljon ku haluis. Sillä olen puutteessa.
[/quote]
Ja pannaan vai ;) ap
ahaha miehiä siellä naisina..mahtaa tulla ylläri.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:49"]Jos nuorempi kundi kelpaa niin voin kans jeesata. [/quote] Jos sulle vaan tämmönen 40+ isotissinen ja pyöreä peppuinen kelpaa. Mulle riittää se että mies ottaa kynnolla eikä kysele! Ap
[/quote] ai että kelpaisko tuollainen arvaa vaan
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 07:20"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:36"]Sellainen joka ottas kunnolla, pistäs siteen silmille ja sitos kädet ja vähän komentas..olisin pienenä orjana. Sais pyöritellä ja vähän läpsiä perseelle antasin panna niin paljon ku haluis. Sillä olen puutteessa.
[/quote]
Ja pannaan vai ;) ap
[/quote]Ei huono idea eikä kovinkaan omaperäinen vaan voisi toimia?:)))))
uutisissa oli aikoinaan kun piti naisen olla vastas niin olikin mies joka sitoi ja raiskas.
Ei voi olla totta ei tää mikään senssipalsta ole. Fantasiat kyllä ymmärrän mutta en näitä meilejäM50+.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:01"]
Ei voi olla totta ei tää mikään senssipalsta ole. Fantasiat kyllä ymmärrän mutta en näitä meilejäM50+.
[/quote]
Joo en minäkään. Eikö sitä vittua tai kyrpää saa muutenkin????????????????????????????? N44
Oltiin vaimoni (50v) kanssa Espanjassa. Käytiin swingers clubilla ja kahden viikon aikana häntä pani noin 20 miestä. En minäkään ilman jäänyt.
Piristi kummasti meidän omaa seksielämää
[/quote] Kelpaisinko minä? Kalu on 19 cm pitkä ja 5,5 cm paksu (ympärysmitta 17 cm. Olen kova panemaan. Onko pillusi vastaanottavainen? ;)