Miksi naiset polttaa vihreetä tupakkaa?
Niin miksi? Punanen on vahvinta ja nikotiinia enemmän. Käy päähän eniten. Sitä paitsi kyllä se hengitys haisee vaikka mentholia polttaisitte.
M-96
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:14"]Tupakanpolttajat on oksettavia. Toivottavasti tupakkaveroa nostetaan lisää, ja jos tupakoijat alkavat hakea tupakkaa ulkomailta se kielletään.
[/quote]
Tai rajalla peritään verot, helppoa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:14"]
Tupakanpolttajat on oksettavia. Toivottavasti tupakkaveroa nostetaan lisää, ja jos tupakoijat alkavat hakea tupakkaa ulkomailta se kielletään.
[/quote]
Ihan kuin se tupakan tuonti ulkomailta sillä kiellolla loppuisi... Salakuljetus ja pimeänä myynti vain kasvaisi, mutta tietysti jos sitä toivot niin kyllähän sitä kieltoa sit kannattaa tukea.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:14"]
Tupakanpolttajat on oksettavia. Toivottavasti tupakkaveroa nostetaan lisää, ja jos tupakoijat alkavat hakea tupakkaa ulkomailta se kielletään.
[/quote]
Ihan kuin se tupakan tuonti ulkomailta sillä kiellolla loppuisi... Salakuljetus ja pimeänä myynti vain kasvaisi, mutta tietysti jos sitä toivot niin kyllähän sitä kieltoa sit kannattaa tukea.
[/quote]
Tulli tarkastaa rajalla autot. Salakuljetuksia tapahtuu aina.
Mä oon mies ja vihreä on ainoa mitä kykenen polttamaan, enkä niitäkään kaikkia. Muut maistuvat vaan niin paskalta. Samoin vihreästä bonuksesta ja pall mallista laatta lentää heti.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:14"]Tupakanpolttajat on oksettavia. Toivottavasti tupakkaveroa nostetaan lisää, ja jos tupakoijat alkavat hakea tupakkaa ulkomailta se kielletään.
[/quote]
Miksi tupakoitsijoita halutaan verottaa kokoajan enemmän ja enemmän. Miksi ei läskejä esim? Nehän enemmän terveyspslveluita käyttää.
ap
Mä poltan vihreää, koska minusta se on parhaan makuista. Enkä ole niin typerä, ettäkö ajattelisin ettei hengitys haise paskalta vihreän röökin jälkeen... :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:30"]Mä oon mies ja vihreä on ainoa mitä kykenen polttamaan, enkä niitäkään kaikkia. Muut maistuvat vaan niin paskalta. Samoin vihreästä bonuksesta ja pall mallista laatta lentää heti.
[/quote]
Noilla merkeillä mitää eroa huomaa. Lidlin goldfield ihan saman makusta kun malbaro. Ero vaan että malbaro paljon kalliimpaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:35"]Mä poltan vihreää, koska minusta se on parhaan makuista. Enkä ole niin typerä, ettäkö ajattelisin ettei hengitys haise paskalta vihreän röökin jälkeen... :D
[/quote]
Pissikset ovat niin tyhmiä tosiaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:30"]Mä oon mies ja vihreä on ainoa mitä kykenen polttamaan, enkä niitäkään kaikkia. Muut maistuvat vaan niin paskalta. Samoin vihreästä bonuksesta ja pall mallista laatta lentää heti.
[/quote]
Noilla merkeillä mitää eroa huomaa. Lidlin goldfield ihan saman makusta kun malbaro. Ero vaan että malbaro paljon kalliimpaa.
ap
[/quote]
Malbaro :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:14"]
[/quote]
Jos et ole huomannut niin elämme EU:ssa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:30"]Mä oon mies ja vihreä on ainoa mitä kykenen polttamaan, enkä niitäkään kaikkia. Muut maistuvat vaan niin paskalta. Samoin vihreästä bonuksesta ja pall mallista laatta lentää heti.
[/quote]
ap
[/quote]
Malbaro :D
[/quote]
malboro siis meinasin :D
Miksi ylipäätään kukaan polttaa tupakkaa. Hyi helvetti. En seurustelisi ikinä tupakoijan kanssa, ei tee mieli olla tuhkakupilta haisevan ihmisen lähellä.
Minä poltan vihreää bonusta :D Kerran yksi myyjä vastasi että "valkonen mallu? luulin et kuulin väärin kun tää on tällänen spurgurööki". Itsellä totaalinen hajoaminen. On tyhmää että poltan, kadun että aloitin + turhinta touhua ja rahanmenoa ikinä. Toisaalta taas rakastan tupakan polttoa ja varsinkin mentholia, varsinkaan sininen ei maistu ollenkaan. Nyt on karsittu alkoholi ja paha sokerikoukku pois, jos olisi sen tupakan vuoro seuraavaksi :)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:44"]Tarkoitit siis marlboro...
[/quote]
Joo malrboro meinasi.