Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtutulehdus, antibiootit ja lämpö?

Vierailija
11.06.2015 |

Minulla todettiin kohtutulehdus, johon määrättiin antibiootit. Aloitin lääkkeet eilen, olen nyt kerennyt ottamaan kolme antibioottia. Tänään koko päivän päätä on särkenyt ja lämpö ihan hieman yli 37. Onkohan joku toinen tauti puskemassa päälle vai voiko kohtutulehdus oireilla näinkin - myös kuurin alussa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kohtutulehduksessa vain pientä lämpöä, vetämätön olo, vuoto ja pääkipu. Lämpöily kesti vielä noin viikon antibioottien aloittamisen jälkeen. Itselläni meni kahta eri lääkettä päällekäin viikon jonka jälkeen toista vielä viikon.
Anna aikaa. Kestää hetken ennen kun lääke alkaa tehoomaan kunnolla.

Vierailija
4/6 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! Itselleni siis ensimmäinen tulehdus niin ihan vieraat oireet. Lämpöä ei ollut aiemmin, pelkkiä alavatsakipuja ja runsasta vuotoa. Ap

Vierailija
5/6 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöily voi kuulua asiaan. Usein kuume nousee hyvin korkeaksi. Ja juu, ab-kuuri ei välttämättä tehoa heti ja joskushan saattaa joutua vaihtamaan merkkiä, jos ei ala parantua.

Mulla helpotti olo vuorokaudessa, kun oli kohtutulehdus. Äitini tarvitsi keuhkoputkentulehdukseen monta eri kuuria ennen kuin helpotti. Eli tsempit, viikossa pitäisi kyllä tehota lääkkeet, muuten mene hakemaan uusi resepti :)

6/6 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Vinkkaan: Voit kysyä asiasta myös terveydenhoitajalta Vauvan uudella keskustelupalstalla. Kannattaa kokeilla :-) http://www.vauva.fi/keskustelu/114/alue/kysy_terveydenhoitajalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi