Sieppinen ei kauaa ”ihanassa” kodissaan viihtynyt, myyntiin tulee kämppä
Ihmettelinkin kun sen ihanan valoisan vuokrakoneita jälkeen osti noin ahtaan loukon jossa suorana pystyy olemaan vain makkarissa ja keskilattialla olohuoneessa. Keittiökin on ahdas ja matala, eikä telkkarille muuta paikkaa kuin keittiön seinä.
No nyt on huomannut ettei ollutkaan kaniin kiva juttu.
Kommentit (74)
Kyllä on ankean näköinen katu missä Sieppo asuu.
Siis Munkkisaarenkatu.
No,ei se ainakaan Punavuori ole.
Kyllä se Eiraa on.
Vierailija kirjoitti:
Siis Munkkisaarenkatu.
Onko tosiaan Munkkisaarenkatu? Ajatella, asuin siellä itse 80-luvulla. Sijainti on kyllä todella hyvä ja paikka on merellinen.
Kaikki rempat yhteistyöpostauksia ja nyt myy kämpän , nolo ämmä
Munkkisaarenkatu on Munkkisaaressa, mutta se ei ole saari.
Kämppä näytti siltä, kuin kaikki mahdollinen sen parantamiseksi olisi tehty. Kallis remontti. Pohja on niin omituinen, että ei asunnosta saa parempaa. Alue on kyllä kiva. Ehkä hinnassa saa jotain voittoakin, viimeisen päälle hienot ja toimivat 60 m2 ullakot maksavat Helsingissä 600000 € - 700000 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on valoisa vuokrakone?
Voi vitalis, pitäisi tietysti lukea vuokrakoti. Puhelin usein korjaa ja kaikki ei huomaa. Kyllä täysijärkinen ymmärsi yhteydestä, mutta näköjään kaikki ei.
😄 ohis
Tällä palstalla teloitetaan kirjoitusvirheistä. Täällä on pelkkiä kielitieteilijöitä ja äidinkielen opettajia. Larin Parasken jälkeläisiä toimii palstalla kielipoliiseina. Varsinkaan tekstisyöttövirheitä ei ymmärretä😊koska suuri osa mammoista on jäänyt vuoteen 2002.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rempat yhteistyöpostauksia ja nyt myy kämpän , nolo ämmä
Saranhan kannattaisi vaihtaa kämppää kahden vuoden välein. Remontoida viimeisen päälle ja käyttää hyödyksi yhteistyökuvioita. Siitä käärisi jo mukavat 200000 € per asunto. Verottomasti.
Usein ei ota ostohuumassa huomioon, miten vaikea asunnosta on päästä eroon tarvittaessa. Monet joutuvat myymään vuositolkulla asuntoaan ja sitten pääsevät eroon tappiolla. Ei todellakaan ole järkevää asumista. Asunto/talo/osake omistettuna ei aina ole se järkevin sijoitusmuoto. Vuokralla asumisesta pääset eroon 1 kk, jos tarvetta ilmenee.
Karsea matalakattoinen luukku. Pimeä ja kolkko, ahdistava. Tuollaisessa Klonkun luolassa masentuisi itse Joulupukkikin.
Hitsi mä luulin että on Ratakadulla. Käytiin katsomassa sen päässä olevia asuntoja, maksoivat n 600 000 - 700 000 eli ehkä pikkuisen liian tyyriitä. Alue oli myös telakka-aluetta. Mutta uusissa asunnoissa on liian matalat huoneet.
Vierailija kirjoitti:
Siis Munkkisaarenkatu.
Minä tykkäisin tuollaisesta merellisestä telakkamiljööstä. Eiran kupeessa.
Vierailija kirjoitti:
Mites te asutte, omassa velattomassa vai vuokramurjussa?
Toisten, erityisesti rikkaiden ja etuoikeutettujen (mutta tässäkin tapauksessa mitään erityistaitoja omaamattomien) arvosteleminen on köyhän ainoa huvitus.
t. murju
Vierailija kirjoitti:
Hitsi mä luulin että on Ratakadulla. Käytiin katsomassa sen päässä olevia asuntoja, maksoivat n 600 000 - 700 000 eli ehkä pikkuisen liian tyyriitä. Alue oli myös telakka-aluetta. Mutta uusissa asunnoissa on liian matalat huoneet.
Kalliossa maksaa uudet korkeat ullakot tuon verran. Keskemmällä kaupunkia luultavasti vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kun Ratakatu päättyy niin ei ole toista katua "sen jälkeen", mutta saman suuntainen on Punavuorenkatu joka kai päättyy telakka-alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Karsea matalakattoinen luukku. Pimeä ja kolkko, ahdistava. Tuollaisessa Klonkun luolassa masentuisi itse Joulupukkikin.
Tilaa ei ole. Päänsä lyö vinoihin kattoihin. Käytävässä on jokin inhottava askelma. Kuvista päätellen sauna ja makuuhuone näyttävät normaaleilta. Asunto näyttää ahdistavalta. Pienet ikkunat katon yläosassa.
Parkkipaikka parkkihallissa ilmeisesti kuuluu asuntoon? Se on bonusta.
Hyvä jos Sara 500 000 € tuosta asunnosta saa.
Ihan kauhea kämppä kun on sisustettu noin mustaksi. Ahdistava ja ankea. Valkoisella saisi edes vähän huijattua valoisamman ja avaramman oloiseksi. Ei paljoa, mutta vähän.
Ja tv keittiön työtason päällä??
Sopii varmaan sellaiselle, joka ei koskaan kokkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliossa maksaa uudet korkeat ullakot tuon verran. Keskemmällä kaupunkia luultavasti vielä enemmän.
Tämä ei ollut mikään ullakkohuoneisto mitä käytiin katsomassa vaan kakkoskerroksen asunnon. 😊
Nyt tiedän missä tuo Siepin asunto on. Ei ole niin kiva paikka.
Voisin ottaa ullakkohuoneistin jos se olisi vanhassa jugend-talossa. Mutta muuten en tykkää.
Luultavasti Hietalahti/Punavuori.