Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sieppinen ei kauaa ”ihanassa” kodissaan viihtynyt, myyntiin tulee kämppä

Vierailija
03.02.2022 |

Ihmettelinkin kun sen ihanan valoisan vuokrakoneita jälkeen osti noin ahtaan loukon jossa suorana pystyy olemaan vain makkarissa ja keskilattialla olohuoneessa. Keittiökin on ahdas ja matala, eikä telkkarille muuta paikkaa kuin keittiön seinä.
No nyt on huomannut ettei ollutkaan kaniin kiva juttu.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on valoisa vuokrakone?

Voi vitalis, pitäisi tietysti lukea vuokrakoti. Puhelin usein korjaa ja kaikki ei huomaa. Kyllä täysijärkinen ymmärsi yhteydestä, mutta näköjään kaikki ei.

😄 ohis

Hnakala ymrtää, koksa teskti oli "valoisan vuokrakoneita jälkeen" eikä "valoisan vuokrakoneen jälkeen".

Vierailija
22/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen koti on aivan järkyttävällä paikalla.

Wärtsilän telakka vastapäätä.

Maksoi 60 neliön kaksiosta jotain 450.000

Onko yhä aktiivinen telakka? Olen käsittänyt että aluetta kehitetään nykyään nimenomaan asumiskäyttöön. Siepin asuntoa vastapäätähän on ainakin ollut joku vanha rähjäinen satamamakasiini, varasto tms. Veikkaan että jos sitä ei ole jo purettu, niin varmasti joku sen purkaa ja tilalle nousee kerrostalo jossa asuntoja. Sen verran kalliita neliöitä tuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites te asutte, omassa velattomassa vai vuokramurjussa?

Minä olen asunut omassa 23-vuotiaasta, rivarikaksio, siitä 190 neliön omakotitalo ja siitä nykyinen koti eläkepäiviä varten 86 m2 rivarin päätykolmio. Velaton olen ollut jo yli 35 vuotta. Kuinkas sinä?

Ai, sait hyvin perintöä.

Vierailija
24/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin, miksi remontissa maalasi seiniä mustaksi. Muutenkin valitti asuntoa liian pieneksi, niin jopa kannattaa maalata.

Olis laittanut myyntiin ennen remonttia.

Jep ja musta keittiö myös. En tiedä saiko koko remontin kaupallisena yhteistyönä vai mikä homma, mutta olisi tosiaan kannattanut myydä ennen remonttia. Oli valoisamman ja avaramman tuntuinen ennen.

Vierailija
25/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yhä aktiivinen telakka? Olen käsittänyt että aluetta kehitetään nykyään nimenomaan asumiskäyttöön. Siepin asuntoa vastapäätähän on ainakin ollut joku vanha rähjäinen satamamakasiini, varasto tms. Veikkaan että jos sitä ei ole jo purettu, niin varmasti joku sen purkaa ja tilalle nousee kerrostalo jossa asuntoja. Sen verran kalliita neliöitä tuolla.

Siihen rantaan on tulossa lisää kerrostaloja, joten se mitätön vesistönäkymä nykyisiltä asukkailta katoaa. En olisi ostanut tuosta. Ei varmaan tajunnut ottaa asioista selvää.

Vierailija
26/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen rantaan on tulossa lisää kerrostaloja, joten se mitätön vesistönäkymä nykyisiltä asukkailta katoaa. En olisi ostanut tuosta. Ei varmaan tajunnut ottaa asioista selvää.

Saapa nähdä jääkö plussalle vai miinukselle tässä. Eikös hän lähemmäs puoli miljoonaa maksanut tuosta? Siihen päälle remontit. Voihan se olla että vastapäätä on raksa alkamassa ja haluaa tuolta pois? Itse en ole tuolla suunnalla pitkään aikaan pyörinyt, vaikka entisiä kotikulmia on.

Vierailija
27/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin pienen omakotitalon 2000 neliön tontilla. Maksoin 30000 euroa. Lähin naapuri 500metrinpäässä ja kaiken kukkuraksi päättyvän tien päässä... Tyhmä maksaa liikaa.

Niin? Ja talosi sijainti on missä? Perähikiällä?

Vierailija
28/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin pienen omakotitalon 2000 neliön tontilla. Maksoin 30000 euroa. Lähin naapuri 500metrinpäässä ja kaiken kukkuraksi päättyvän tien päässä... Tyhmä maksaa liikaa.

Niin? Ja talosi sijainti on missä? Perähikiällä?

Vartti autolla turkuun.

Vierailija
29/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites te asutte, omassa velattomassa vai vuokramurjussa?

Minä olen asunut omassa 23-vuotiaasta, rivarikaksio, siitä 190 neliön omakotitalo ja siitä nykyinen koti eläkepäiviä varten 86 m2 rivarin päätykolmio. Velaton olen ollut jo yli 35 vuotta. Kuinkas sinä?

Ai, sait hyvin perintöä.

Perinnön sain vuosi sitten vaivaiset 30 000 €, asunnot olemme työllä maksaneet, ensin edullinen jonka arvo nousi kaksinkertaiseksi, otimme lainaa ja myimme kaksion, rakensimme talon, maksoimme nopsaan lainan pois, talo jäi minulle , lapset lähti maailmalle möin talon ja ostin uuden osakkeen. Yksinkertaista.

Vierailija
30/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Onko se jo 2 vuotta asunut siinä, muuten myyntivoitosta menee verottajalle kiva summa?

Ylikin. Arvonnousu tuona aikana yli 20%. Kadehtikaa köyhät.

https://www.stat.fi/til/ashi/index.html

Vierailija
31/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikaa Allu niin teidänkin elämänne saa sisältöä! Allu, made in Finland!

Vierailija
32/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä periaatteessa tykkään tuosta alueesta mutta asunto on pimeä ja ahdas. Näyttää että neliöitä olisi 40. Mutta ei tuo paha hinta ole em alueelta.

Vierailija
33/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo alue on nimeltään?

Vierailija
34/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä periaatteessa tykkään tuosta alueesta mutta asunto on pimeä ja ahdas. Näyttää että neliöitä olisi 40. Mutta ei tuo paha hinta ole em alueelta.

Telakka-alueet ovat ihania. Esim Hampurissa.

Vierailija
35/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kysyn kirjoitti:

Onko se jo 2 vuotta asunut siinä, muuten myyntivoitosta menee verottajalle kiva summa?

Ylikin. Arvonnousu tuona aikana yli 20%. Kadehtikaa köyhät.

https://www.stat.fi/til/ashi/index.html

Joo mutta jos vastapäätä nousee lähiaikoina kerrostalo, niin kyllähän se vaikuttaa hintaan.

Vierailija
36/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari hanan yläpuolella🤔

Vierailija
37/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi kääriä ja ostaa laman aikaan halvalla.

Arvonnousu menee remppoihin ja rumaan sistukseen, sun muuhun krääsään.

Vierailija
38/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita että katon ja lattian etäisyys pitäisi olla kilometri mutta ei tuo metrin korkeus käytännölliseltä vaikuta. Ja on ruma. Alueelle muuttaisin johonkin avaraan kattohuoneistoon.

Jostain syystä inhoan noita ullakolle rakennettuja asuntoja. Cheekin asunto Töölössä oli yhtä ankea.

Alue on jees mutta itse tykkään enemmän Munkkinuemestä ja Viikistä.

Vierailija
39/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon kadun/kaupunginosan nimi oikein on? En tunne oikein Helsinkiä enkä tiedä missä Wärtsilän telakka on.

Ja voisitteko lopettaa omista asunnoistanne kirjoittamisen, ketään ei kiinnosta. Tämä ketju koskee Sieppiä.

Vierailija
40/74 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän saa ainakin omansa pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi