30-VUOTIAANA ISOÄIDIKSI - onko muita?
Tytär 15 vee odottaa yllätysvauvaa syntyväksi syksyllä. Olen itse silloin 33 vee ja onnellisen pikkuprinssin onnellinen isoäiti. Siis olen oikeasti onnellinen, että tyttäreni halusi pitää lapsen ja saa kokea äitiyden. Huhps, ajattelin jo salaa, että toinenkin saisi heti tulla. :) Vähän vauvakuumetta minulla, saisinpa itsekin raskautua pian... :)
Onko av:lla muita alle 40-vuotiaana isoäidiksi päässeitä? Olisi kiva vaihtaa kuulumisia!
Kommentit (22)
Minä voin tulla siittämään teidät molemmat kun kerran tuollainen hinku on.
Tässä on jo vähän harjoiteltu provojen tekemistä. Eli ei aivan alkeellista. Kouluarvosana-asteikolla laittaisin jo kutosen pintaan tämän kyhäelmän.
Paljon on kuitenkin tekemistä tyydyttävän tasoon.
Yritä vielä, aineksissa on jotain hyvääkin.
Tulin isoäidiksi 39-vuotiaana. Ap kylläkin vaikuttaa niin kypsymättömältä, etten ole kiinnostunut kuulumisten vaihdosta.
Varmaa ihan normaalia lestadiolaisille .
Olispa ihkua olla raskaana samaan aikaan tyttären kanssa!!!
Mun mummu oli 39v kun tuli mummuksi. Siitä on ollut ainoostaan hyötyä, että on nuoret isovanhemmat :-)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:08"]Olispa ihkua olla raskaana samaan aikaan tyttären kanssa!!!
[/quote]
Ja vielä molemmat samalle miehelle!!!
Lestadiolaisille normaali tulla 15-vuotiaana raskaaksi? No ei todellakaan. Avioliitto on heille pyhä asia ja sielä vasta voi harrastaa seksiä eli 18-vuotiaana. Jos 19- vuotiaana saa ensimmäisen lapsen, niin milloin äidistä tulee mummo? Laskeppas.
Olen 33v ja tytär 15v. Itkisin, jos tyttäreni tulisi raskaaksi. Onneksi ei taida olla mahdollista, ei ole kuukautisia, ja taitaa neitsytkin olla. Eikä edes halua lapsia kun vasta yli kaksikymppisenä. Mutta provo varmasti on, kuka äiti haluaa, että teinitytär saa monta lasta, kun on koulutkin kesken.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:12"]Lestadiolaisille normaali tulla 15-vuotiaana raskaaksi? No ei todellakaan. Avioliitto on heille pyhä asia ja sielä vasta voi harrastaa seksiä eli 18-vuotiaana. Jos 19- vuotiaana saa ensimmäisen lapsen, niin milloin äidistä tulee mummo? Laskeppas.
[/quote] Minä tulin raskaaksi juuri täytettyäni 18- vuotta, eli synnytinkin 18-vuotiaana. Olet oikeassa lestojen kuuluu olla naimisissa ja toki siis täysi-ikäisiä. Sitten saa lapsia tulla.
Ja ai kauhee:o just äskön tajusin että oon ihan mummu. Olen nimittäin 38 ja yhden yksveen äiti. Mutta voisin olla vaikka jo mummu, noin ikäni puolesta. Ou noooouuuu... Ikäkriiisiiii.....
Onhan ap:kin ollut vasta 17 v kun tuli raskaaksi. Tai 16 v.
Ootko ihan tosissas? Sun kannattais vaihtaa niitä kuulumisia psykiatrin kanssa.
Aattele. Sul voi olla lapsen lapsen lapsii jo ennen ku täytät 50!
oulun seudun lestadiolaisaluelle melkein jokainen nainen