Miehet, häpeättekö alastonta vartaloanne kuntosalin suihkussa?
Kiinnostaisi kuulla, nolottaako teitä mennä kuntosalissa suihkuun, jossa ei ole minkäänlaisia väliseiniä. ja jossa jokainen voi nähdä sinut alastomana? Minua nolottaa aina mennä suihkuun, ja koetan mennä sinne niin, että kukaan ei näe penistäni, koska se on mielestäni pieni (velttona n. 11 cm). Asiassa on hupaisaa se, että monella muullakin on yhtä pieni, mutta se ei tee suihkussa käyntiä yhtään sen mukavammaksi. Vartalonikin on ihan hyvä ja lihaksikas, mutta jostain syystä olen suihkussa epämukavsuusalueella. Varsinkin silloin nolottaa, jos suihkussa on joku, jolla on poikkeuksellisen iso muna. Tällais näkee kuitenkin hyvin harvoin. Olen huomannut, että muutkin miehet peittelevät haaroväliään pyyhkeellä suihkusta tultuaan. Ilmeisesti muutkin miehet tuntevat itsensä jollain tapaa riittämättömiksi muiden silmissä. Naisilla varmaan paljon helpompaa, koska naisten värkit kaikki samanlaisia. Luulen, että oman vartalon ja ulokkeen häpeäminen on siis pelkästään miesten juttu. En ole koskaan kenenkään naisen kuullut sanovan, että jollain tapaa häpeäisivät vartaloaan tai alastomuuttaan. Mitä mieltä olette?
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:50"]
En ole koskaan kenenkään naisen kuullut sanovan, että jollain tapaa häpeäisivät vartaloaan tai alastomuuttaan. Mitä mieltä olette?
[/quote]
Olen sitä mieltä, että tuo on paskapuhetta. Minullakin on ollut useampi nainen, jotka todellakin ovat hävenneet vartaloaan ja siitä on tullut estoja alastomuuden suhteen. Esim. rintaliivit on pysynyt päällä seksin ajan ja valot on pitänyt olla pois.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:10"]
Itellä kylmässä suihkussa joku 3cm nakki velttona. Mut siitä se paisuu monta senttiä yli keskiarvon kun tarvii. No fucks were given.
[/quote]
Kenellä on sitten isompi KYLMÄSSÄ suihkussa?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:55"]
Itellä kylmässä suihkussa joku 3cm nakki velttona. Mut siitä se paisuu monta senttiä yli keskiarvon kun tarvii. No fucks were given.
[/quote]
Kenellä on sitten isompi KYLMÄSSÄ suihkussa?
[/quote]
Epä noi mustien miesten vehkeet näytä kylmästä kutistuvan.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:32"]
No kun edelleenkin olen mies. Mikä siinä on niin vaikeata ymmärtää? Tiedän hyvin, että olen varmaan ihan normaali, mutta kyse on kai jonkinlaisesta väärityneestä kehokuvasta.
[/quote]
Juu ei. Luepa aloituksesi, ei sovi kuvaukseksi miestenpuolen tapahtumista. Kukaan siellä ei mieti omaa tai toisten vehkeitä ellei nainen satu tulemaan paikalle.
Jos olet huomaavinasi sukupuolielinten peittelyä, johtuu se siitä, että joku avaa ovea käytävään. Kun itse et kiinnitä siihen huomiota, mutta miesten elimet kiinnostaa... ja kuvauksesi ei sovi miesten pukukopin tapahtumiin, on vaikea kuvitella, että olisit kovin paljoa ollut miesten suihkutiloissa.
26, miten niin ei mieti. Minä mietin enkä usko olevani täysin yksin.
On varmasti muitakin miehiä, joilla on erilaisia komplekseja oman vartalonsa kanssa. Munan lepomitta niistä yleisimpänä.
M/42
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:32"]
No kun edelleenkin olen mies. Mikä siinä on niin vaikeata ymmärtää? Tiedän hyvin, että olen varmaan ihan normaali, mutta kyse on kai jonkinlaisesta väärityneestä kehokuvasta.
[/quote]
Juu ei. Luepa aloituksesi, ei sovi kuvaukseksi miestenpuolen tapahtumista. Kukaan siellä ei mieti omaa tai toisten vehkeitä ellei nainen satu tulemaan paikalle.
Jos olet huomaavinasi sukupuolielinten peittelyä, johtuu se siitä, että joku avaa ovea käytävään. Kun itse et kiinnitä siihen huomiota, mutta miesten elimet kiinnostaa... ja kuvauksesi ei sovi miesten pukukopin tapahtumiin, on vaikea kuvitella, että olisit kovin paljoa ollut miesten suihkutiloissa.
[/quote]
Vai niin. Sinä tunnut tietävän paremmin. Käyn kuitenkin kuntosalilla 5 kertaa viikossa, ja tätä jatkunut jo vuosia. Ja meidän salilla kyllä tällaista aina.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:37"]
26, miten niin ei mieti. Minä mietin enkä usko olevani täysin yksin. On varmasti muitakin miehiä, joilla on erilaisia komplekseja oman vartalonsa kanssa. Munan lepomitta niistä yleisimpänä. M/42
[/quote]
"Varsinkin silloin nolottaa, jos suihkussa on joku, jolla on poikkeuksellisen iso muna. Tällais näkee kuitenkin hyvin harvoin. Olen huomannut, että muutkin miehet peittelevät haaroväliään pyyhkeellä suihkusta tultuaan. Ilmeisesti muutkin miehet tuntevat itsensä jollain tapaa riittämättömiksi muiden silmissä. Naisilla varmaan paljon helpompaa, koska naisten värkit kaikki samanlaisia. Luulen, että oman vartalon ja ulokkeen häpeäminen on siis pelkästään miesten juttu."
Muutama asia, joka tuosta ei oikein sovi kuvaan:
Miksi miestä nolottaisi juuri silloin, kun suihkussa on tietynlainen muna? Jos oma muna nolottaa, ei toisten miesten ulkomuodolla normaali heteroiden kesken luulisi olevan vaikutusta.
Missä miesten pesutiloissa "muutkin miehet peittelevät haaroväliään"? Onko siellä jotain erityistä, joka saa peittelemään?
Lopuksi kuka mies ei ole huomannut, kuinka merkittävässä roolissa oma vartalo on naisille? Vaikka olisi kuinka kaunis ja jo valmis, saa ulos lähtiessään aina odotella naisväkeä, kun edelleen pitää ehostaa. Vartalon epävarmuus on syynä vaikka minkälaisiin kummallisuuksiin. Omat pienetkin virheet on keskusteltu jonkun kanssa ja eiköhän mies ole hyvin suurella varmuudella törmännyt vartalostaan epävarmoihin naisiin.
Kyllä minäkin peitän vehkeet suihkun jälkeen, ihan kohteliaisuussyistä, en häpeän takia.
En kehtaa. kerran tuli joku 13-v pikkupoika jolla oli ihan jäätävän kokoinen norsunkärsä jalkojen välissä. Käännyin itse 7 cm (löysänä) pikkupippelini kanssa seinää vasten ja esitin kyyneleiden johuvan vain kirvelevästä shampoosta.
Kyllä.
En tosin itseäni alastomana ala peittelemään. Jalkoväli on mitä on, eikä se toivomalla, treenaamalla tai edes rahalla siitä muuksi muutu. Käyn yleisissä suihkuissa ja saunoissa aivan normaalisti, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että tunnen häpeää ja riittämättömyyttä.
Enkä ole se, joka ensimmäisenä ehdottaa keskellä kaupunkia viuhahtamista.
En tietenkään. Vaikka siellä suihkussa, saunassa ja pukuhuoneessa voi olla paljon skrodempia tai timmimpiä kundeja. En nyt itsekkään huonossa hapessa ole.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:14"]En tietenkään. Vaikka siellä suihkussa, saunassa ja pukuhuoneessa voi olla paljon skrodempia tai timmimpiä kundeja. En nyt itsekkään huonossa hapessa ole.
[/quote]
Toisten meisseleihin en kiinnitä juuri mitään huomiota, kun en ole homo.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:56"]
suhteellisen herttaista kun nainen yrittää kuullostaa mieheltä.
-m35
[/quote]
Tuota noin, olen kyllä mies.
[/quote]
Neiti.
Harvalla lepomitta yli 10cm ja mitä väliä?
Itse käyn missä vaan suihkussa enkä ole mikään mister finland.
Onko muiden kulleja kyttäävät äijät vähän homoja?
Eivät varmasti ole homoja, mutta miehet vertaavat omaa meisseliään muiden meisseleihin. Ja joka muuta väittää, valehtelee.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:08"]Eivät varmasti ole homoja, mutta miehet vertaavat omaa meisseliään muiden meisseleihin. Ja joka muuta väittää, valehtelee.
[/quote]
Näin on! Tämäpä oli mielenkiintoinen ketju.
Ai että tää kommentti vituttaa ku ittelläni oli toisin päin että alko muna kasvaa vikana ja ai että rukoilin joka päivä, että se muna alkais kasvaa mutta ei se alkanu ennenku 8.luokalla ja siinä oli jo itsemurha lähellä.
Itsehän olen täysin hetero, mutta pakko se on veivata vessassa muna puoliveltoksi ennenkuin viitsii mennä kimppasuihkuun. Kuitenkin täysin velttona se on niin pieni. En tiedä syytä, mutta se puoliseisokki kyllä pysyy suihkussa hyvin. Varmaan se lämmin vesi tuntuu niin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:56"]
suhteellisen herttaista kun nainen yrittää kuullostaa mieheltä. -m35
Tuota noin, olen kyllä mies.
Niin varmaan , huono yritys olet pelkkä hiekkapimppa mutta santaa on paljon
Vierailija kirjoitti:
Mun töpötin on 9 cm kovana ja tykkään harrastaa kimppakivaa miesten kanssa. En häpee mitään. :)
Jee! Hyvä asenne! Noin pitääkin tehdä :)
Mistähän seuraa, että toisissa ketjuissa lyhimmät on luokkaa 17 senttiä ja tällaisessa ovat kaikkea kolmen ja yhdeksän sentin väliltä?
Kun porvoolaiset av-mammat puhuvat miehestään, ne penikset venyy. Kun porvoolaiset av-mammat provoavat itse miehinä, silloin se on nysä?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:27"]
Hahah 11cm kalu ei ole edes pieni! 5cm on, mutta sekin vielä normaali. Kyllä ap selkeästi nainen, kun ei tiedä tuon vertaan.
[/quote]