Mikä on kovin juttu mistä olet elämässäsi selvinnyt?
Aina ei voi valita sitä mitä joutuu käymään läpi. Mikä sinulla on ollut kovin selviytymistarinasi joko vapaaehtoisesti tai tahtomattasi?
Kommentit (10)
Jari tässä terve, konkurssista selviäminen. Tapahtui 80-luvulla. Sen jälkeen musta tuli kynien ja sateenvarjojen myyjä.
Miehen itsemurhayritys,edelleen ollaan yhdessä ja oma syöpä ja hoidoista selviäminen.
Lapsen antaminen adoptioon, psykopaatti mies ja omaisuuden menetys. Valis
Muutin omilleni 16 vuotiaana, pois päihteiden täyttämästä helvetistä.
Ei sukulaisia, ei ystäviä, ei kavereita
Jäin asunnottomaksi, kun en osannut hoitaa asioitani ja samalla paloi luottotiedot.
Kävin kirjaimellisesti pohjalla eikä päihteillä ollut osuutta asiaan.
Myöhemmin sain asunnon, luottotiedot takaisin, useampia tutkintoja, työkokemusta.
Minulla on oma perhe.
Ryöstössä, lähimuisti tuhoutui. Suomessa ei ole oikeutta,
En viitsi edes tähän laittaa mistä olen ”selvinnyt”. Diagnoosi traumaperäinen stressihäiriö sekä vakava masennus. Lääkitys päällä.
Kaikenlaista on tapahtunut. Rankin kokemus oli brasialainen shemale. 23 senttiä ja olin vastaanottavana osapuolena. Aina ollut vain naisten kanssa ja ajattelin, kun tilaisuus sattui kohdalle et "kokeillaan tämäkin alta pois", niin tietää mistä puhuu. Olen hetero mutta tuo ajatus oli kiehtonut jostain syystä pitkään. Kuinka väärässä olinkaan. Tuntui kyllä todella hyvältä, mutta ei hemmetti.. Se kesti monta tuntia ja olin puolikuollut tapahtuman jälkeen. Shemale ei antanut armoa vaan pakotti imemään itseään ja heitteli minua, suht isokokoista miestä sängyssä kuin pahaista räsynukkea :( Palautuminen kesti viikon, kolmeen päivään en pystynyt kävelemään. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun minun peppuun tungetaan mitään.
Jatkuva derealisaatio. Kesti 6 kuukautta.
Jouduin armeijassa kirjuriks vaikka luvattiin että kokiks.