Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa naiselle hienovaraisesti, että aloittaa kaljalla käynnin?

Vierailija
03.02.2022 |

Onko oikein sanoa parille että "Käyhän kaljalla" jotta hän olisi seksikkäämpi minun silmissäni, JA että olisi terveellisempi?

No otetaan näsäviisastelut "Tottakai se on okei ei oo mitään väärää sanoa toiselle että sen pitää pitää ittestään huolta" heti pois alta. Tottakai se on moraalisesti oikein sanoa jollekkin että pitää itsestään huolta.

Mutta meinaankin nyt että miten naiset tuollaisen kommentin yleensä ottaa? Itse olen todella kova urheilemaan, ja haluaisin että akkani aloittaisi myös urheilun ja kaljalla käymisen.

Vikahan ei siis todellakaan ole siinä ettenkö pitäisi häntä viehättävänä. Päinvastoin, hänen kroppansa saa minut syttymään hetkenä minä hyvänsä. Naama myös.

Mutta aina kun olen kaljalla, ja siellä näkee kaljatyttöjä muhkeine perseineen, en voi muuta kuin ajatella "No huh. Saisipa tuota puristella". Haluaisin niin kovasti että omakin akka reenaisi itsensä sellaiseen kuntoon.

Miten tällaisen voi ottaa puheeksi? Suuttuvatko naiset automaattisesti jos heille sanoo asian suoraan? Miten voisin hellävaraisesti vihjailla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan