Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tunne yhtään ihmistä joka pystyisi tunnustamaan virheensä

Vierailija
11.06.2015 |

Tunnetko sinä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerro minulle millaisia ystäväsi ovat, niin minä kerron sinulle millainen sinä olet"

Ehkäpä vain olet hakeutunut huonoon seuraan. - Joo, tunnen. He osaavat myös pyytää anteeksi, olla pahoillaan, korjata virheitään jne. normaalia ihmisyyttä.

Vierailija
2/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan. Harvemmin aikuiset ainakaan suoraan myöntävät omat virheensä ja huonot puolensa ihmissuhteissa. Kaikki on aina tavalla tai toisella muiden vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani ihmiset pystyvät tunnistamaan ja tunnustamaan huomattavan osan virheistään - mutta en yhtään, joka tajuaisi ne kaikki tai olisi niistä aina samaa mieltä kaikkien muiden kanssa. Monet asiat ja ominaisuudet ovat virheitä tai saavutuksia vähän sen mukaan, mistä suunnasta niitä katselee.

Vierailija
4/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn. Tunnen myös aika monta jotka pystyväy

Vierailija
5/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita. Ja heillä on tämän johdosta kehittynyt kykyä selviytyä vaikeista tilanteista, koska he osaavat suhtautua puutteisiinsa ja korjata niitä.

Vierailija
6/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Kaikki pystyy paitsi exäni

Vierailija
7/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mistä virheistä nyt puhutaan. Jos puhutaan esimerkiksi ihan ilmiselvästä mokasta työpaikalla, niin kyllä minä pystyn sellaiset myöntämään ihan helposti. Mutta jos puhutaan jostain luonteenpiirteestä tai vaikka riidassa provosoivasta äänensävystä, niin ei kai sellaisia kovin helposti edes itse huomaa ja ne ovat vähän tulkintakysymyksiä.