MInkälaiset rippi-, ylioppilas ym. juhlat
pidätte te joilla on tosi pieni suku ja muutenkin tosi vähän vieraita päsee paikalle? Meillä tulee olemaan näin ja oon miettinyt mitenköhän nuo juhlat sitten laitan.
Kommentit (5)
No pienet tietysti. Eikä yhtään haitannut mua. Puolet suvustani asuu toisessa maassa koska olen vain puoliksi suomalainen. Ja silti oli ihan kivat kekkerit.
siis en ymmärrä. MIksi juhlat pitää olla isot ? Minulla on veli ja hänellä on 4 hengen perhe. Mieheni on ainoa lapsi. Kummit ovat veljeni vaimonsa kanssa.
Meillä rippijuhliin kutsuttiin kummankin vanhemmat, veljeni perheineen, naapurit, muutama hyvä ystäväni, jotka eivät ole niin läheisiä lapseni kanssa, mutta minun kanssa sekä lapsen muutama ystävä. 30 henkeä tuli.
Miksi pitää olla 100 henkeä. kaksinkin voi juhlia.
No mun mielestä 30 henkeä on isot juhlat.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:52"]No pienet tietysti. Eikä yhtään haitannut mua. Puolet suvustani asuu toisessa maassa koska olen vain puoliksi suomalainen. Ja silti oli ihan kivat kekkerit.
[/quote]
Niin ja paikalla oli 10 henkeä :)
Pienet juhlat voi olla tosi kivat. Meillä oli pienehköt juhlat ja päätimme pitää grilli-rippijuhlat. Marinoin itse yrteissä ja valkoviinissä kanaa ja grillattiin sitä, lisäksi oli paria hyvää salaattia ja kakkuja.