Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämän tarkoitus?

Vierailija
11.06.2015 |

Kertokaa jos tiedätte minä en ole sitä keksinyt. Kaikki tuntuu vaan turhalle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osata olla kyselemättä tyhmiä ja keskittyä olennaiseen eli itsensä kehittämiseen ja oppia olemaan tietoinen ympäristöstään ja soveltamaan tietoaan omilla aivoillaan kunnioittaen muita ja ympäristöä. Elää puutuen epäkohtiin silloin kuin joku(homosapiens) itsekeskeinen yrittää saada itselleen etua muiden etujen polkemisesta.

Vierailija
2/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:50"]

Osata olla kyselemättä tyhmiä ja keskittyä olennaiseen eli itsensä kehittämiseen ja oppia olemaan tietoinen ympäristöstään ja soveltamaan tietoaan omilla aivoillaan kunnioittaen muita ja ympäristöä. Elää puutuen epäkohtiin silloin kuin joku(homosapiens) itsekeskeinen yrittää saada itselleen etua muiden etujen polkemisesta.

[/quote]

Kommunismi ei ole elämän tarkoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään uskonnon tunnille miettimään

Vierailija
4/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on lisääntyä, se kerrottiin minulle biologian tunnilla.

Vierailija
5/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä ei ole varsinaista tarkoitusta juuri Sinulle.

Se tarkoitus on, mitä Sinä itse elämältäsi haluat! Sinä et ole virran mukana soljuva kala vaan yksilö, jolla on voima tehdä omat elämänsä päätökset. 

Me synnymme ja kuolemme maailmaan, yksi toisensa jälkeen. Ihminen on kategorisesti täällä vain lisääntymässä ja evolutiivisesti katsoen "vahvimmat selviytyvät". Eli ehkä voitaisiin ajatella, että tarkoitus on luona omana elinaikanamme itsellemme/perheellemme parhaat mahdolliset edellytykset elää ja varmistaa suvun jatkuminen?

Onpas diippiä shittiä...

Sen tiedän, että mun elämän tarkoitus on elää omien vaistojeni mukaan, unelmiani toteuttaen ja tietysti huolehtia omasta perheestäni niin hyvin kuin voin.

Vierailija
6/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei ole lisääntynyt?

Vierailija
7/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle elämän tarkoituksen luo usko ja toivo siitä, että olemme ruumiimme vankina ja kuoleman jälkeen tietoisuutemme, sielumme on vapaa ruumiimme rajoittuneisuudesta ja saamme olla yhtä Jumalan, universumin ja rakkauden kanssa.

Vierailija
8/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:39"]Kertokaa jos tiedätte minä en ole sitä keksinyt. Kaikki tuntuu vaan turhalle.
[/quote] kuolla

Vierailija
9/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:50"]Osata olla kyselemättä tyhmiä ja keskittyä olennaiseen eli itsensä kehittämiseen ja oppia olemaan tietoinen ympäristöstään ja soveltamaan tietoaan omilla aivoillaan kunnioittaen muita ja ympäristöä. Elää puutuen epäkohtiin silloin kuin joku(homosapiens) itsekeskeinen yrittää saada itselleen etua muiden etujen polkemisesta.

[/quote]

komppaan täysin! BRAVO!

Vierailija
10/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämällä ole minulle niin minkäänlaista tarkoitusta, mutta minulla on jonkinlainen tarkoitus elämälle.

Vierailija
11/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen minulle, työnteko sinulle, aivan sama. 100:n vuoden päästä ei kukaan muista onko oltu olemassa vai ei.

Vierailija
12/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on kasvaa ihmisenä, ja sielu kulkee monessa ruumiissa ennen valaistumista

Vierailija
13/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on olla universumin energian kierrätysmuoto.

Vierailija
14/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Monty Pythonin "Meaning of life"

Vierailija
15/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä ei ole tarkoitusta, mutta siitä voi tehdä monella tavalla merkityksellisen. Esimerkiksi on hienoa tuottaa hyvää mieltä itselle ja muille, ihmisille, eläimille, pitää huolta omasta elinpiiristään ja ympäristöstä laajemminkin, omalta osaltaan koko maapallosta. On merkityksellistä tuoda jotain uutta yhteiskuntaan ja maailmaan, uusia käytäntöjä, ideoita, ajatuksia, mullistavia keksintöjä, tutkimustuloksia. Pitää huolta läheisistä ihmisistä ja tietyssä mitassa muistakin. ...

Vierailija
16/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42.

Vierailija
17/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ätty elämän kriiseistä selvinneenä, kipuilujen ja vaikeiden polkujen jälkeen, ymmärsin, että elämän tarkoitus on rakkaus. Tajusin, että kaikki me etsimme rakkautta läpi elämämme, ne jotka ovat vaille jääneet, saattavat piilottaa tarpeensa olla rakastettuja ja se näkyy ulos itsetuhoisena käytöksenä, tai jollakin sen puute heijastuu erilaisina riippuvuuksina; päihteisiin, seksiin, työhön, uskontoon..

Itse elin juurikin hurjaa elämää nuorena, kipuilin olemassaoloni kanssa, minulla ei koskaan ollut rakastavaa perhettä ja olin hyljätty monelta taholta. Elin hankalissa suhteissa, joita luulin rakkaudeksi. Kunnes löysin nykyisen mieheni, ja koin rakkauden ensimmäistä kertaa elämässäni. Se itsessään ei ollut se elämäni tarkoitus mutta sitä kautta löysin rakkauden itseä kohtaan, mikä taas opetti minua jälleen rakastamaan muitakin. Ja se rakkaus, on voima, jota on mahdotonta kuvata. Tiedän sen kantavan minua vaikka minne, olen vapaa tekemään elämässäni mitä tahansa ja silti olen vahva.

Ehkä voisi sanoa, että se kaikki rakkaus, mitä olen saanut kokea on tehnyt minusta itseni. Vapaan ja onnellisen, ihmisen joka selviytyy. Vaikka sitten kävisi niinkin että tämä rakkaus loppuisi syystä tai toisesta, niin se on antanut minulle uskon siihen, että elämä kantaa, kävi miten kävi.

Vierailija
19/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi

Vierailija
20/22 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi