Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin jääään kotiin.t.ammattivalittaja

Vierailija
11.06.2015 |

Ei tule vaan kauppoja. En kyllä jaksa elää, ihan turhaa koko elämä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yllättävää. No siellähän oli niitä puhelinmyyntifirmoja niin monia että voit vaan mennä seuraavaan töihin, niin mene nyt sitten.

Vierailija
2/8 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:30"]Tosi yllättävää. No siellähän oli niitä puhelinmyyntifirmoja niin monia että voit vaan mennä seuraavaan töihin, niin mene nyt sitten.[/quote] Kahdessa olen ollut ja tietysti kolmanteen haen.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jäit vain, vai kehotettiinko sinua jäämään? Sori, en tiedä puhelinmyynnistä mitään. Oletko siis nyt saanut potkut? 

Vierailija
4/8 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:40"]

Siis jäit vain, vai kehotettiinko sinua jäämään? Sori, en tiedä puhelinmyynnistä mitään. Oletko siis nyt saanut potkut? 

[/quote] Olen saanut potkut eipä mun kotona oloni vapaaehtoista ole.ap

Vierailija
5/8 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta ap! kokeile puhelinmyyntiä vielä ja jos se ei kanna hedelmää niin yritä etsiä jotain muuta työtä johon ei vaadita koulutusta

Vierailija
6/8 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka vähän aikaa sitten kyselit täällä, että miksi me työttömät emme mene puhelinmyyjiksi, kun niitä paikkoja on pilvin pimein tarjolla. Nyt varmaan alat pikku hiljaa tajuta miksi.

Vierailija
7/8 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:36"]

Muistan kuinka vähän aikaa sitten kyselit täällä, että miksi me työttömät emme mene puhelinmyyjiksi, kun niitä paikkoja on pilvin pimein tarjolla. Nyt varmaan alat pikku hiljaa tajuta miksi.

[/quote]näin on!!

Vierailija
8/8 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistathan jatkossa olla tarkempi noiden kirjotusvirheiden kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi