Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ottanut jo puniikkirokotteen?

Vierailija
11.06.2015 |

Jos et ota niin muutut Tarja Halosen kaltaiseksi maanpetturiksi ja myyt vaikka äitisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole roketta vielä

Vierailija
2/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa. Ihmiset eivät edelleenkään ymmärrä että nää sikarokotteet ja punkkirokotteet on täysin huuhaata. Niitä ei ole ehditty tutkia ja testata, ties mitä haittavaikutuksia niistäkin tulee ja se on lääketehtaille vaan hyvä asia kun ihmiset sairastuvat ja joutuvat loppuelämän käyttämään lääkkeitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin hyvä vastustuskyky että ei tartu puniikki. Persuja sen sijaan pelottaa niin paljon että rokote on suositeltava, koska onhan se selvää että kun oma aate on niin hataralla pohjalla niin vaarana on että puniikkikin tarttuu. Aika suuri osa persujen äänestäjistäkin on puniikkeja joten ensi vaaleissa ei taida paljon perskeko hallituksen meriitit duunaria kiinnostaa.

Itse siis olen vihreiden kannattaja, joten ei tarvitse olla huolestunut vaikka puniikkeja en ole koskaan äänestänytkään.

Vierailija
4/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut. Se, mihin rokotus antaa suojan, ei ole yleinen meidän alueellamme. Puniikkien aiheuttamilta taudeilta voi suojautua parhaiten puniikkien asuinseutuja välttelemällä ja tekemällä päivittäin puniikkitarkistuksen.

Vierailija
5/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lahtarisuvusta ja meillä on luontainen resistenssi punikkeja vastaan sekä kaapit täynnä aseita.

Vierailija
6/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isomummo on ollut ns. "punainen esiliina" 18-vuotiaana, ja periytti vereeni vahvan lahtarirokotteen. 

Vierailija
7/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä hoidetaan? Sitäkö, etteivät punikit pyri iholle? Mites kun suku on punikkeja?