Olen sihteeri, kysyttävää?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:17"] Kuuluuko seksipalvelut yleisesti kaikkien sihteerien toimenkuvaan, vai vasta ylemmän johdon palveluksessa oleville? [/quote] Lyönpä vetoa, että sinusta ei olisi sihteeriksi. En ole ap, mutta sihteeri kuitenkin. [/quote] Nyt olit väärässä! T: ylemmän johdon assari
[/quote]
Eli myönnät että seksi kuuluu työnkuvaasi ??? What???
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:17"] Kuuluuko seksipalvelut yleisesti kaikkien sihteerien toimenkuvaan, vai vasta ylemmän johdon palveluksessa oleville? [/quote] Lyönpä vetoa, että sinusta ei olisi sihteeriksi. En ole ap, mutta sihteeri kuitenkin. [/quote] Nyt olit väärässä! T: ylemmän johdon assari
[/quote]
Eli myönnät että seksi kuuluu työnkuvaasi ??? What???
[/quote]
Niin, mitä sitten?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:34"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:17"] Kuuluuko seksipalvelut yleisesti kaikkien sihteerien toimenkuvaan, vai vasta ylemmän johdon palveluksessa oleville? [/quote] Lyönpä vetoa, että sinusta ei olisi sihteeriksi. En ole ap, mutta sihteeri kuitenkin. [/quote] Nyt olit väärässä! T: ylemmän johdon assari [/quote] Eli myönnät että seksi kuuluu työnkuvaasi ??? What??? [/quote] Niin, mitä sitten?
[/quote]
Lukeeko se ihan työsopimuksessasi? Eli saatko suoraan palkan siitä vai saatko extrapalkkaa?
En saa extrapalkaa eikä lue työsopimuksessa, kuuluu toimenkuvaan.
Ap: onko työsi raskasta? Olen harkitsemassa alaa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:53"]
En saa extrapalkaa eikä lue työsopimuksessa, kuuluu toimenkuvaan.
[/quote]
Paljon sun palkkasi sitten on?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:39"]Ap: onko työsi raskasta? Olen harkitsemassa alaa.
[/quote]Sihteerin työkuva voi olla niin erilainen riippuen alasta ja työpaikasta muutenkin. Itse toimin rakennusalalla. Laaja työnkuva, mutta kun on monta vuotta tehnyt niin on jo niin rutiinia ettei tässä mitään hankalia tilanteita tule vastaan. Aina tiedän mitä pitää tehdä. Ei mun työ ainakaan mun mielestä ole vaikeaa. Lähinnä tuntuu vaikealta jaksaa neljän seinän sisällä olemista ja näyttöpäätetyöskentelyä. ap
Koulutetaanko sihteereitä muualla kuin sihteeriopistossa?
Tiedätkö mitä eroa on sinulla ja taskulaskimella?
Olettaako kaikki työpaikalla, että jos tulee jokin tietokoneprobleema tai tulostinongelma, vikaa kopiokoneeseen tms., että sinä osaat ratkaista kaiken? Näin kolleganasi kysyn, koska minulta odotetaan tällaista, vaikken ole mitään teknistä koulutusta saanut eikä opinnoissa sivuttu mitään näistä asioista.
Kuinka tylsää työsi on, rehellisesti? Asteikolla 1- 10? (Ykkönen on basehyppyohjaajan päivä ja 10 on kirjaston arkistohoitajan pölynpyyhintätyö)
Kyllä oletetaan. Yleensä tosin osaankin auttaa teknisissä ongelmissa. ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:16"]Kuinka tylsää työsi on, rehellisesti? Asteikolla 1- 10? (Ykkönen on basehyppyohjaajan päivä ja 10 on kirjaston arkistohoitajan pölynpyyhintätyö)
[/quote]Rehellisesti: 9,5. Ap
Kuuluuko seksipalvelut yleisesti kaikkien sihteerien toimenkuvaan, vai vasta ylemmän johdon palveluksessa oleville?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:16"]
Kyllä oletetaan. Yleensä tosin osaankin auttaa teknisissä ongelmissa. ap
[/quote]
Minä en edes viitsi yrittää. Se aika kun availen kopiokonetta tms. on pois varsinaisesta työstäni ja heti tulisi valitusta jos työt eivät ajallaan valmistuisi. Käsken soittamaan atk-tukeen.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:17"]
Kuuluuko seksipalvelut yleisesti kaikkien sihteerien toimenkuvaan, vai vasta ylemmän johdon palveluksessa oleville?
[/quote]
Lyönpä vetoa, että sinusta ei olisi sihteeriksi. En ole ap, mutta sihteeri kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:17"]Kuuluuko seksipalvelut yleisesti kaikkien sihteerien toimenkuvaan, vai vasta ylemmän johdon palveluksessa oleville?
[/quote]Mä olen alemman johdon palveluksessa eikä mulle ainakaan kuulu. :) ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:17"]
[/quote]
Lyönpä vetoa, että sinusta ei olisi sihteeriksi. En ole ap, mutta sihteeri kuitenkin.
[/quote]
Nyt olit väärässä!
T: ylemmän johdon assari