Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko minun pakko suostua synnytyksen käynnistykseen

Vierailija
11.06.2015 |

Vai voinko vaatia sektion? Taustalla yksi aikaisempi sektio, ja otan sen tuhat kertaa mieluummin vastaan kuin käynnistyksen, josta olen jonkin kauhean pelon saanut aikaiseksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinoiden takia ei suostu käynnistykseen. kasvakaa aikuisiksi! "Olen kuullut hirveitä tarinoita synnytyksistä, sektioista, käynnistyksistä." ettehän koskaan kukaan enään synnytä!

Vierailija
22/25 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:10"]

Minulla on käsitys että käynnistetyn kivut ovat 100x pahempia ja voimakkaampia? Ei siis ap minä

[/quote]

ja tämän takia joku ei suostuisi käynnistykseen. jotain rajaa, miettikää nyt omilla aivoillanne, jos tuo olisi totta, ei kukaan kestäisi käynnistystä! vio ola jollakin kivuliaampi, tai sitten ei ole, mutta ei se nyt noin paljoa kivuliaampi olisi.

Mulla käynnistetty kaksi ja yksi synty ilman käynnistystä (tai oli yön yli ballong, mutta sitten ei enään mitään lääkkeitä sen jälkeen vaan lähti itsekseen seuraavana päivänä käynnitymään), kalvot puhkastiin sitten vähän päästä. ja tämä ei käynnistetty synnytys oli kaikis kivulian.

[/quote]

Jos sulla ei ole ollut kivulias niin se ei tarkoita etteikö muilla olisi ollut.

Itselläni käynnistetty synnytys oli suorastaan helvetistä. Kivut alkoivat heti aivan tajuttomina eivätkä antaneet minkäänlaista taukoa hengähtää. Nopea synnytys kyllä oli (synnytyksen kestoksi merkittiin puolitoista tuntia) mutta sata kertaa mieluummin otan ihan luomusti käynnistyneen synnytyksen. Siinä supistukset voimistuivat pikku hiljaa eikä kummassakaan synnytyksessä supistukset olleet yhtään niin kipeitä kuin käynnistetyssä.

Vierailija
24/25 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:10"]

Minulla on käsitys että käynnistetyn kivut ovat 100x pahempia ja voimakkaampia? Ei siis ap minä

[/quote]

ja tämän takia joku ei suostuisi käynnistykseen. jotain rajaa, miettikää nyt omilla aivoillanne, jos tuo olisi totta, ei kukaan kestäisi käynnistystä! vio ola jollakin kivuliaampi, tai sitten ei ole, mutta ei se nyt noin paljoa kivuliaampi olisi.

Mulla käynnistetty kaksi ja yksi synty ilman käynnistystä (tai oli yön yli ballong, mutta sitten ei enään mitään lääkkeitä sen jälkeen vaan lähti itsekseen seuraavana päivänä käynnitymään), kalvot puhkastiin sitten vähän päästä. ja tämä ei käynnistetty synnytys oli kaikis kivulian.

[/quote]

Jos sulla ei ole ollut kivulias niin se ei tarkoita etteikö muilla olisi ollut.

Itselläni käynnistetty synnytys oli suorastaan helvetistä. Kivut alkoivat heti aivan tajuttomina eivätkä antaneet minkäänlaista taukoa hengähtää. Nopea synnytys kyllä oli (synnytyksen kestoksi merkittiin puolitoista tuntia) mutta sata kertaa mieluummin otan ihan luomusti käynnistyneen synnytyksen. Siinä supistukset voimistuivat pikku hiljaa eikä kummassakaan synnytyksessä supistukset olleet yhtään niin kipeitä kuin käynnistetyssä.

[/quote]

ja se, että sinulla ollut kivulias käynnistys, ei tarkoita sitä, että kaikilla olisi samanlainen. sanoinhan jo, että voi olla toki kivuliaampi.

Vierailija
25/25 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh joo. Sama ongelma täälläkin. Eka synnytykseni käynnistettiin ja ne kivut olivat ihan hirveät. Pahinta oli, ettei mitään tapahtunut. 4 cm kohdalle tyssäsi. Ja eikun lisää oksitosiinia. 23 h hirveää helvettiä.

Nyt odotan toista, pelkään nimenomaan käynnistystä. Haluan sektion, mikäli yliajalle mennään. Hankala vaan vaatia tuollaista epämääräistä järjestelyä.

Sektio toki maksaa yhteiskunnalle, mutta niin maksaa se alatiesynnytyskin. Käynnistysyritykset voivat pitkittyä 3 vuorokauteen. Lopulta saatetaan kuitenkin joutua leikkaamaan. Kyllä, hintaa tulee mutta niin vaan maksaa se Länsimetrokin, jota itse tuskin tulen käyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme