Minä vuonna olit eka kerta AV:lla ja miksi eksyit tänne?
Mulla vuosi 2004. Odotin esikoista ja työkaveri vinkkasi ”hauskan” sivuston…
Kommentit (31)
Joskus 2012 tai 2013 kun aloin tuntemaan olevani liian vanha demiin.
Vuonna 1998.
Olin kuullut, että Vauva-lehdellä on nettisivut. Tulin katsomaan.
Mieleen on jäänyt aloitus ihan alkuajoilta. Joku kertoi omalla kädellä poistuneesta sukulaisestaan. Nimimerkkinä oli "Surullisesti alkoi vuosi 1999".
2001, odotin keskimmäistä lastani.
Alkaneen vuoden tammikuun 16. Google haku palautti jonkin vauva.fi sivun ja kävin katsomassa vastausta. Samalla näin kysymyksen liittyen elokuvaan. Tunnistin vihjeet ja vastasin sekä kysyin itseltä kadonnutta elokuvaa hataran muistikuvan vihjeillä ja sain vastauksen vajaan tunnin kuluttua. Edellinen keskustelualusta oli Huuto.net, jonka keskustelu ajettiin alas muutama vuosi sitten. Toinen lopetettu areena, jolla tuli jonkin verran ajatuksia vaihdettua oli Radio 1 kunkin ohjelman aikainen kommentointi.
Täällä häiritsee ilmiö, että kaikki ovat "vierailija". Tämän avauksen vastauksista saa käsityksen ettei kyse ole kuitenkaan "vierailijoista" vaan vakituisista käyttäjistä. Juu en ymmärrä miten viitsitään kirjoitella täysin nimettömästi ilman profiilia, jolloin syntyisi mielikuva ihmisestä ja sen myötä keskustelujen avaukset olisivat tunnistettavan persoonallisia. Kahviloissakin tietää mihin pöytään kannattaa mennä kun ymmärtää päivän aiheet tyyppien perusteella.
Muutama vuosi takaperin kun seurasin Muropalstalla keskustelua Zinzinosta. Siinä oli linkki tänne vastaavaan keskusteluun ja kun muutenkin täällä oli jollain lailla hauskempaa jäin tänne.
Vuonna 2001 esikoisen kanssa äitiyslomalla ollessani. ONNEKSI en löytänyt koko Vauva-nettiä pelottavine synnytysjuttuineen sitä ennen!
Siirryin tänne ja en enää ikinä palannut suomi24-keskusteluihin joskus vuonna 2009.
Aina, kun vastasin asiallisesti jotain aiheeseen Autokoulu liittyen, joku väitti pari vuotta jankaten, että olen Haagan autokoulusta. Turha siinä oli pari vuotta joka kerta selittää, että olen autokoulusta, joka sijaitsee kolmensadan kilometrin päässä pääkaupungista.
Viitisen vuotta sitten.
Kalevauva-buumi innosti myös perehtymään mistä on kyse.
2015 etsin ht.netin tilalle uutta sivustoo, enkä ole perheellinen.
Päädyin tänne viime elokuussa. Olin vähän pitkästynyt kun jouduin peruuttamaan varaamani matkan pandemian vuoksi. Löysin tämän palstan ihan sattumalta. Kirjoitin ensin johonkin laulujensanoja -ketjuun.
Juuri kuluneella viikolla sain tuntuvasti vähennettyä täällä roikkumistani. Olen kai niin vanha että osa keskusteluista tuntuu vähän erikoisilta.
Varmaan 2007-2010 välisenä aikana. Olin lukiossa ja demitin :D
Siellä oli monesti linkkejä täällä käytyihin keskusteluihin.
Kun Demi muuttui lopulta kokonaan "Iik poika hymyili mulle tykkääks se musta??" ja "Onko paha jos käyttää siskon vanhoja vaatteita koulussa?:/"-keskusteluiksi niin totesin, että olen kasvanut Demistä yli ja siirryin kokonaan tänne. :D