Mies 29v + 1v miettii; millaisesta musiikista tulee naisellinen olo?
Siis millaisesta musiikista naisille tulee sellainen alfanaarasmainen olotila? Lauluja sanoineen ei lasketa, vaan pelkästään instrumentaalit. Haluaisin ymmärtää miten naiset kokevat musiikin ja itsetunnon.
Teininä tykkäsin metallimusiikista, mutta nyt se lähinnä inhottaa. Miehekäs olo minulle tulee näytöspainitähtien tunnareista ja vähän myös joistakin klassisista videopelimelodioista. Silloin tunnen itseni seksikkääksi, vahvaksi, komeaksi ja haluttavaksi. Tähän saattaa vaikuttaa sekin, että kuuntelen tuollaista musiikkia yleensä fyysisen rasituksen aikana ja muuten psyykkaillessani.
-Mies 29v + 1v-
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:38"]
Lattarit, erityisesti kuubalaiset. Uuh.
[/quote]Voitko selittää tarkemmin?
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:44"]
Ei jaksa enää pedarille vastailla.
[/quote]Jos olet Teme-hullu, niin mahdoton sinua on varmaan vakuuttaa. En ole mikään pedari enkä ole missään tekemisissä alaikäisten kanssa työn tai harrastusten kautta, vaikka sekin olisi OK. Eniten minua kuitenkin kiinnostaa aikuiskasvatus nuorten aikuisten parissa ja jossakin määrin myös vanhustyö. Se, että olen eri mieltä esim.siitä väitteestä, että "pedofiilien" tuomiot ovat järjestään "naurettavan lieviä" ei tee minusta mitään pedaria. Oikeasti OSA 'pedarien' tuomioista on erittäin ankaria verrattuna esim.pahoinpitelytuomioihin ja todella hyvätkin tyypit ovat vaarassa saada sellaisia ja jopa ajautua itsemurhaan stigman takia ja osa näistä ihmisistä voi olla täysin viattomia valheiden uhreja. Jos sinua syytetään valheellisesti jostakin muusta rikoksesta ja tuomitaan, ei mikään lynkkausjärjestö yritä ajaa sinua itsemurhan partaalle, koska heitä kiinnostaa ainoastaan seksuaalirikokset.
Muutenkin tuntuu hassulta, että välillä minua kritisoidaan ylimielisestä kaikkitietävän esittämisestä, mutta sitten kun minä nöyrästi kysyn jotain, niin sittenkin pitää laittaa alapeukkua.
-Mies 29v + 1v-
Pidän kovasti musiikista ja kuuntelen hyvin laaja-alaisesti mitä erilaisimpia musiikin lajeja. Musiikki voi piristää, lohduttaa, itkettää, rauhoittaa ja jos mitä. Mutta enpä muista, että koskaan olisi mikään musiikki vaikuttanut noin, että tulisi naisellinen olo. Aika merkillinen ajatus minusta. Tuleeko sinulle, ap, sitten miehekäs olo jostain musiikista? Millaisesta?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:23"]
Pidän kovasti musiikista ja kuuntelen hyvin laaja-alaisesti mitä erilaisimpia musiikin lajeja. Musiikki voi piristää, lohduttaa, itkettää, rauhoittaa ja jos mitä. Mutta enpä muista, että koskaan olisi mikään musiikki vaikuttanut noin, että tulisi naisellinen olo. Aika merkillinen ajatus minusta. Tuleeko sinulle, ap, sitten miehekäs olo jostain musiikista? Millaisesta?
[/quote]No vastaus on jo aloituksessa. Nukuttuani voin vastata tarkemmin.
-Mies 29v + 1v-
Mongolialainen kurkkulaulu. Mongoliassa miehet ovat oikeita miehiä, eivätkä esim perusta ketjuja av:lle.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:23"]
[/quote]No vastaus on jo aloituksessa. Nukuttuani voin vastata tarkemmin.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]Ei tarvitse, kyllä se on jo ihan tarpeeksi hyvin kerrottu siellä aloituksessa (en vain jaksanut lukea niin tarkkaan, nyt pitää tosiaan mennä jo nukkumaan...)
Meneppä nukkumaan.