Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks miehet ei koskaan rakastu?

Vierailija
11.06.2015 |

Hyvin harva, ne jotka on ne rakkauslaulutki kirjottaneet. Mut suurin osa ei. Naiset on vain kaupanvälineitä. Joko pitää olla kaunis tai sitten muilla tavoin hyödyttävä esim. Rikkaasta suvusta tms.

Kommentit (229)

Vierailija
81/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:36"]

Ei toki, nuo jutut teen ihan yksin ollessanikin. Ne on arkipäivää. Saanko kysyä ihan ilman riitaa, mitä seksi sitten on teille naisille, ellei rakkaudenosoitus? Onko se kotityö, ikävä velvollisuus?

[/quote]

Fyysistä nautintoa vailla tunteita. AinakIn osan kertoja tai henkilöitä kanssa. Luulisi tämän olevan miehille itsestään selvää.

[/quote]

Okei.. minä olen puhunut koko ajan parisuhteen seksistä, koska muunlaisesta ei ole kokemuksia.

[/quote]

Eipä juu tietenkään ole. Se on fiksua puhua aidanseipäistä kun muut puhuu siitä aidasta.

[/quote]

Väännätkö rautalangasta mistä sitten oikein puhut? Irtosuhteista? Otsikosta saa sen kuvan että puhutaan rakkaudesta eli parisuhteesta.

[/quote]

Vaikka mies rakastaisikin niin miehille SEKSI on omien tarpeiden tyydyttämistä. Piste.

[/quote]

No me ainakin tyydytetään toisemme ihan tasapuolisesti. Vaikka itselläni ei aina seiso niin teen kyllä silloinkin rakkaalleni kivoja juttuja, koska musta on ihana katsoa kun toinen nauttii.

[/quote]

En mä koe, että sä tuossa vielä mitään rakkaudenosoitusta annat, teet ne vain siksi, että saat itse jatkossa. 

[/quote]

Kyllä nyt kulkee pitkien piuhojen kautta jollekin.. yritän vaan sanoa että  seksi on osa rakkautta, ei mitään hyväksikäyttöä. Ja kyllä, fyysisesti saman tyydytyksen saa tumputtamallakin, mutta yhdessä se on kivampaa. Jonkun vieraan kanssa en saisi samaa fyysistä nautintoa kuin oman luotettavan kumppanin kanssa, ja katuisin varmasti jälkeenpäin. Siksi en ole niin tehnyt enkä tee.

[/quote]

Joo mutta kun joku täällä kertoi että hänelle seksi on rakkauden osoittamista niin mä vain kerroin, että mulle ei ole. Enkä ole koskaan kokenut, että parisuhteessa mulle olisi osoitettu rakkautta seksillä. 

Vaan on tyydytetty omat tarpeet vaan, eli se toinen ehkä tuntee rakkautta mutta se ei tunnu eikä välity minulle, jos näin onkin ollut. Enkä siis harrasta itse irtosuhteita, mutta seksi parisuhteessa ei toimi mulla sen paremmin. Tai ole sen syvempää. Tai kiinnostavampaa. En vain saa toisista sitä tunnetta, että heitä kiinnostaa muu kuin oma tyydytyksensä. 

Omia tarpeitani en ilmaise toiselle juurikaan, koitan olla kuin niitä ei olisikaan, etten vain rasita toista niillä.

[/quote]

Tämä vika on silloin sun korvien välissä. Terapiasta vois olla apua.

[/quote]

Siiitä mitään apua ole. Mitä apua siitä nyt voisi olla? Pakottaisivat mut uskomaan, että miehillä on joitain tunteita mua kohtaan vai?

Vierailija
82/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:21"]

Ei toki, nuo jutut teen ihan yksin ollessanikin. Ne on arkipäivää. Saanko kysyä ihan ilman riitaa, mitä seksi sitten on teille naisille, ellei rakkaudenosoitus? Onko se kotityö, ikävä velvollisuus?

[/quote]

Fyysistä nautintoa vailla tunteita. AinakIn osan kertoja tai henkilöitä kanssa. Luulisi tämän olevan miehille itsestään selvää.

[/quote]

Okei.. minä olen puhunut koko ajan parisuhteen seksistä, koska muunlaisesta ei ole kokemuksia.

[/quote]

Eipä juu tietenkään ole. Se on fiksua puhua aidanseipäistä kun muut puhuu siitä aidasta.

[/quote]

Väännätkö rautalangasta mistä sitten oikein puhut? Irtosuhteista? Otsikosta saa sen kuvan että puhutaan rakkaudesta eli parisuhteesta.

[/quote]

Vaikka mies rakastaisikin niin miehille SEKSI on omien tarpeiden tyydyttämistä. Piste.

[/quote]

No me ainakin tyydytetään toisemme ihan tasapuolisesti. Vaikka itselläni ei aina seiso niin teen kyllä silloinkin rakkaalleni kivoja juttuja, koska musta on ihana katsoa kun toinen nauttii.

[/quote]

En mä koe, että sä tuossa vielä mitään rakkaudenosoitusta annat, teet ne vain siksi, että saat itse jatkossa. 

[/quote]

Tai ainakin siis, jos mun kumppani toimisi noin, niin en mä sitä minään rakkaudenosoituksena itselleni ota, vaan tosiaan ajattelen, että hän vain varmistaa sen, etten kyllästy häneen ja annan jatkossakin hänelle. 

Mistä mä voin tietää, ettei sellaisesta olisi kysymys. En tunne itseäni arvokkaaksi, niin että mulle tulis mieleen, että nytpä toinen takastaa minua! Kai sulla silloin seissoiskin?

[/quote]

Mutta jos sinä pyytäisit mieheltäsi seksiä, tuntisitko itsesi arvokkaaksi kun hän kieltäytyisi sun tarpeitasi tyydyttämään?

[/quote]

Mitä nyt siis tarkoitat? Haluan kyllä vastata, mutta en ymmärtänyt mitä ajat takaa?

[/quote]

Jos mies tyydyttää sinut vaikka ei itse saa mitään, sanoit ettet tunne itseäsi arvokkaaksi. Entä jos mies kieltäytyy vaikka pyytäisit, pidätkö sitä parempana tapana toimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:00"]

Mitä miehen pitäisi tehdä että nainen tuntisi itsensä rakastetuksi?

[/quote]

No jos vaikka ihan rakastaisi ja pitäisi yhteyttä muutenkin eikä käyttäisi vaan jonain laukaisualustana silloin kun sattuu panettamaan.

[/quote]

Mitähän jos siis etsisit oikeaa rakkautta etkä irtosuhteita? Oma valinta tuokin.

[/quote]

Sillä lailla. Tottakai se on naisen oma valinta kun miehiltä saa parisuhteen sijaan vain seksiä. Ziisus, luitko sä tämän ketjun otsikon?

[/quote]

Tietenkin on, kun antaa sitä seksiä ennenkuin on sovittu että ollaan parisuhteessa! Jos ei vittu pysy housuissa sitä vähää niin turha inistä!

[/quote]

Ei tarvitse antaa, kun toinen haluaa seksiä sulta ennen kuin on mitenkään voinut kehittyä oikeita rakastamisen tunteita niin ihan siitä jo tietää, minkä perässä mies onkaan. 

Vierailija
84/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No jos vaikka ihan rakastaisi ja pitäisi yhteyttä muutenkin eikä käyttäisi vaan jonain laukaisualustana silloin kun sattuu panettamaan.

[/quote]

Mitähän jos siis etsisit oikeaa rakkautta etkä irtosuhteita? Oma valinta tuokin.

[/quote]

Sillä lailla. Tottakai se on naisen oma valinta kun miehiltä saa parisuhteen sijaan vain seksiä. Ziisus, luitko sä tämän ketjun otsikon?

[/quote]

Tietenkin on, kun antaa sitä seksiä ennenkuin on sovittu että ollaan parisuhteessa! Jos ei vittu pysy housuissa sitä vähää niin turha inistä!

[/quote]

Niinpä niin. Miehethän ei ikinä valehtele ja vedätä näissä asioissa.

Vierailija
85/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten hauska ketju! :D Miehillä ei taida olla paljonkaan mahdollisuuksia tässä maailmassa! Sama lähteä etsimään köyttä heti.. :)

Vierailija
86/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:57"]

Miehethän yleensä rakastuvat jopa tulisemmin kuin naiset. Jatkuvasti ja sitten pettyvät, kun siitä ihanasta tulikin se paskakalsareita pyykkäävä muija.

Miehet ovat romanttisempia kuin naiset.

[/quote]

Miehen "rakkaus" on vain omistushalua. Ja "romanttisuus" on kaikkea sitä mielistelyä ja valehtelua, että saisi seksiä.

Olen kuullut monesti, kun miehet puhuvat ex-naisistaan, taikka nykyisistäänkin kaveriporukassa ja juuri noin se menee.

Ovat siis parisuhteessa, koska tykkäävät omistaa elävän seksilelun. Siinä kaikki.

[/quote]

Mua säälittää miehet jotka joutuvat olemaan suhteessa naisten kanssa. Kun te ette tajua että seksi on rakkaudenosoitus.

[/quote]

Kummasti miehet haluaa jakaa sitä "rakkauttaan" kaikille naisille, jotka kokevat seksuaalisesti haluttaviksi. Rakkaudella ei oikeasti ole mitään tekemistä seksin kanssa. 

[/quote]

Kyllä on. Kai se on sitten niin että naisilla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Itse oon sen aina tiennyt ja nyt te naisetkin vahvistitte sen. Kiitos.

[/quote]

Ei helvetissä ole. 

Jos yhdistät seksin rakkauteen, lopettaisin heti kumppanisi rakastamisen kun seksi loppuisi sairauden, elämäntilanteen tai luonnollisen vanhenemisen seurauksena. Kiva tietää, että naisena olisi turha odottaa miehen enää rakastavan kun ollaan molemmat 95-vuotiaita elämän lopputaipaleella. Hyi saatana.

[/quote]

Sun on syytäkin lopettaa mun kumppanin rakastaminen heti! Eikä meillä rakkaus ole mihinkään loppunut vaikka itse olen lääkityksen vuoksi kyvytön ajoittain. Seksi on yksi rakkaudenosoitus muiden joukossa, ei hyväksikäyttöä parisuhteessa, niinkuin te väitätte.

[/quote]

Taidat olla niitä miehiä, joiden kaikki tekemiset on rakkaudeosoituksia. Siivous, ruoanlaitto, vessan tuuletus paskalla käynnin jälkeen...

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Miksi yhdenillan jutuissa tai seksisuhteissa miehillä sitten pitäisi olla tunteita? Silloinhan molemmat ovat vain seksin perässä, niin naisetkin eikä kyse ole rakkaudesta. Miksi naisilla on oikeus seksiin ilman tunteita mutta mies on samasa tapaksessa hyväksikäyttävä sika?

Vierailija
87/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehelle nainen tosiaan on vain panoalusta. Ja naisen kuuluisi olla oikein otettu siitä ja tuntea itsensä rakastetuksi?

Vierailija
88/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tai ainakin siis, jos mun kumppani toimisi noin, niin en mä sitä minään rakkaudenosoituksena itselleni ota, vaan tosiaan ajattelen, että hän vain varmistaa sen, etten kyllästy häneen ja annan jatkossakin hänelle. 

Mistä mä voin tietää, ettei sellaisesta olisi kysymys. En tunne itseäni arvokkaaksi, niin että mulle tulis mieleen, että nytpä toinen takastaa minua! Kai sulla silloin seissoiskin?

[/quote]

Mutta jos sinä pyytäisit mieheltäsi seksiä, tuntisitko itsesi arvokkaaksi kun hän kieltäytyisi sun tarpeitasi tyydyttämään?

[/quote]

Mitä nyt siis tarkoitat? Haluan kyllä vastata, mutta en ymmärtänyt mitä ajat takaa?

[/quote]

Jos mies tyydyttää sinut vaikka ei itse saa mitään, sanoit ettet tunne itseäsi arvokkaaksi. Entä jos mies kieltäytyy vaikka pyytäisit, pidätkö sitä parempana tapana toimia?

[/quote]

Niin no, ensimmäinen dilemma tuossa on se, että oikeasti mies ei ole koskaan tyydyttänyt minua. 

Joten mies voisi aivan hyvin kieltäytyä. Ja tuntisin itseni aivan samaksi eli ei-arvokkaaksi, jos mies ei halua seksiä kanssani, koska sehän ei ole mikään miehen velvollisuus haluta seksiä tai mitään muutakaan kanssani, joten se ei yllättäis minua, ettei mies haluaisi minua,jos ei saa siitä itselleen. 

En itsekään anna toiselle, jos en nauti itse, vaan jos tuntuisi pahalta, ja sillehän seksi ilman tunteita voi tuntua.

Ja lisäksi en koskaan pyydä omien tarpeitteni tyydyttämistä, koska kuten sanoin, kukaan mies ei ole niitä koskaan onnistunut tyydyttämään, vaan vastaan siitä itse ja se ei nyt näköjään minulta onnistu.

Joten ei haittaisi jos mies kieltäytyy.

Vierailija
89/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja siis se, etten tunne itseäni arvokkaaksi ei johdu siitä, ettei mies kykene mua tyydyttämään. 

Se johtuu lapsuudesta. 

Vierailija
90/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:40"]

Eli miehelle nainen tosiaan on vain panoalusta. Ja naisen kuuluisi olla oikein otettu siitä ja tuntea itsensä rakastetuksi?

[/quote]

Ei todellakaan. Lakkaa antamasta niille joille olet panoalusta ja keskity rakentamaan aitoa rakkassuhdetta. Tai pysy sinkkuna, jos et osaa ajatella miehistä mitään hyvää.

Vierailija
91/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän yleensä rakastuvat jopa tulisemmin kuin naiset. Jatkuvasti ja sitten pettyvät, kun siitä ihanasta tulikin se paskakalsareita pyykkäävä muija.

[/quote]

Miehen "rakkaus" on vain omistushalua. Ja "romanttisuus" on kaikkea sitä mielistelyä ja valehtelua, että saisi seksiä.

Olen kuullut monesti, kun miehet puhuvat ex-naisistaan, taikka nykyisistäänkin kaveriporukassa ja juuri noin se menee.

Ovat siis parisuhteessa, koska tykkäävät omistaa elävän seksilelun. Siinä kaikki.

[/quote]

Mua säälittää miehet jotka joutuvat olemaan suhteessa naisten kanssa. Kun te ette tajua että seksi on rakkaudenosoitus.

[/quote]

Pidän kyllä enemmän vaikka ruusupuskan ojentamista rakkaudeosoituksena, kuin seksin vonkaamista.

Vierailija
92/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:37"]

Voi miten hauska ketju! :D Miehillä ei taida olla paljonkaan mahdollisuuksia tässä maailmassa! Sama lähteä etsimään köyttä heti.. :)

[/quote]

Tai sitten vaan opettelet kohtelemaan naisia kuten ihmisiä.

Vierailija
93/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:36"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 10:23"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:42"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:37"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:21"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:17"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:14"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:10"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:09"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:05"] [quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:57"] Miehethän yleensä rakastuvat jopa tulisemmin kuin naiset. Jatkuvasti ja sitten pettyvät, kun siitä ihanasta tulikin se paskakalsareita pyykkäävä muija. Miehet ovat romanttisempia kuin naiset. [/quote] Miehen "rakkaus" on vain omistushalua. Ja "romanttisuus" on kaikkea sitä mielistelyä ja valehtelua, että saisi seksiä. Olen kuullut monesti, kun miehet puhuvat ex-naisistaan, taikka nykyisistäänkin kaveriporukassa ja juuri noin se menee. Ovat siis parisuhteessa, koska tykkäävät omistaa elävän seksilelun. Siinä kaikki. [/quote] Mua säälittää miehet jotka joutuvat olemaan suhteessa naisten kanssa. Kun te ette tajua että seksi on rakkaudenosoitus. [/quote] Kummasti miehet haluaa jakaa sitä "rakkauttaan" kaikille naisille, jotka kokevat seksuaalisesti haluttaviksi. Rakkaudella ei oikeasti ole mitään tekemistä seksin kanssa.  [/quote] Kyllä on. Kai se on sitten niin että naisilla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Itse oon sen aina tiennyt ja nyt te naisetkin vahvistitte sen. Kiitos. [/quote] Ei helvetissä ole.  Jos yhdistät seksin rakkauteen, lopettaisin heti kumppanisi rakastamisen kun seksi loppuisi sairauden, elämäntilanteen tai luonnollisen vanhenemisen seurauksena. Kiva tietää, että naisena olisi turha odottaa miehen enää rakastavan kun ollaan molemmat 95-vuotiaita elämän lopputaipaleella. Hyi saatana. [/quote] Sun on syytäkin lopettaa mun kumppanin rakastaminen heti! Eikä meillä rakkaus ole mihinkään loppunut vaikka itse olen lääkityksen vuoksi kyvytön ajoittain. Seksi on yksi rakkaudenosoitus muiden joukossa, ei hyväksikäyttöä parisuhteessa, niinkuin te väitätte. [/quote] Taidat olla niitä miehiä, joiden kaikki tekemiset on rakkaudeosoituksia. Siivous, ruoanlaitto, vessan tuuletus paskalla käynnin jälkeen... [/quote] Ei toki, nuo jutut teen ihan yksin ollessanikin. Ne on arkipäivää. Saanko kysyä ihan ilman riitaa, mitä seksi sitten on teille naisille, ellei rakkaudenosoitus? Onko se kotityö, ikävä velvollisuus? [/quote] Fyysistä nautintoa vailla tunteita. AinakIn osan kertoja tai henkilöitä kanssa. Luulisi tämän olevan miehille itsestään selvää. [/quote] Okei.. minä olen puhunut koko ajan parisuhteen seksistä, koska muunlaisesta ei ole kokemuksia. [/quote] Eipä juu tietenkään ole. Se on fiksua puhua aidanseipäistä kun muut puhuu siitä aidasta. [/quote] Miksi yhdenillan jutuissa tai seksisuhteissa miehillä sitten pitäisi olla tunteita? Silloinhan molemmat ovat vain seksin perässä, niin naisetkin eikä kyse ole rakkaudesta. Miksi naisilla on oikeus seksiin ilman tunteita mutta mies on samasa tapaksessa hyväksikäyttävä sika?

[/quote]

Nainen on ehkä 10%:ssa tapahtumista vain seksin perässä, oikeasti kaipaa muutakin. Miestä taas harvemmin haittaa, jos saa heti seksiä, mutta asiasta ei synny sen enempää. Miehet käyttävät naista hyväkseen antamalla ymmärtää, että pelissä on tunteita, koska niitä nainen halajaa, ja siks antaa miehelle. 

Mutta kun mies (ehkä 60%?) ei haluakaan muuta niin ne 90% naisista pettyy.

Vierailija
94/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:44"]

[/quote]

[/quote]

En ole kohdellut naisia vielä mitenkään, enkä tämän luettuani uskalla edes yrittää! :D

Vierailija
95/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin nyt jatkossa muistaa, että seksin vonkaaminen on mieheltä rakkaudenosoitus! Tässä ketjussa onkin pariin otteeseen sanottu, että miehet on romanttisempia kuin naiset, niin joo, pitää kyllä paikkaansa koska miehet vonkaavat enemmän seksiä! Ja naisen tulee tuntea olevansa rakastettu tästä ja rakkaudenosoituksena miestään kohtaan levittää haarat hänelle aina, kun hän niin tahtoo!

Vierailija
96/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pidän kyllä enemmän vaikka ruusupuskan ojentamista rakkaudeosoituksena, kuin seksin vonkaamista.

[/quote]

Seksiä ei tarvitsisi vongata jos naisetkin pitäisivät siitä. Seksi ei ole maksuväline eikä kiristyskeino, se on kahden toisiaan rakastavan ihmisen yhteistä hauskanpitoa. Nuo homppelit sen näyttää tajuavan ja taidampa itsekin kääntyä siihen suuntaan kun valtaosa naisista on noinkin katkeria!

Vierailija
97/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:46"]

[/quote]

[/quote]

En ole kohdellut naisia vielä mitenkään, enkä tämän luettuani uskalla edes yrittää! :D

[/quote]

Mikä kohta ahdisti?

Vierailija
98/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikä kohta ahdisti?

[/quote]

Tuli selväksi että mies ei vaan voi onnistua vaikka mitä tekisi.

Vierailija
99/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Naisen vika se tietenkin on, että miehet haluaa vain seksiä. Tosin jos miehetkin haluaisi sen parisuhteen eikä pelkkää seksiä, ei tätäkään ongelmaa edes olisi.

Vierailija
100/229 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 11:51"]

Pitääkin nyt jatkossa muistaa, että seksin vonkaaminen on mieheltä rakkaudenosoitus! Tässä ketjussa onkin pariin otteeseen sanottu, että miehet on romanttisempia kuin naiset, niin joo, pitää kyllä paikkaansa koska miehet vonkaavat enemmän seksiä! Ja naisen tulee tuntea olevansa rakastettu tästä ja rakkaudenosoituksena miestään kohtaan levittää haarat hänelle aina, kun hän niin tahtoo!

[/quote]

No näinhän miehet tosiaan ajattelee :D 

Siinä mielessä vanhan ajan moraalisäännöt olivat ihan järkeviä, niiden oli tarkoitus kertoa miehille että kaikkea mikä liikkuu ei mennä panemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi