miks miehet ei koskaan rakastu?
Hyvin harva, ne jotka on ne rakkauslaulutki kirjottaneet. Mut suurin osa ei. Naiset on vain kaupanvälineitä. Joko pitää olla kaunis tai sitten muilla tavoin hyödyttävä esim. Rikkaasta suvusta tms.
Kommentit (229)
Olen siis aivan samaa moeltä kuin aloittaja. Nytkin olen tarjonnut suhdetta yhdelle minusta kiinnostuneelle vaikuttaneelle miehelle, joka ei löydä ketään, mutta ei sitä kiinnosta.
19
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:51"]
Olen siis aivan samaa moeltä kuin aloittaja. Nytkin olen tarjonnut suhdetta yhdelle minusta kiinnostuneelle vaikuttaneelle miehelle, joka ei löydä ketään, mutta ei sitä kiinnosta.
19
[/quote]
Ja siis tämä ei ole eka kerta, todellakaan. Olen vain saanut pettyä miesten kykyyn rakastaa, tuntuu, että sitä ei ole. Olen kaunis, normaalipainoinen ja jotenkuten seksikäskin, enkä tehnyt mitään inhottavaa miehelle. En tiedä, miksi häntä ei vaan kiinnosta.
19
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:32"]
Minun mieheni rakastui minuun. On edelleen aivan rakastunut. Minäkin rakastan tietenkin häntä mutta minun takia mies pisti vanhan elämän uusiksi kovalla hinnalla mutta sanoo ettei ole katunut päivääkään :)
[/quote]
Ehkä sä oot vain sellainen sakset avaava horo?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 12:46"]
Nainen rakastuu epätoivoisemmin panosession jälkeen. P.S Eli minä
[/quote]
Aivan näin, miehen kannatta pyrkiä naisen housuihin mahdollisimman nopeasti, koska se lisää todennäköisyyttä että nainen kehittää syvempiä tunteita sinua kohtaan. Ei käy niin että kilpakosija vie nenän edestä. Pahin tilannehan miehelle on, että nainen pistää odottamaan, MUTTA panee jotain toista samaan aikaan. Olet sitten tyhmänä odottanut ja nainen lankeaa siihen toiseen.
[/quote]
Siis miehillehän tämä on täysin tavallinen malli toimia. Ei naisille.
Naiset eivät pyöritä montaa miestä samaan aikaan, se on kylläkin miesten ominaisuus. Kun nainen on tavannut kivan miehen, muut eivät merkitse naiselle mitään.
[/quote]
Hahhah, täm oli varmaan vitsi vai oletko oikeasti noin pihalla?
Kyllä naiset tapailee samaan aikaan monia miehiä ihan siinä missä miehetkin ja osa varmaan harrastaa seksiäkin useamman kanssa jos siltä tuntuu. Eikä tuo miehilläkään ole mikään koko sukupuolta leimaava ominaisuus, aika pieni osa on niitä miehiä joilla oikeasti riittää naisia pyöritettäväksi, tavis on tyytyväinen jos löytyy edes se yksi nainen.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:37"]
Oon samaa mieltä siinä, että miehet ei rakastu emotionaalisesti samalla tavalla kuin naiset. Ne tuntee vaan fyysistä intohimoa kauniiseen ja nuoreen naiseen ja se on miehelle sama asia kuin rakkaus. Sitten kun naisen nuoruus ja kauneus on mennyt, on myös miehen "rakkaus" siirtynyt eteenpäin seuraavaan kaunokkiin. Tätä ei saduissa eikä Disney filmeissä kerrota. :D
[/quote]
Saat toki olla sitä mieltä, mutta paskapuhettahan tuo on.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:05"]
[/quote]
Aivan näin, miehen kannatta pyrkiä naisen housuihin mahdollisimman nopeasti, koska se lisää todennäköisyyttä että nainen kehittää syvempiä tunteita sinua kohtaan. Ei käy niin että kilpakosija vie nenän edestä. Pahin tilannehan miehelle on, että nainen pistää odottamaan, MUTTA panee jotain toista samaan aikaan. Olet sitten tyhmänä odottanut ja nainen lankeaa siihen toiseen.
[/quote]
Naiset eivät pyöritä montaa miestä samaan aikaan, se on kylläkin miesten ominaisuus. Kun nainen on tavannut kivan miehen, muut eivät merkitse naiselle mitään.
[/quote]
Hahhah, täm oli varmaan vitsi vai oletko oikeasti noin pihalla?
Kyllä naiset tapailee samaan aikaan monia miehiä ihan siinä missä miehetkin ja osa varmaan harrastaa seksiäkin useamman kanssa jos siltä tuntuu. Eikä tuo miehilläkään ole mikään koko sukupuolta leimaava ominaisuus, aika pieni osa on niitä miehiä joilla oikeasti riittää naisia pyöritettäväksi, tavis on tyytyväinen jos löytyy edes se yksi nainen.
[/quote]
Ei ollut vitsi tai ainakaan minä en ole koskaan tehnyt niin enkä tee. Minusta se on alhaista. Voit toki pitää tasosi sellaisissa naisissa, mutta älä sitten itke ja valita jos ongelmia seuraa.
Sitäpaitsi itsekin sanoit, että noin tekee pieni osa miehistä, luuletko tosissasi että noin toimii jotenkin isompi osa naisista? Kun miehille tuo on kuitenkin ollut arkipäivää jo satoja vuosia, pyörittää useampia. Naisista (pl. huorat tai katuojaruusut) vasta jotkut ovat sellaisia nykyään kiitos netin ja Tinedereiden. 228
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 13:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja höpö höpö. Naisella voi olla päivänä a ekat treffit yhden miehen kanssa ja seuraavana kolmannet treffit toisen ja vielä launtainan kolmannet treffit kolmannen. Ihan normikamaa nykypäivänä, etenkin tinder-aikana.
[/quote]
Okei no sit sä tapailet aivan vääriä naisia.
[/quote]
No tosielämässä tuskin kukaan tekee niin, että tapailee vain yhtä ehdokasta kerrallaan. Tai ehkä jossain lestadiolaisalueella, mutta ei se ole realismia. Usein ne hommat kuitenkin kaatuu johonkin, niin onko jotain järkeä sanoa "ei" kaikille muille tarjouksille? Ei ole.
[/quote]
Minä en tapaile mitään ehdokkaita. Elän rauhassa elämääni ja jos satun tapaamaan jonkun jhon rakastun alan kosiskelemaan sitä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:13"]
Onko ap tosi nuori vai muuten kokematon? Kun eihän se nyt yhtään mene noin. Voi mennä jonkun yksittäisen kohdalla, mutta yleistäen ei nyt toimi yhtään. -nainen, jonka mies rakastaa ja sen huomaa
[/quote]
Ehkä aloittaja on ei-rakastettava ihminen, kuten minä. Minkä takia aina oletetaan, että kaikki saavat kokea esim. miehiltä rakkautta? Eivät tosiaankaan saa. Silloin se tuntuu kyllä aivan siltä, että miehet eivät osaa eivätkä kykene eivätkä halua rakastaa.
Ja mitä tekee miehellä, joka sua kyllä rakastaa, mutta ei kiinnosta, on väärä, joku höröhampainen trolli?