Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakutsut

Vierailija
11.06.2015 |

Olipa taas ihanat vauvakutsut tuttavalla. Tein voileipäkakun ja väkersin kaverien pyytämänä lisäksi vaippakakun. Ihan hieno tuli. Maksoin omasta pussista jälleen, muiden lahjat oli tyyliin uniriepu. Onhan nämä kekkerit ihan kivoja, mutta vituttaa, että minulle ei koskaan järkäťty näitä. Eka lapsi tuli kaveripiirissä ensimmäisenä, joten eipä silloin kukaan tajunnut enkä kaivannut. Toista kun odotin niin pari muuta odotti esikoista niin ei mua kai muistettu. Järkkäämässä ja mukana olin. Sitten sain pari ei-biologista lasta lisäksi perhetragedian seurauksena hoidettavakseni, mutta yhteydenpito ja normaalit kyläilyt jatkuivat yhä myös kavereideni kanssa edelleen. Kolmas lapsi oli todella odotettu ja joka ikinen kaveripiirissä oli jo saanut lapsia ja vauvakutsut pidetty. Olin ihan puulla päähän lyöty, että eikö minulle? Neljäs syntyikin keskosena ja sain synnärille viestin, että 30e saisi laittaa tulemaan "Kaisan" vauvalle, kun en ehdi kutsuille. Onnittelut tuli kahdelta ja vauva voi nyt hyvin, vaikka meinattiin molemmat kuolla synnytykseen. Kuulumisia kyselleet vain sukulaiset, vaikka kaikki tietävät hwnkihieverissä synnärille lähdöstä. Nyt erittäin matala kynnys laittaa ryhmäviesti, että milloin minä saan ne vauvakutsut tai antaa sittenkin olla ja haistakaa vittunne. Luuletteko te, että esikoista seuraavilla ei ole mitään väliä? Tai että vauvaa ei tarvitse isossa perheessä huomioida?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää! Olisin loukkaantunut jo ajat sitten!

Vierailija
2/4 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit koittaa vihjaa ensin. Tai mitäpä se enää auttaa. Ehkä ottaisin asian esille sivulauseessa joskus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, järjestetäänkö Suomessakin oikeasti jotain tällaista paskaa? :D Ei voi olla totta!

Vierailija
4/4 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta, kun sulla noita sikiäisiä alkaa olla jo olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi