Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä lopetan täällä käymisen nyt.

Vierailija
25.05.2015 |

Koko ajan virhekoodeja, mainoksia, tyhmiä ketjuja, provoja, haukkumisia... Tää oli täs. Moro

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muiden mielestä trollaus ja muu sälä jatkuva ilmiö, vai onko nyt pinnalla enemmän kuin aikaisemmin?

Vierailija
2/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:58"]

On kyllä iso sääli kuinka tällainen aktiivinen keskustelupalsta on osin menossa todella huonoon suuntaan. Keskustelut ovat kuitenkin todella eläviä, koska linjoilla olevia käyttäjiä on kellonajasta riippumatta niin paljon. Itse roikun juuri täällä, koska voi anonyymisti jakaa fiiliksiään. Nimimerkillä keskustelussa on liikaa vieraskoreutta, kun pitää edustaa sitä nimimerkkiä ja käyttäytyä siivosti ja diplomaattisesti mielipiteidensä osalta.

sitten on valitettavasti nämä teinit. Kaikella kunnioituksella, mutta netti on oikeasti pullollaan paikkoja, jotka on enemmän teineille suunnattuja. Tätä ei pidä ottaa henkilökohtaisesti, koska seurasin itse 16-19 vanhana netin keskustelupalstoja, mutta älysin enimmäkseen olla ottamatta osaa keskusteluun, koska harvoin sen ikäisellä on mitään annettavaa. Jokainen teini, kuten minäkin sitten myöhemmin, ymmärtää tämän vasta kun sitä ikää on tullut lisää. Nyt tuntuu siltä, että todella nuorten käyttäjien määrä on lisääntynyt huomattavasti ja sen kyllä huomaa. On täällä vastaavasti aivan liikaa ilmeisen aikuisiakin, joille kaikki netiketit ovat täysin vieraita.

[/quote]

Täällä on tuon ikäisiä äitejäkin, kyllä heillä varmasti on jo annaettavaa keskusteluihin. Otse 18-vuotiaana äitinä olisi ollut aika ikävä paikka tulla ajetuksi vauva-palstalta liian nuoren iän takia.

Vierailija
4/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:16"]

Onko muiden mielestä trollaus ja muu sälä jatkuva ilmiö, vai onko nyt pinnalla enemmän kuin aikaisemmin?

[/quote]

Onhan av päässyt ihan listalle muiden Venäjä-trollien synkkään joukkoon:

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/venajan_trollit_sivustot-36237

Vierailija
5/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:19"]

On kyllä iso sääli kuinka tällainen aktiivinen keskustelupalsta on osin menossa todella huonoon suuntaan. Keskustelut ovat kuitenkin todella eläviä, koska linjoilla olevia käyttäjiä on kellonajasta riippumatta niin paljon. Itse roikun juuri täällä, koska voi anonyymisti jakaa fiiliksiään. Nimimerkillä keskustelussa on liikaa vieraskoreutta, kun pitää edustaa sitä nimimerkkiä ja käyttäytyä siivosti ja diplomaattisesti mielipiteidensä osalta.

sitten on valitettavasti nämä teinit. Kaikella kunnioituksella, mutta netti on oikeasti pullollaan paikkoja, jotka on enemmän teineille suunnattuja. Tätä ei pidä ottaa henkilökohtaisesti, koska seurasin itse 16-19 vanhana netin keskustelupalstoja, mutta älysin enimmäkseen olla ottamatta osaa keskusteluun, koska harvoin sen ikäisellä on mitään annettavaa. Jokainen teini, kuten minäkin sitten myöhemmin, ymmärtää tämän vasta kun sitä ikää on tullut lisää. Nyt tuntuu siltä, että todella nuorten käyttäjien määrä on lisääntynyt huomattavasti ja sen kyllä huomaa. On täällä vastaavasti aivan liikaa ilmeisen aikuisiakin, joille kaikki netiketit ovat täysin vieraita.

[/quote]

Täällä on tuon ikäisiä äitejäkin, kyllä heillä varmasti on jo annaettavaa keskusteluihin. Otse 18-vuotiaana äitinä olisi ollut aika ikävä paikka tulla ajetuksi vauva-palstalta liian nuoren iän takia.

[/quote]

Otse = itse

Vierailija
6/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs nyt sitten revit päivän parhaat naurut, häh?

Vierailija
7/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:19"]

Ei sua kukaan täältä ole mihinkään  ajamassa.Pikkulasten äideille ja odottaville ja ´vauva-kuumetta´potevillehan tää on mitä luontevin paikka (olipa sitten 15- tai 41-vuotias) keskustella niistä jutuista mitä varten tää palsta on alunperin luotukin.

Laajemmat yhteiskunnalliset kysymykset,historiaan tai politiikkaan liittyvät tarkastelut tai uskontoihin ja maailmankatsomuksiin liittyvät pohdiskelut kannattaisi kyllä käydä jollain muulla palstalla,jos niihin kokee kiinnostusta tai tarvetta.Sitä mieltä ainakin itse olen.Kaiken olisi hyvä liittyä jollakin tavalla aiheeseen´elämää lapsiperheessä ja parisuhteessa silloin kun lapset ovat pieniä´

Esim. kaunokirjallisuuskritiikki alkaa jo olla sen ulkopuolella,mutta  Paasikiven-Kekkosen linjan historia, sinipuna-hallituksen tai Kreikan lainapäätösten tarkastelut ovat jo  aivan varmasti aiheita ,jotka todellakaan eivät kuulu tänne Vauva-palstalle ,täällä käsiteltäviksi tai niistä keskusteltaviksi.

Lapsiperheen vanhempiahan   ne ovat tietysti isätkin ja ihan hyvähän se on että heidänkin näkökulmansa tulee täällä esille ja että hekin tänne kirjoittelevat, mutta sitten on näitä...no, sanottakoon nyt sivistyneesti:miespuolisisia palstamasturboijia,joiden jutut ovat aina ja poikkeuksetta aivan täysin  asiattomia ja tänne kuulumattomia ja itse tiedätte kyllä millaisia ja minkätyyppisiä  aloituksia ne(lähes  säännönmukaisesti jo) täällä  ovat....

Oma asianne jos annatte niille ´vettä myllyyn´ ja lähdette niihin vastaamaan .Myllynratashan ei voi  pyöriä,ellei vettä siihen tule.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
8/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en lopeta. Aina välillä tulee hyviä ketjuja. Esim. se mökillä tapahtuu kummia-ketju oli ihan paras vastaustensa vuoksi!

Vierailija
10/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koskaan lopeta niin ei voi hävitä, tms.

Vierailija
11/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään, tulee niin ikävä.

Vierailija
12/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi.

Vierailija
13/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja modeja jotka/joka poistaa mielivaltaisesti kaiken mikä ei vaan itseään miellytä, vaikka olisi asiallisesta viestistä/ketjustakin kyse.

Vierailija
14/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bai bai beibi, beibi goodbai.

Vierailija
15/17 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan liittyä ap.:n päätökseen.Mielenkiintoiset keskustelut ( esim. tänään ´pojat ja baletti´) katkaistaan ja kaikenmaailman  ´pedo´-aloitukset jokailtaisena riesana.(ja tyhmien äijien kyselyt)  Riippuvuus tää av. mulle ja yritän nyt katkaista sen . Enkä sitäpaitsi kestä katella joka päivä noitten ´Joukolattaren´ ja´´Maxin Delin´ naamatauluja siinä sivussa. Jatkakaa te muut vaan, mulla on pihatöitä ,kukkien laittoa penkkeihin ym. tähellisempää kun täällä hyödytön ja kehittämätön roikkuminen. Kiitti seurasta ja Moi

Virgo -92

Vierailija
16/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/17 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tulee ikävä, mutta knnioitan päätöstäsi. *tipauttaa kyyneleen*