Vuosi ilman seksiä vai vuosi ilman herkkuja?
Jos nyt tälläinen valinta tulisi eteen, niin kumman valitsisit?
1. Peukku ylös=vuosi ilman seksiä
2. Peukku alas=vuosi ilman herkkuja
Saa myös kommentteihin perustella!
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:39"]
Miten tuo seksittömyys poikkeais ihan normaalista vuodesta? M23
[/quote]
Et vetäs käteen
[/quote]
Ei käteenveto ole seksiä, ainakaan jos sen tekee itse.
Ilman herkkuja olisin!
t. N20 77/164
HERKUTTELU: No herkku on jotain, mikä ei kuulu ns. normaaliin ruokavalioon. Oli se sitten kullekkin mitä on: karkit, suklaa, sipsit, juustot, pizza ym. Jos kuulut niihin, jotka "herkuttelevat normaalilla arkiruoalla. Ja kokevat terveellisen, ravitsevan ja maukkaan ruoan" herkutteluksi voit itse määritellä herkuttelusi ja vaikka kertoa tästä kommentissa.
SEKSI: sama kuin yllä eli oman kokemuksen mukaan. Lähinnä partnerin kanssa tapahtuvaa seksiä tarkoitan, oli se sitten koskettelua, hyväilyä, yhdyntää ym, minkä kukin kokee olevan seksiä.
Ilman seksiä, en saa muutenkaan... MUTTA seksihän sisältää runkkauksen..
Ilman herkkuja siis.
T.15v poika
Ihan rehellisesti vuosi ilman seksiä. Nyt on ollu 5kk vissiin 3-4 kertaa, eikä edes kiinnostais enempää.
.
Tosin jos joku oikein vahtisi tätä, niin vuosi ilman herkkuja, jolloin voisin päästä tästä sokerikoukusta eroon.. Silloin tulis kyllä varmaan vuosi ilman herkkuja JA seksiä!
No ilman herkkuja! Laihtuisi jopa ehkä siinä samalla :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:47"]Ihan rehellisesti vuosi ilman seksiä. Nyt on ollu 5kk vissiin 3-4 kertaa, eikä edes kiinnostais enempää.
.
Tosin jos joku oikein vahtisi tätä, niin vuosi ilman herkkuja, jolloin voisin päästä tästä sokerikoukusta eroon.. Silloin tulis kyllä varmaan vuosi ilman herkkuja JA seksiä!
[/quote]
Sama! Mitä vähemmän seksiä on, sitä vähemmän sitä tekee mieli. Joskus kun vauhtiin pääsee, niin tekis mieli koko ajan ja sama toisin päin mitä harvemmin on sitä pidemmäks kertojen välit venyy. Nyt vajaa 2kk ilman? Ja 9 vuotta parisuhdetta takana. Leipominen on taas yksi rakkaimmista harrastuksista ja on aika kurja leipoa jos ei edes maistiaisia saa itse. Siksi valitsen seksittömän vuoden herkuttoman sijasta.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:49"]No ilman herkkuja! Laihtuisi jopa ehkä siinä samalla :)
[/quote]
Mäki aattelin tätä eka tältä kannalta ja peukutin sen mukaa, mut ap tarkottaa varmaa, että kummasta olis vaikeempi luopua. Tuntuisko herkuton vai seksitön vuosi pahemmalta?
Jaa-a. Vuosi ilman seksiä olisi helpompaa, vuosi ilman herkkuja olisi mulle enemmän hyväksi.
Mulla on aika huono itsekuri joten valitsen vuoden ilman seksiä. Olen jo kertaalleen ollut tässä suhteessa kolme vuotta seksimäti, joten varmaan yksi vuosi menisi taas sen suuremmitta huomioitta. Mutta että ilman nameja...
Helppo, ilman seksiä.
T. aseksuaali ;)