Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi ilman seksiä vai vuosi ilman herkkuja?

Vierailija
10.06.2015 |

Jos nyt tälläinen valinta tulisi eteen, niin kumman valitsisit?
1. Peukku ylös=vuosi ilman seksiä
2. Peukku alas=vuosi ilman herkkuja
Saa myös kommentteihin perustella!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:55"]Jaa-a. Vuosi ilman seksiä olisi helpompaa, vuosi ilman herkkuja olisi mulle enemmän hyväksi.

Mulla on aika huono itsekuri joten valitsen vuoden ilman seksiä. Olen jo kertaalleen ollut tässä suhteessa kolme vuotta seksimäti, joten varmaan yksi vuosi menisi taas sen suuremmitta huomioitta. Mutta että ilman nameja...
[/quote]

Aika samat pohdinnat. Vuosi ilman herkkuja tekis varmaan hyvää, mutta olis paljon raastavampaa kuin vuosi ilman seksiä.

Vierailija
2/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin muuten seksin, mutta tällöin tästä koituisi seurauksia myös toiselle osapuolelle eli seurustelukumppanilleni.

Tästä syystä täytyisi siis olla vuosi ilman herkkuja. Toisaalta hyötyisin itsekin tästä, sillä syön liikaa muun muassa karkkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ilman herkkuja, en edes muista milloin viimeksi olisin syönyt jotain sellaista makeaa mikä laskettaisiin herkuksi.

Vierailija
4/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kumpikin. Ei ole mikään valinta ihmiselle, jolla on tahdonvoimaa ja itsekuria.

Vierailija
5/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokenut molemmat yhtäaikaa! Pistäkää paremmaksi.

Vierailija
6/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti luopuisin mieluuummin seksistä.Herkut on aina hyviä,vieläpä niin että jos on paha mieli,herkut piristävät.Seksi on pahimmillaan pakkopullaa,jos ei yhtään huvita mutta tuntuu että täytyy toisen mieliksi suostua,paneminen tuntuu lähinnä kotityöltä.Toki himot vaihtelee kausittain,mutta kärjistetysti selviäisin paremmin seksittömästä kuin herkuttomasta vuodesta.

Vierailija
7/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olis pakko valita vuosi ilman seksiä. Jos valinta olisi vuosi ilman herkkua, niin joutuisin olemaan vuoden ilman ruokaa.

Vierailija
8/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos seksi käsittää runkkaamisen niin aika paha. Luultavasti kumpikaan ei onnistuisi. Avioseksistä voisin luopua herkkujen sijaan.

Vierailija
9/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 15:57"]

No jos seksi käsittää runkkaamisen niin aika paha. Luultavasti kumpikaan ei onnistuisi. Avioseksistä voisin luopua herkkujen sijaan.

[/quote]Täsmälleen sama vastaus. N41

Vierailija
10/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Ihan no-braineri. Vuosi ilman herkkuja tietenkin. Ilman herkkuja kun on vuoden, niin elämänlaatu vain ja ainoastaan paranee. Vuosi ilman seksiä = vähemmästäkin tulee vihaiseksi, vaikka harvoin haluaisikin.

Vierailija
11/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pärstäältään rumana miehenä, mutta liikuntaa harrastavana valitsen tyylikkäästi kummatkin. Ensimmäinen tosin ei ole valinta ja toista ehkä kuitenkin kohtuudella.

Vierailija
12/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä vielä vuosi menis ilman seksiä kun on jo seitsemän takana. Oli kyllä mielessä korjata tänä vuonna tilanne mutta saa nyt nähdä.

Vierailija
13/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele herkut?

Vierailija
14/30 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä pärjää oikein hyvin mutta ei ilman herkkuja. Tosin eri ihmiset määrittelevät herkut eri tavoilla. Minua eivät karkit, sipsit ja muut sellaiset niin kiinnosta, mutta ajatus elämästä ilman savulohta, kebabeja, pitsoja, lenkkimakkaraa grillattuna ja höyryssä lämmitettynä, grillikylkeä jne. kuulostaa ikävältä.

Vierailija
15/30 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele seksi.

Vierailija
16/30 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa olin pari vuotta lähes ilman seksiä, joten siitä en enää luovu!

Vierailija
17/30 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo seksittömyys poikkeais ihan normaalista vuodesta?
M23

Vierailija
18/30 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele herkku

Vierailija
19/30 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:39"]

Miten tuo seksittömyys poikkeais ihan normaalista vuodesta? M23

[/quote]

Et vetäs käteen

Vierailija
20/30 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut koskaan seksiä, mut herkkuja syön joka päivä. Eipä olis vaikea valinta. N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi