Tässä on aivan helvetin kaunis nainen
Suomessa näkee harvoin näin kauniita ja hyvä kroppaisia naisia.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:33"]
On se nainen. Tässä ennen ja jälkeen kuva kun laihdutti. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fb/8c/42/fb8c42138540e108f49f900364eac008.jpg
[/quote] Upea perse ja upeat jalat, noissa on jotain sykähdyttävää. Kummassakin kuvassa näyttää todella hyvältä, vasemman puoleinen kuitenkin ehkä parempi. M33
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:35"]Hmm, varmaan jos tykkää neekereistä. Minuun ei iske.
[/quote]
Älä viitsi käyttää "N" sanaa. Törkeää, loukkaavaa ja kertoo myöskin tyhmyydestäsi.
Jep tosi kaunis muovinen paketti! Lapsista tulis varmaan tosi rumia, paitsi että voihan nekin viedä leikkauksiin ja vaikka heti synnyttyään :)
Vittu että on aika rasistista ja kateellista porukkaa.. Kyllä kaikki ihannoi kim kardashiania kun hän on valkoinen kaunis isoperseinen nainen, joka ei oo ikinä tehnyt mitään plastiikkakirurgin avuilla. Huhhuh..
Kim on yksiä leikatuimpia naisia maailmassa ja silti kaikki palvoo sitä
Ahdistaa. Oon varmaan Suomen ainoa jonka mielestä ko. nainen ei ole mitenkään "ruma" mutta en kyllä haluaisi tuolta näyttää. Ei ole minun kauneusihanteeni, vaikka en toki itse mikään kaunotar olekaan.
Jotain eläintä viidakosta muistuttaa.
Ja tässä kokovartalo kuvaa. Aivan upee pakkaus. Eikä tämä ole edes julkkis, vaan ihan tavis nainen.
No onhan toi kaunis en sitä kiellä, mutta me suomalaiset emme omista tuommoisia geenejä. Olemme pottunenäisiä, vaaleita, perjalkaisia suominaisia.
On kyllä kaunis. Vähän hassu nenä ja kulmakarvat tekevät yleisilmeestä aika yllättyneen. Mut rumaksi ei voi sanoa :)
N23
Eli feikkinainen on aina parempi kuin aito. Hyvä miehet! Ehkä ei tarvitse ihmetellä, miksi teidän seura ei kelpaa. Te haluatte jotain, mitä ei ole olemassa ilman photoshoppia ja plastiikkakirurgiaa. Hommatkaahan se Barbara.