Oli ne koulukyydit 80-luvulla kauheita
Pieni paketti volkkari ja kaikki töni ja kiusasi. Kuski ei sanonut mitään. Valis
Kommentit (9)
Jotkut piti istumapaikkoja kavereilleen ja mä sain seisoa. Kerran kuski vinoili, kun tuli uusi tyttö ja sen isä oli ostanut ison kartanon. Vinoili että sun isäsi on niin köyhä, ettei teillä ole varaa mihinkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotkut piti istumapaikkoja kavereilleen ja mä sain seisoa. Kerran kuski vinoili, kun tuli uusi tyttö ja sen isä oli ostanut ison kartanon. Vinoili että sun isäsi on niin köyhä, ettei teillä ole varaa mihinkään. Ap
Ai kamala, törkeä kuski.
Kuskit eivät uskaltaneet puuttua, ettei heitä itseään alettaisi kiusaamaan.
Lapset voivat olla hyvin ilkeitä.
Ihan järkyttävän vaarallisia ne kyydit ainakin. Meitä oli 5 hengen taksissa 7-8 lasta +kuski. Ei tietenkään turvavöitä kellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, törkeä kuski.
Kuskit eivät uskaltaneet puuttua, ettei heitä itseään alettaisi kiusaamaan.
Lapset voivat olla hyvin ilkeitä.
Niin ja sitten se kerran peruutti mun päälle. Peruutti päälle ja käteni paloi pakoputkessa. Jätti vaan siihen ja jatkoi matkaa. Äiti sitten mut löysi. Käsi vatiin kylmään veteen. Onneksi sisko tuli silloin sattumalta kylään, niin veivät terveydenhoitajan luo. Jos eivät olisi tulleet, niin en takuulla mitään hoitoa olisi saanut. Koulussa sanoivat, että vika oli minun. Opettaja oikein piti esimerkkinä, vaikka omasta mielestäni asia ei niin ollut. Ap
Meillä oli samassa turvavyössä aina kaksi yhdessä laidassa, kun oli takapenkillä 5.
Farmaritaksi täynnä kersoja: penkeillä niin monta kuin suinkin mahtui ja loput tavaratilassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävän vaarallisia ne kyydit ainakin. Meitä oli 5 hengen taksissa 7-8 lasta +kuski. Ei tietenkään turvavöitä kellään.
Ajatella ja kaikki selvisitte hengissä! Ihan ennenkuulumatonta.
Minulla ja miehelläni oli kiva Martti kuskaamassa meitä, pidimme hänestä, hän huusi aina kun näki traktorin: TRAKTORIIH, TRAKTORIIH.. oli hauska ja kiltti. Muistelemme häntä vielä useinkin, olemme jo 50 vuotiaita.
Muilla samoja kokemuksia? Ap