Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko on löytänyt nykyisen kumppaninsa Tinderistä?

Vierailija
03.02.2022 |

Kauanko yhteistä taivalta kestänyt, onko miehesi (tai sinä itse) top10 alfa vai tavis?
Tapasin nykyisen avomieheni Tinderissä 1,5 vuotta sitten. Mies oli 53v, kalju, vähän vatsaa, eli aika tavis.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde melko alussa Tinderistä löytyneen kanssa.

Vierailija
2/9 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta toisesta deittipalvelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yhdessä olemme olleet nyt 3,5 vuotta. En nyt tiedä, onko mieheni alfa ja mikä minä olen, mutta olemme molemmat kyllä urheilullisia, hyvinvoivia sekä akateemisesti koulutettuja. Jos se nyt jotain merkitsee...

Itse liityin Tinderiin ajatuksella, että "tuskin sieltä ketään täysjärkistä löytyy", mutta niin vain kävi, että löysinkin sieltä elämäni rakkauden.

Vierailija
4/9 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Että joutuu kertomaan jollekin, kenties jopa lapsilleen, että tapasitte Tinderissä.

Vierailija
5/9 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. Että joutuu kertomaan jollekin, kenties jopa lapsilleen, että tapasitte Tinderissä.

Mitä järkyttävää siinä on?

Exäni tapasin 90-luvulla baarissa, se oli yleinen tapaamispaikka silloin. 2020-luvulla ja vieläpä korona-aikaan, missä muualla edes voi tavata kuin Tinderissä?

6/9 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Tinderissä puoli vuotta, 7 treffit, yksi sexisuhde, joka jo loppunut,ei muuta.

Vierailija
7/9 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tutustuttiin ja nyt tarkalleen vuosi siitä mennyt.

Vierailija
8/9 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonutkin. Lapseni ovat jo lähes täysi-ikäisiä, joten miksi en olisi kertonut. Olen kertonut monelle muullekin, että tapasin nykyisen mieheni Tinderissä. Ei hävetä yhtään.

T. Se 3,5 vuotta sitten miehensä Tinderistä löytänyt

Vierailija
9/9 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi jopa otti kuvat musta, jotka sitten laitettiin Tinderiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi