Mitä ottaisit subway:n väliin?
Itse ottaisin
Leipä: vaalea seesam ja täytteet: grillattu kananrinta, saa paahtaa ja juustoa, makeasipuli, kevytmajoneesi, kurkku, tomaatti, paprika ja salaatti.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:07"]Hunajakaura meltillä, salaattia, kurkkua, tomaattia ja sipulia. Kastikkeeksi kevytmajo, bbq-kastike ja southwest.
[/quote]
Niin ja tuplajuusto
Kokojyväleipä, grillattu kananrinta, pepper jack -juusto, kurkkua, salaattia, tomaattia, jalapenoa, avocadoa, mustapippuria, oreganoa ja hot louisiana -kastiketta.
Siis pyytävätkö jotkut tosiaan useampaa kastiketta??
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:09"]
Siis pyytävätkö jotkut tosiaan useampaa kastiketta??
[/quote]
Joo, olen nähnyt paikallakin että edellä oleva pyytää vähän kaikkea. Melkoinen makusekamelska mahtaa olla, mutta makunsa kullakin.
Juusto-oreganoleipä (30 cm), italian BMT, juustolla, paahdettuna ja kaikki kasvikset paitsi ei avokadoa. Kastikkeeksi jotain, jossa on valkosipulia tai tulisuutta (tai molempia), en muista kastikkeiden nimiä. Pippuri ja oregano.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:23"]
Miehen mulkku
[/quote]
Toinen tällainen viesti.
En oikein ymmärrä miksi leivän väliin eikä luiden väliin.
Tän otan aina. Kokojyväpatonki, kananrinta + sinihomejuusto ja valkosipuli/southwest-kastike.
Kokojyväleipä + aura + kaikki tuoreet kasvikset + southwest
Kokojyväleipä. Väliin joko tonnikala tai kana teryaki. Juusto ja paahto. Kaikki kasvikset, niin tuoreet kuin oliivit ja suolakurkutkin. Kastikkeeksi southwest. Öljy ja etikka, ei mausteita.
Juusto-oregano, kananrinta, ei juustoa, paahto, salaatti+punasipuli+oliivi, "kevyt"majoneesi.
Kokojyväpatongin puolikas. Saa paahtaa ja laittaa juustoa. Kalkkuna. Tuoreet, mutta ei sipulia. Öljy ja etikka. Pippuri ja oregano.
Kiitos.
Olin jossain pöpelikössä ja myyjä kysyi, laitetaanko mausteet. Suostuin ja hän lisäsi SUOLAA. Arghhh!
Täysjyväleipä, kana teriyaki, paahdettuna ilman juustoa, kaikki tuoreet kasvikset. Kastikevalinta vaihtelee, joko valkosipuli, makeasipuli tai hot louisiana, joskus useampaa. Pippurilla ja joskus öljyllä. Otan aina samantyyppisen, jotain tuosta vaihtelen mutta tää on mulle hyväks todettu :)
Puolikas juusto-oregano italian bmt / tonnikala jalapenojuustolla paahdettuna. Kaikki kasvikset paitsi oliivi jalapeno ja suolakurkku kastikkeeksi south-west ja hot louisiana. Kaikki mausteet paitsi suola. NAM! :)
Sesampatonki kanateriyakilla, paahto mutta ei juustoa. Kasviksista laitetaan kurkkua, salaattia ja reippaasti punasipulia. Kastikkeista tulee kevytmajoneesia ja makeasipulia. Ei mausteita, öljyä tai etikkaa.
Ja mukaan ottaisin, kiitos :)
Täysjyväleipä kinkulla, lehtisalaatilla, kurkulla ja tomaatilla
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:25"]
Voi vittu noita teidän vegaanihömpötyksiänne. Minä olen mies ja otan aina lihaisimman ja suolaisimman sekä kaikki kasvikset ja tulinen kastike. On miesten välipalaa eikä mitään vihervassarityttöjen ripellyksiä
[/quote]
"Miehiä" ei pahemmin subissa näy..enemmän teini-ikäisiä ja naisia ja ne miehetkin, yleensä nuoret, ovat tyttöystävien kanssa. Tosimies nauraa subissa käyvälle miehelle. No jaa, kerran oma mies haki kaverinsa kanssa. Ottivat kaksi mieheen.
Se subin vegepihvi on hyvänmakuinen, otan sen usein vaikka en olekaan mikään kasvissyöjä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:53"]Kokojyväleipä, Steak&cheese, tavallinen juusto, paahto, tuorekurkku, tomaatti, paprika, punasipuli, Kastikkeet: Southwest, valkosipuli ja kevyt majoneesi, kaikki mausteet ja öljy. Mun vakio ja todella herkullinen.
Oletteko huomanneet eroja eri Subwayden laadussa? Mielestäni parhaat leivät saa Tikkurilasta, huonoimmat on Pasilan subissa (yök)
[/quote].
subwayta on muuallakin kuin helsingissis
Hunajakaura 15cm. American steak tai grillattu kananrinta. Salaatti, kurkku, suolakurkku ja sipuli. Valkosipulikastia. Nam
Hunajakaura meltillä, salaattia, kurkkua, tomaattia ja sipulia. Kastikkeeksi kevytmajo, bbq-kastike ja southwest.