Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo haluaa kokoajan huomiota

Vierailija
25.05.2015 |

Olen 23v mies ja vaimo 22v. Ollaan seurusteltu jo 4 vuotta ja 3 vuotias lapsi on meillä. Käyn raksalla duunissa ja nainen valittaa kun käyn melkein joka vkl baarissa. Rankan työviikon jälkeen on kiva rentoutua ja lähtä baariin kavereidenkaa. Naiselleni ei riitä ees sitä arkisin oon kotona ja huomion häntä. Tosi rasittavaa ja en jaksaisi kuunnella sen nalkutusta kokoajan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
2/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke vasta sitten kun naisesi hakee sen huomion muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko pakko käydä joka viikonloppu baarissa? Voitko olla joskus kotonakin? Miksei nainen käy ulkona, eikö hänellä ole kavereita?

Vierailija
4/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää :D teidän elämän tilanteessa kerran kuukaudessa on maximi baarissa käyntiin. Eikö ois välillä muijanki vuoro käydä vähän rentoutumassa kavereiden kanssa baarissa? Molemmat 1 krt/kk ja muut viikonloput vietätte perheen kesken, tai ei ainakaan mitään "joo olenpas useamman tunnin tuolla noin, viis naisesta ja LAPSESTA"..

Vierailija
5/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun minulla exän kanssa. Minä valitin kun hän ryyppäsi ja hän ryyppäsi koska minä valitin....

Vierailija
6/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:09"]Itke vasta sitten kun naisesi hakee sen huomion muualta.
[/quote]
Pitäiskö mun olla kokoajan kotona? Viikonloputkin? Sitäpaitsi vaimoni on työtön joten voi hyvin olla lapsenkaa viikonloput kotona kahdestaan.

Vierailija
7/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt hiukan kakaramaista touhua, että haluat baariin harva se viikonloppu. HALLOO - sinulla on vaimo ja lapsi!!!

Vierailija
8/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:09"]Itke vasta sitten kun naisesi hakee sen huomion muualta.
[/quote]
Pitäiskö mun olla kokoajan kotona? Viikonloputkin? Sitäpaitsi vaimoni on työtön joten voi hyvin olla lapsenkaa viikonloput kotona kahdestaan.
[/quote]

Miksi et halua olla lapsesi kanssa? Puoliso voi ketuttaa mutta kumma juttu jos lastakin pakoilet.

Vierailija
9/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvii olla koko ajan kotona. Sovitte että molemmat saa käydä vaikka kaksi kertaa viikossa harrastamassa tmv, mutta jos lähet joka viikko baariin niin onko se nyt jumalauta kumma että naista vituttaa?? Mietipä omalle kohdallesi.

Vierailija
10/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sinähän olet näpsäkkä mies. Osaat hakeutua kirjoittamaan ongelmistasi av-palstalle. Kyllä noin näppärä tyyppi vaihtaa huonon vaimon parempaan kädenkäänteessä. :)

Vierailija
11/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aivan normaalia käydä joka viikonloppu baarissa...

...23-vuotiaana.....

...jos ei ole LAPSIA!!

Tätä se sitten on kun pennut hankkii pentuja. Olisiko pitänyt kasvaa ensin pikkuisen?

Vierailija
12/12 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. En kattelis tuollasta miestä! Siis jos on yhteinen lapsi jo. Itse oon samanikäinen kun vaimos ja poikaystävä on 24v. ja rällästetään yhdessä viikonloput ja kolutaan festarit jne. Miks vitussa niitä muksuja pitää rueta sit tekemään jos ei oo valmis vanhemmuuteen ja haluaa vielä bailata? Miten voit olla niin palikka että kuvittelet tuon olevan ookoo? Vanhemmuus on sitä lapsen kanssa oloa, perheenä oloa. Ei sillon rällästetä enää niinkuin ennen muksuja. Totta kai molemmat vanhemmat ansaitsevat vapaa-aikaakin välillä mutta kamoon. Jääpä muksulla hyvä kuva isästään, "äiti mut on kasvattanu, isälle oli tärkeempää käydä baareissa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän