Mitä ottaisit subway:n väliin?
Itse ottaisin
Leipä: vaalea seesam ja täytteet: grillattu kananrinta, saa paahtaa ja juustoa, makeasipuli, kevytmajoneesi, kurkku, tomaatti, paprika ja salaatti.
Kommentit (44)
Mun vakio eräässä huonossa subissa (huono .valikoima salaattipuolella), juusto-orrgano tai kokojyvä 15cm normi juustolla, saa paahtaa. Täytteeksi kurkku, salaatti,tomaatti. Lopuksi kevytmajoneesi, saa laittaa vähän suolaa ja pippuria, joskus valkosipulijauhetta. N22
Puolikas hunajakaura, grillattu kana tai kalkkunaleike, pippurijuusto ja saa paahtaa, kaikki kasvikset vaitsi suolakurkku, southwest-kastike. Sama setti joka kerta :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:53"]Kokojyväleipä, Steak&cheese, tavallinen juusto, paahto, tuorekurkku, tomaatti, paprika, punasipuli, Kastikkeet: Southwest, valkosipuli ja kevyt majoneesi, kaikki mausteet ja öljy. Mun vakio ja todella herkullinen.
Oletteko huomanneet eroja eri Subwayden laadussa? Mielestäni parhaat leivät saa Tikkurilasta, huonoimmat on Pasilan subissa (yök)
[/quote]
Joo! Torikadulla aika pahaa, mutta Pakkahuoneenkadulla hyvää! Raksilan subissa aika mautonta.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:53"]Kokojyväleipä, Steak&cheese, tavallinen juusto, paahto, tuorekurkku, tomaatti, paprika, punasipuli, Kastikkeet: Southwest, valkosipuli ja kevyt majoneesi, kaikki mausteet ja öljy. Mun vakio ja todella herkullinen.
Oletteko huomanneet eroja eri Subwayden laadussa? Mielestäni parhaat leivät saa Tikkurilasta, huonoimmat on Pasilan subissa (yök)
[/quote]
Joo! Torikadulla aika pahaa, mutta Pakkahuoneenkadulla hyvää! Raksilan subissa aika mautonta.
[/quote]
Jatkan, Subwayn parhaat leivät saa Merikoskenkadulta!!!!!1!!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:53"]Kokojyväleipä, Steak&cheese, tavallinen juusto, paahto, tuorekurkku, tomaatti, paprika, punasipuli, Kastikkeet: Southwest, valkosipuli ja kevyt majoneesi, kaikki mausteet ja öljy. Mun vakio ja todella herkullinen.
[/quote]
[/quote]
Jatkan, Subwayn parhaat leivät saa Merikoskenkadulta!!!!!1!!
[/quote]
:D vitun helsinkiläisille
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:25"]
Voi vittu noita teidän vegaanihömpötyksiänne. Minä olen mies ja otan aina lihaisimman ja suolaisimman sekä kaikki kasvikset ja tulinen kastike. On miesten välipalaa eikä mitään vihervassarityttöjen ripellyksiä
[/quote]
Aikamoinen raavas tosi mies olet kun "vauva.fi" nimisellä sivulla kirjoittelet :D
Juusto-oreganoleipä, Kana Fajita täyte, avokado, punasipuli, salaatti, tomaatti, kurkku, valkosipulikastike, saa paahtaa ja laittaa juustoa.
Täysjyväleipä, vege, juusto ja paahto, tomaattikurkkusalaattipaprika, kevytmajoneesi ja southwest.
Kokojyväleipä, Steak&cheese, tavallinen juusto, paahto, tuorekurkku, tomaatti, paprika, punasipuli, Kastikkeet: Southwest, valkosipuli ja kevyt majoneesi, kaikki mausteet ja öljy. Mun vakio ja todella herkullinen.
Juusto-oregano leipä 30 cm. Kana teriyaki. Pippurijuusto ja paahto. Kaikki muut kasvikset paitsi oliivi ja paprika. Valkosipuli majoneesi ja pieni ripaus oreganoa. <3
Kokojyvä, kanateryaki, juusto, aura, paahto, kaikki kasvikset, pippuri, makeasipuli. Nam.
Kokojyväleivällä tonnikalaa, sekä pepper jack -juusto ja paahto. Kastikkeeksi vähän southwestiä. Avokadoa. Kasviksista kaikki muut paitsi jalopeno ja suolakurkku.
American steakhouse tai Italian BMT tulee yleensä valittua. Leiväksi juusto-oregano. Kastikkeeksi valkosipuli ja BBQ, rehuiksi kurkku, suolakurkku, tomaaatti ja salaatti.
Hunajakaura paahtopaistilla, paahdettuna. Väliin sitä tulisempaa juustoa ja southwest-kastike. Kasviksista kaikki muu paitsi oliivi,jalapenot ja paprika. Pippuri ja oregano.
NAM! Viimeksi tänään syöty :D
Puolikas hunajakaura, steak&cheese, juusto ja paahto, kaikki vihannekset paitsi suolakurkku ja oliivi, chilimajoneesi, ei öljyä/etikkaa/oreganoa/pippuria
Juusto-oreganoleipä, pepper jack -juusto paahdolla. Kaikki kasvikset suolakurkkua lukuun ottamatta, Hot Louisiana -kastiketta ja pippuria. Kokeilin ottaa avokadoa kerran, mutta valitettavasti se ei jotenkin sopinut tähän comboon. Muutama vuosi sitten Japanissa asuessani sieltä sai avocado veggie leivän joka oli ihan mielettömän hyvää. En kyllä muista enää kunnolla mitä kaikkea siinä avokadon lisäksi oli. :/
Hunajakaura, makea sipuli -kastike, väliin kaikki kasvikset, paitsi suolakurkku, jalapeno fiiliksen mukaan, sekä paahtopaisti tai vegepihvi, paahtopaistiin pippuria, vegeen oreganoa.
30cm hunaja-kaura kalkkunalla tai paahtopaistilla. Aurajuusto ja normijuusto, saa paahtaa. Muut kasvikset paitsi oliivi ja jalapeno, valkosipulikastike, ei mausteita.