Mistä voi tietää onko ruma vai kaunis?
Tää kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta mä en tiedä yhtään olenko ruma vai kaunis vai jotain siltä väliltä. Näen itseni kyllä peilissä, usein jopa kauniina, mutta ei se ole sama asia kuin miltä näyttää muiden silmissä. saan kyllä niitä kommentteja miehiltä että olen kaunis, mutta tiedän kyllä aikuisena naisena että niin sanotaan kaikille. Naisetkin kuvailee mua usein kauniiksi mutta ongelmahan on että ei toista ihmistä päin naamaa sanota rumaksi. Mistä siis voi tietää miltä oikeasti näyttää? Te, jotka kuvailette itseänne rumaksi tai kauniiksi, mistä tiedätte sen?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:24"]hotornot
[/quote]
?
Ole itse sitä mieltä mitä päätät. Mä saan myös usein kehuja molempien sukupuolten edustajilta (ihan sanoilla kaunis) ja pidän itseäni ihan nättinä :) Mihin ihmeeseen sitä ulkonäköä tavallinen ihminen sen kummemmin tarvitsisi?
Useimmat ihmiset on täysin keskivertoja. Harva on oikeasti ruma tai kaunis. Se miten sua arvioidaan riippuu taviksena paljon myös toisten motiiveista ja siitä millaisen kuvan annat itsestäsi.
Mä olen saanut kuulla lapsesta asti olevani ruma joten ilmeisesti ihmisiltä kuuleet. Erityisen kauniit saa varmaan miehiltä kehuja tai jossei kehuja niin jonkinlaista häiriköintiä.
Mua ei ole kukaan koskaan sanonut kauniiksi, olen jo yli 40 v. Eli olen ilmeisesti ruma. Vaikka omasta mielestä olen ihan tavallinen, joskus pidän itseäni jopa nättinä. Eli mitä sä ap valitat ja kyselet, itse pidät itseäsi kauniina ja sua muutkin sanoo kauniiksi. Eiköhän se silloin tarkoita, että olet kaunis.
kuva hotornot sivulle ja se selviää nopeasti!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:42"]kuva hotornot sivulle ja se selviää nopeasti!
[/quote]
Mulla on siellä 2400 tykkäystä. En mä silti ole ihan varma olenko hot. Kai mä olen. Olen kuitenkin jo 35-v.
Alkuun klisee, että makujahan on monia.
Mielestäni viehättävä, kiehtova tai seksikäs ihminen ei välttämättä ole yleisen mielipiteen mukaan kaunis/komea. Itsevarmuus ja se miten kantaa itsensä, tietynlainen kemia ja samalla aaltopituudella oleminen ovat paljon tärkeämpiä. Myös se miten suhtautuu muihin ihmisiin on tärkeää. Eleet, ilmeet ja älykkyys ovat osa viehätysvoimaa.
Eli kauniilla pärställä ei ole mitään merkitystä, jos nuo muut puuttuvat.
Kaunis ulkokuori turhamaisella ja ylimielisellä sekä tylsällä persoonalla varustettuna on ihan tyhjän kanssa.
Älä siis murehdi, jonkun mielestä olet aina kaunis :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:42"]kuva hotornot sivulle ja se selviää nopeasti!
[/quote]
Mulla on siellä 2400 tykkäystä. En mä silti ole ihan varma olenko hot. Kai mä olen. Olen kuitenkin jo 35-v.
[/quote]
35v., jonka kuva on hot or not-sivustolla ?
No eipä tuo hotornotkaan totuutta kerro. Itsestään saa otettua hyvin eritasoisia kuvia sen mukaan miten on meikannut, valaistus, kuvakulma. Suurin osa on tavallisen näköisiä. Harvaa voi kutsua rumaksi, koska persoonallisuus on kaunista omalla tavallaan.
Isestään epävarma itsetunnoton ihminen ei voi olla koskaan kaunis.
Mä oon aina pitänyt itteäni rumana, mutta mulla on todella hyvännäköinen miesystävä, joka pitää mua kauniina. Se on tärkeintä.
Minulle kyllä aikuiset ihmiset, enimmäkseen miehet kertovat että olen ruma.
Oikeasti olen nätti, mutta he eivät ymmärrä sitä koska en meikkaa eli he eivät osaa katsoa piirteitä.
Miehet luulevat että paljon meikkiä on hyvännäköinen ja meikitön ruma. Eivät osaa katsoa kasvojenpiirteitä, tosin ei monet naisetkaan.
Nyt ymmärrän rumien elämää että kuinka kamalaa se on.
Käytös aikuisilta ihmisiltä on uskomattoman törkeää, 99 prosenttisesti.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:42"]kuva hotornot sivulle ja se selviää nopeasti!
[/quote]
[/quote]
35v., jonka kuva on hot or not-sivustolla ?
[/quote]
Siellä on kaiken ikäisiä.
Jos sua iskee komeat ja rikkaat miehet, olet kaunis.
hotornot