Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ehdottelee varatulle?

Vierailija
10.06.2015 |

Mitä ihmiset oikein ajattelevat kun tulevat ehdottelemaan/lähentelemään varattua, vaikka tämän puoliso olisi vieressä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:20"]

Miehesi joutuu kärsimään siitä, että miehet nyt yleisesti ottaen ovat niin helppoja. Pitäiskö miesten, etenkin varattujen sellaisten, ryhdistäytyä ja alkaa pääsääntöisesti kieltäytymään tarjouksista?

[/quote]

Enpä ollut tuota ajatellutkaan. Joo varatut vois opetella kieltäytymään, ja ehdottelijat opetella uskomaan kun joku sanoo ettei kiinnosta, tai on varattu!

41:lle vastaus. Ei se pieni flirttailu mitään, mutta kyllä se vaan alkaa itsekutakin vituttamaan kun akat jatkuvasti roikkuu miehessä, eivätkä ymmärrä normaalia puhetta.

Vierailija
42/43 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, miten joku edes kehtaa. Tietää, että toinen on varattu niin silti tuo itseään tykö. Ei ole kyllä yhtään kunnioitusta toisten parisuhteelle. Erään mun kaverin nykyinen mies sai itsensä ujutettua parisuhteen väliin. En voi sietää häntä enkä voi pitää millään tasolla hyvänä tyyppinä. Tarkoituksella riiusteli varattua naista. Enpä tosin tästä kaveristakaan enää niin perusta. Tuollainen temppu kertoo aika paljon ihmisestä, eikä tuollainen sovi millään muotoa mun arvomaailmaan. Ihan sama, vaikka olisinkin paska ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin ajateltuna meille tapahtuu todella usein niin, että naiset hymyilevät ja juttelevat miehelleni, vaikka seisoisin vieressä. En ole edes tullut ajatelleeksi, että se olisi jotain vokottelua tai flirttailua....Mieheni nyt vain sattuu olemaan sosiaalisempi, avoimempi ja helpommin lähestyttävä kuin minä. Olen vain tyytyväinen, kun saan seisoa vieressä ja nyökkäillä, eikä minun tarvitse osallistua small talkkiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän