Millainen ihminen ehdottelee varatulle?
Mitä ihmiset oikein ajattelevat kun tulevat ehdottelemaan/lähentelemään varattua, vaikka tämän puoliso olisi vieressä?
Kommentit (43)
Aina voi ehdotella. Toinen juttu mitä mies tekee. En ole ehdotellut puolison ollessa paikalla.
Onko ap:lla ja miehellä joku hurja ero ulkonäön tasokkuudessa tms, jos ap saa jatkuvasti olla kepillä huitomassa ehdottelijoita miehensä kimpusta? Ihan kummallinen ongelma.
Huorat ne siellä simpukkaansa tarjoavat. Onneksi suurin osa miehistä ei näihin tautipesiin koske pitkällä tikullakaan, ellei siis mies itsekin ole vähä-älyinen.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:24"]
Onko ap:lla ja miehellä joku hurja ero ulkonäön tasokkuudessa tms, jos ap saa jatkuvasti olla kepillä huitomassa ehdottelijoita miehensä kimpusta? Ihan kummallinen ongelma.
[/quote]
On. Mä oon ihan nätti mutta läski. Mies on huomiotaherättävä ja hemmetin komee. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:28"]Huorat ne siellä simpukkaansa tarjoavat. Onneksi suurin osa miehistä ei näihin tautipesiin koske pitkällä tikullakaan, ellei siis mies itsekin ole vähä-älyinen.
[/quote]Indeed.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:21"]Aina voi ehdotella. Toinen juttu mitä mies tekee. En ole ehdotellut puolison ollessa paikalla.
[/quote] Just just. Tyylikästä sysätä vastuu ainoastaan varatun niskaan. Kyllä siihen naimiseen kaksi tarvitaan ja jos sinä siihen osalliseksi olet ehdointahdoin vängännyt, niin et sinä voi käsiäsi alkaa enää jutusta pesemään. Inhoan kaltaisiasi itsekkäitä perheenrikkojia.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:10"]Minullekin on käynyt noin, mutta paljon lievemmässä kaavassa. Eli joku aspa tai kassa on flirttaillut miehelleni.
Ollaan kummatkin seisottu vaikka BR:n kassalla vierekkäin ja myyjä ottaa katsekontaktia vain mieheeni ja puhuu, hymyilee ja flirttailee.
Kiva mennä siihen viereen sitten paketoimaan lelua ja yrittää ignoorata niitä katseita sieltä tiskiltä.
joo.. Haluaisin tosiaan tietää mitä ajatteli.
[/quote]
En tiedä muista kassatyöntekijöistä mutta itse olen henkilökunnan roolissa ollut todistamassa noloja kohtauksia joissa vaimo pakkaa, mies flirttaa ja minä yritän katsoa muualle ja olla silti ystävällinen ja asiallinen. Tunnen suurta myötätuntoa sillä hetkellä!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:30"]
Olen myös huomannut eroja sukupuolten välillä. Kun minua on tultu iskemään ja olen kertonut olevani varattu, miehet ovat ymmärtäneet ja toivottaneet hyvät illanjatkot. Eräs sanoi kerran: "Jos jostain syystä eroatte niin soita mulle... Vaikka ette te kyllä varmaan eroa." Toinen vähän vastaava oli: "Jos joskus haluat oikean miehen niin soita mulle" :D Tälle taisin lähinnä nauraa, koska kuvitteli olevansa kovakin machomies. Kumpikaan ei tosin edes tarjonnut numeroaan.
Miehelleni ehdottelevat naiset eivät tunnu ymmärtävän yhtä hyvin, vaikka mieheni selkeästi ilmaisee että ei kiinnosta, olen varattu. Yrittävät vaan käydä iholle. Ap
[/quote]
On niitä miehiäkin, jotka vain jatkavat jankkaamista, vaikka kertoisi olevan varattu. Ja kun ei suostu heidän pyyntöihinsä, siksi kun on varattu, niin heiltä saa sitten huorittelut niskaansa.
Jos asenne on tuollainen, niin en ihmettele, vaikka vapaatkaan naiset eivät suostuisi heidän pyyntöihinsä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:10"]Minullekin on käynyt noin, mutta paljon lievemmässä kaavassa. Eli joku aspa tai kassa on flirttaillut miehelleni. Ollaan kummatkin seisottu vaikka BR:n kassalla vierekkäin ja myyjä ottaa katsekontaktia vain mieheeni ja puhuu, hymyilee ja flirttailee. Kiva mennä siihen viereen sitten paketoimaan lelua ja yrittää ignoorata niitä katseita sieltä tiskiltä. joo.. Haluaisin tosiaan tietää mitä ajatteli. [/quote] En tiedä muista kassatyöntekijöistä mutta itse olen henkilökunnan roolissa ollut todistamassa noloja kohtauksia joissa vaimo pakkaa, mies flirttaa ja minä yritän katsoa muualle ja olla silti ystävällinen ja asiallinen. Tunnen suurta myötätuntoa sillä hetkellä!
[/quote]
Kiitos kommentista. Voihan olla, että mieheni jotenkin edesauttoi tätä tapahtumaa... En tiedä mikä siinä on, että omasta puolisostaan ei halua uskoa pahaa ja "syytä" etsii aina siitä ulkopuolisesta. Itse arvostan ihmisiä, jotka toimivat noissa tilanteissa kuin sinä. Kyllä vaimo sen huomaa!
Luuserit.
Ämmät, joilla ei mahiksia muihin.Tai muuten äo alle normitason.
Miehet, yleensä 50 tai yli, jotka kuvittelevat olevansa viriilejä.Ehkä ovat, mut vanha sperma yökötys.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:55"]
On niitä miehiäkin, jotka vain jatkavat jankkaamista, vaikka kertoisi olevan varattu. Ja kun ei suostu heidän pyyntöihinsä, siksi kun on varattu, niin heiltä saa sitten huorittelut niskaansa.
Jos asenne on tuollainen, niin en ihmettele, vaikka vapaatkaan naiset eivät suostuisi heidän pyyntöihinsä.
[/quote]
Juu onhan näitä ääliöitä ja fiksujakin molemmissa sukupuolissa. Omalle kohdalle on onneksi osunut pääasiassa näitä fiksumpia miehiä. Tai sitten onnistun jo kaukaa huomaamaan urpot ja katoan paikalta. :D Tuntuu kuitenkin sitä että miehet useammin kysyvät heti keskustelun alkupuolella olenko varattu. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:52"]
Tarkemmin ajateltuna meille tapahtuu todella usein niin, että naiset hymyilevät ja juttelevat miehelleni, vaikka seisoisin vieressä. En ole edes tullut ajatelleeksi, että se olisi jotain vokottelua tai flirttailua....Mieheni nyt vain sattuu olemaan sosiaalisempi, avoimempi ja helpommin lähestyttävä kuin minä. Olen vain tyytyväinen, kun saan seisoa vieressä ja nyökkäillä, eikä minun tarvitse osallistua small talkkiin!
[/quote]
Tuo on meilläkin ihan normaalia, vaikka itsekin olen helposti lähestyttävä ja sosiaalinen, en vaan aina jaksa "turhaa" small talkia. Lähinnä tarkoitin kysymykselläni niitä jotka selkeästi flirttailevat tai yrittävät koskea, vaikka tietävät toisen olevan varattu. Nämä tapaukset yleensä jättävät vieressä olevan naisen täysin huomiotta, tai jopa yrittävät asettua niin että vaimo/tyttöystävä jäisi kokonaan keskustelun ulottumattomiin. Ap
Stalin iski varattuja vaikka oli itsekin varattu
Miksi ulkopuolisen pitäisi piitata teidän parisuhteestanne? Ei se ehdottelija mitään pahaa tee vaan parisuhteessa oleva joka pettää.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:28"]
Huorat ne siellä simpukkaansa tarjoavat. Onneksi suurin osa miehistä ei näihin tautipesiin koske pitkällä tikullakaan, ellei siis mies itsekin ole vähä-älyinen.
[/quote]
23
Kerran olen ehdotellut varatulle. Moni varattu mies on ehdotellut mulle.
En ole huora eikä mulla ole koskaan ollut sukupuolitautia.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:56"]
Miksi ulkopuolisen pitäisi piitata teidän parisuhteestanne? Ei se ehdottelija mitään pahaa tee vaan parisuhteessa oleva joka pettää.
[/quote]
Just, tottakai pitää piitata toisen parisuhteesta. Erityisesti jos yrität tulla halailemaan miestäni joka torjuu sinut, ja kertoo sinulle olevansa varattu. Pitäisi sitä nyt viimeistään tässä vaiheessa tajuta kunnioittaa toisten parisuhdetta, ja häipyä paikalta. Ja tietysti ensisijaisesti pettäjä on se joka on varattu ja panee vierasta, mutta en mä kyllä kunnioita tippaakaan niitäkään jotka panevat tietäen toisen olevan varattu. Mulla nyt ei ongelma ollutkaan se että pelkäisin mieheni pettävän, vaan se että miestänikin jo ärsyttää, että kuvitellaan normaalin kysymyksiin vastaamisen olevan kiinnostusta, eikä torjuntaa haluta uskoa. Ap
No antaa ehdotella, mitä sitten? Ei sinkutkaan lämpene kaikille ehdotteluille, mutta kai sitä nyt aina yrittää saa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:56"]
[/quote]
Just, tottakai pitää piitata toisen parisuhteesta. Erityisesti jos yrität tulla halailemaan miestäni joka torjuu sinut, ja kertoo sinulle olevansa varattu. Pitäisi sitä nyt viimeistään tässä vaiheessa tajuta kunnioittaa toisten parisuhdetta, ja häipyä paikalta. Ja tietysti ensisijaisesti pettäjä on se joka on varattu ja panee vierasta, mutta en mä kyllä kunnioita tippaakaan niitäkään jotka panevat tietäen toisen olevan varattu. Mulla nyt ei ongelma ollutkaan se että pelkäisin mieheni pettävän, vaan se että miestänikin jo ärsyttää, että kuvitellaan normaalin kysymyksiin vastaamisen olevan kiinnostusta, eikä torjuntaa haluta uskoa. Ap
[/quote]
Miehesi joutuu kärsimään siitä, että miehet nyt yleisesti ottaen ovat niin helppoja. Pitäiskö miesten, etenkin varattujen sellaisten, ryhdistäytyä ja alkaa pääsääntöisesti kieltäytymään tarjouksista?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 21:03"]
Moraalittomat, itsekkäät? En tiedä kun en varattuja yritä ja jos omaani tulee joku liehittelemään niin nyrkki heilahtaa.
[/quote]
Nää varmastikin pitää paikkaansa kuten monet muutkin näistä vastauksista. Mä en viitsi heilutella nyrkkejä, kun saisin olla jatkuvasti raastuvassa näiden hupakoiden pahoinpitelyistä. Jos on oikein sinnikäs tapaus, joka ei mieheni puhetta usko, niin tähän asti on sentään viimeistään silloin mennyt asia perille, kun olen kiilautunut mieheni ja tyrkyttäjän väliin ja mieheni on antanut täyden huomionsa minulle. Ap