Harmittaa kun jäin näin lyhyeksi mieheksi, paljosta jäänyt paitsi
Kenelläkään ikäiselläni tai nuoremalla, perusnätillä naisella ei taatusti ole minun mittaistani miestä. Aina se on se yli 180 cm pitkä mies. 175 cm pitkänä jäänyt paljosta paitsi eikä voi kuin haaveilla perusnätistä.
Aina on joku vanhempi ihminen sanomassa, että hänellä on lyhyt mies. Mutta ne on vanhempia ihmisiä, naisella tyyliin parta kasvaa jo naamassa kun estrogeenin tuotanto loppunut ajat sitten ja seksuaalisuus on kadonnut vuosikymmeniä sitten. Lisäksi ennen miesten keskipituus oli lyhyempi kuin nykyään ja pariutumiskulttuuri oli erilainen.
M36, 175 cm.
Kommentit (38)
Mies 174 cm ja itse saman mittainen. Ollaan molemmat 32 ja ihan perusnättinä itseäni pidän. Eikä tuo mies ole edes rikas, koska sehän on se toinen asia minkä takia mies saa naisen.
175 cm on normaali pituus. Kyllä se vika on ap sussa muualla.
Huono. Et edes ole lyhyt. Tunnen jopa kaksi noin 160 cm pitkää miestä, joilla on perusnätti vaimo.
Havittelet vääriä naisia. Tästä on usein kysymys.
Minä olen se ap.n mollaama vanhempi nainen. En ole mikään missi mutta kivan näköinen mukava nainen.
Itse kiihotun itseäni lyhyemmistä miehistä. Oma mieheni on alle 170 pitkä ja minä olen 173.
Meidän keskinäinen kemia on uskomaton enkä todellakaan halua itselleni laatikkoleukaista avaruuskirugia.
Eli ap:n mielestä nainen ei saa toivoa mieheltä pituutta, mutta ap itse toivoo naiselta kauneutta?
Älä harmittele lyhyyttäsi, olet yhtä hyvä kuin me pitemmätkin. Itse olen 192 sm pitkä mies, ja kaikki on, autosta pitäen hankittava koon mukaan.
Olen yhtä pitkä ja aina on ollut helppo saada kauniita naisia. Syy on joku muu.
Jää kyllä varmasti paljosta paitsi.
Kaikki ne herkulliset ylähyllyn tuotteet.. :D
Eihän 175 cm pitkä ole mikään lyhyt mieheksi. Nyt on ajatusvääristymä aika pahasti.
Minä olen perusnätti ja naimisissa 170cm pitkän miehen kanssa. Ite oon noin 165 cm pitkä. Tosin en mä oo kauheen nuori enää, 39-vuotias. Olen mieheni kanssa ollut 24-vuotiaasta, joten kyllä se miesten keskipituus on kuitenkin sillon ollut jo enemmän kuin 170cm.
Yhdessä vaiheessa olin ihastua työkaverini, joka on ehkä mun itseni pituinen. Mutta se on älykäs, mukava ja hauska ja sivistynyt. Onneksi se vaihtoi työpaikkaa, ei tullut kiusausta 🙃
Kyllä luulen että se ongelma on jossain muualla kuin pituudessa, jos ei löydy tyttöystävää.
Ruikutus on kyllä todella epäseksikästä. Voi sinua, pientä lipeäkalaparkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen perusnätti ja naimisissa 170cm pitkän miehen kanssa. Ite oon noin 165 cm pitkä. Tosin en mä oo kauheen nuori enää, 39-vuotias. Olen mieheni kanssa ollut 24-vuotiaasta, joten kyllä se miesten keskipituus on kuitenkin sillon ollut jo enemmän kuin 170cm.
Yhdessä vaiheessa olin ihastua työkaverini, joka on ehkä mun itseni pituinen. Mutta se on älykäs, mukava ja hauska ja sivistynyt. Onneksi se vaihtoi työpaikkaa, ei tullut kiusausta 🙃
Kyllä luulen että se ongelma on jossain muualla kuin pituudessa, jos ei löydy tyttöystävää.
Itse kuvittelin jotenkin, että eräs mahd. ikäisesi työtoveri olisi ollut kiinnostunut, vähän turhankin tuttavallinen oli. Kroppa kuin teinitytöllä, vaikka aikuinen nainen olikin. Noh olihan sillä mies tietenkin matkassa kun kaupassa käydessä satuin näkemään.
AP
Itse olen 162cm ja en tiedä uuden mieheni pituutta, mutta ei ole montaa senttiä minua pidempi.
Miehen pituus on juuri hyvä. On juuri sopivalla korkeudella suuteluun ja seksiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mikään ihan lyhyt. Minulla 165 cm, itseäni vähän lyhyempi mies ja olemme onnellisesti yli 30v yhdessä eläneet. En ole itsekkään mikään täydellinen ja kaukana siitä. Kaikki ihmiset ovat perusnättejä kun silmä vaan tottuu. Jos pelkän ulkonäön mukaan tehdään pari valintoja niin silloin suurin osa valinnoista epäonnistuu. Jos luonteet sopivat yhteen niin se on pääasia eikä ulkoiset puitteet. Ulkoisilla valinnoilla ei pitkälle pötkitä.
En tiedä luitko aloitusviestin, mutta 30 vuotta sitten ei ollut tinderiä ja pariutumiskulttuuri nuorten naisten keskuudessa on muuttunut melkoisesti sitten 90-luvun. Lisäksi 30 vuotta sitten miesten keskipituus oli alhaisempi.
Luin ja säälittää jos se ulkonäkö määrittelee nykyään liikaa pariutumisessa niin että ihmiset jää ihan turhaan ihan yksin eläjiksi. Ihminen ei kasva henkisesti yksin samalla lailla kuin kaksin kompromisseja oppien, yhteen hiileen puhaltaessa ja toinen toistaan tukien niin elämäkin olisi paljon helpompaa ja vanhuudessakin on toinen toisistaan enemmän turvaa kuin eläisi totaalisen yksin joutuen aina turvautumaan ulkopuolisiin.
Ehkäpä ihminen vain perustelee omaa ulkonäkökeskeisyyttään muuttuneilla ihmisillä ja hakee kuitenkin itse jotain liian täydellisen näköistä kun on sokaistunut.
30v sitten oli ainakin se sama että olin liian painava ja pullea sellaisille miehille joilla oli valinnan varaa. Naamasta kaunotar olin ja sain malliksi kutsuja mutta ei kiinnostanut. Miehet valitsi ennemmin ohitseni kolperon ja suorastaan vaatimattoman näköisiä naisia joilla oli täydellinen kroppa. Minä kelpasin lyhyelle miehelle ja hän on ollut elämäni rakkaus. Meitä yhdistää että kummallakin on joku vika.
Olen sitä mieltä että kaikilla ihmisillä on joku vika mutta toisilla se vaan näkyy ulospäin ja toisilla ei.
Yleensä vanhemmilla ihmisillä on juuri tätä vain yhdessäoloa, seksuaalisuudesta viis koska sitä ei enää ole.
Luin ja säälittää jos se ulkonäkö määrittelee nykyään liikaa pariutumisessa niin että ihmiset jää ihan turhaan ihan yksin eläjiksi. Ihminen ei kasva henkisesti yksin samalla lailla kuin kaksin kompromisseja oppien, yhteen hiileen puhaltaessa ja toinen toistaan tukien niin elämäkin olisi paljon helpompaa ja vanhuudessakin on toinen toisistaan enemmän turvaa kuin eläisi totaalisen yksin joutuen aina turvautumaan ulkopuolisiin.
Ehkäpä ihminen vain perustelee omaa ulkonäkökeskeisyyttään muuttuneilla ihmisillä ja hakee kuitenkin itse jotain liian täydellisen näköistä kun on sokaistunut.
30v sitten oli ainakin se sama että olin liian painava ja pullea sellaisille miehille joilla oli valinnan varaa. Naamasta kaunotar olin ja sain malliksi kutsuja mutta ei kiinnostanut. Miehet valitsi ennemmin ohitseni kolperon ja suorastaan vaatimattoman näköisiä naisia joilla oli täydellinen kroppa. Minä kelpasin lyhyelle miehelle ja hän on ollut elämäni rakkaus. Meitä yhdistää että kummallakin on joku vika.
Olen sitä mieltä että kaikilla ihmisillä on joku vika mutta toisilla se vaan näkyy ulospäin ja toisilla ei.