Muistatko lapsuudenkotisi lankapuhelinnumeron?
Minä muistan. Muistan myös parhaan kaverini lankapuhelinnumeron.
Nyt tiedän ulkoa vain oman, puolisoni, isäni ja äitini kännykkänumerot. En muista lasteni kännykkänumeroita, en sisarusten, en työpaikan, en miehen työpaikan, en koulun, en minkään. Pitäisikö?
Kommentit (32)
Samoin täällä yhä käytössä, joten muistan. Myös minulla on lankapuhelin :).
Muistan, samoin silloisen parhaan kaverin ja kummankin mummulan. Niillä tosin on lankapuhelin vielä nykyäänkin, mutta en ole sitä numeroa kuitenkaan varmaan edes nähnyt vuosiin, kun kännykässä näkyy yleensä ihan nimellä.
Ja olen siis 27-vuotias.
Muistan. Myös mummon puhelinnumeron sekä vanhempien työnumerot.
Muistan ja muistan myös mummolan numeron. Nyt hyvä kun oman numeron muistaa.
Muistan oman, mummon ja muutaman kaverin lankanumeron. Nyt en muista kun omani ja isän kännykkänumeron.
Muistan, kaksi numeroa eri osotteisiin. Onneksi olen jo unohtanut naapureiden ja luokkakavereiden kotinumerot :P Edes jotain turhaa tietoa on kovalevyltä siirtynyt syrjään.
Joo kyllä muistan ja edesmenneiden isovanhempienikin
Muistan. Ja teinivuosien poikaystävän papan numeron myös, tusina-puoli tusinaa-kaksi tusinaa.
Muistan oman lankapuhelinnumeromme. Muistan omat (myös aiemmat) matkapuhelinnumeroni sekä mieheni (myös aiemmat) työmatkapuhelinnumerot sekä yhden muun puhelinnumeron, muiden en taida ihan kokonaan muistaa luotettavasti.
Muistan myös kirjastokorttini sen koko pitkän numeron ala-asteelta saakka ja esim pankkitunnusten käyttäjätunnukset mieheni aina kysyy minulta niitä koska ei muista edes omaansa. -N24
Kyllä. 674720!
ja myös kirjastokortin numeron: 35685
:D
Nykyisistä muistan vain mieheni numeron (ja omani) en työpaikan, tuttavien enkä ystävien. En edes vanhempieni tai isovanhemman. Tai isovanhemman lankanumeron muistan, mutta se ei ole enää käytössä.
Muistan, sillä se on vieläkin käytössä. Isä vanha jäärä ei halua luopua lankanumerosta.