Maksaisitko 500 euroa vuokraa 15 neliön yksiöstä
Vantaan Martinlaaksossa? Nukkuisit parvella.
Sato suunnittelee rakennuttavansa tällaisia minikämppiä. Mielestäni vuokra on liian korkea, muuten nuo asunnot olisivat varmasti hyvä ratkaisu opiskelijoille ja sellaisille, jotka tarvitsevat vain nukkumapaikan, eivätkä tarvitse isompaa asuntoa. Joku 400 e kuulostaisi koirankopille sopivammalta vuokralta, itse maksan nimittäin 550 e vuokraa yli puolet isommasta yksiöstä myöskin Vantaalla.
Saton johtaja tietysti pitää vuokraa sopivana ja katsoo, että tässä 15 neliön kämpässä pystyy viihtyisästi asumaan yksi tai kaksi henkeä.
Kommentit (11)
En, liian korkea vuokra. Mutta eiköhän noihin silti oo ihan tunkua ja sato sen tietää.
Paremmalla sijainnilla voisin harkita, mutta Martinlaaksoon en tuolla diilillä muuttaisi.
Jos olis Kampissa tai Kaivarissa, niin joo.
Toivottavasti kukaan ei maksa tota summaa tuolla sijainnilla.
Maksaisin jos kämppä sijaitsisi keskellä jotain Etelä-Euroopan suurkaupunkia, mutta että Matrsarissa, anna mun nauraa!
Vuokra on törkee kokoon ja sijaintiin nähden.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:15"]Jos olis Kampissa tai Kaivarissa, niin joo.
Toivottavasti kukaan ei maksa tota summaa tuolla sijainnilla.
[/quote]
Eirassa oli tuon kokoinen asunto 600 euron vuokralla ja se on vielä ihan kohtuullista.
Mun mielestä oli outoa kun uutisissa oli se Saton johtaja ja totesi siinä, että "muutama kymppi" pitäisi tulla lisää vuokraan jos vastaava viritelmä olisi Helsingin keskustassa. Mahtaa olla kunnon kate noissa Martinlaakson kämpissä jos vastaavan saisi Helsingin keskustasta pari kymppiä isommalla vuokralla.
hyviä keikkakämppiä. tohon saumaan saa buukattua neljän viiva seitsemän tonnin tilin, että siihen nähden ihan siedettävän hintaisia. toki jos siinä on se typerä aikavaatimus (esim. vuoden sopimus tai sakkoa) niin sitten ei mitään järkeä.
-m35
Huh huh. En maksaisi. Ja jos tuon on tarkoitus olla opiskelijalle niin millähän se on tarkoitus maksaa? Moni ei saa vanhemmiltaan senttiäkään ja elää lähinnä opintotuella.
Eiköhän nuo mene pääasiassa sossun asiakkaiden nk. hätämajoitukseen, ja silloin ei ole mitään rajaa vuokrakatolle (ahneudelle), kun kaupungin piikki on auki.
Itse vuokransa maksaville kelvannevat lähinnä huoneistohotellin vaihtoehdoksi lyhytaikaiseen asumiseen.
En.