Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei halua, vieraat alkaneet kiinnostaa

Vierailija
10.06.2015 |

Oma mies on ollut viimeiset 2 vuotta parisuhteessa haluton. Tulen jatkuvasti torjutuksi, oon yrittänyt jos hän ei halua niin olis esim aktiivinen siinä että hellis mua joskus mut ei. Oon sinnitelly, mut nyt oon huomannu et vieraat miehet on alkanu kiinnostaa hirveesti ja tunnen seksuaalista vetoa heihin :( pelkään että loukkaan miestäni. Mitä ihmettä teen :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten haluttomuus on yhä yleisempää. Se, että joku kääntää veistä haavassa ja siirtää syyn ap:lle siis naiselle, on todella epäreilua.

Itse en jättänyt yhtään kiveä kääntämättä, tein aloitteita, annoin hänen tehdä aloitteita, pukeuduin seksikkäästi, hommasin uusia alusvaatteita, olin vslmis tekemään vaikka mitä siellä sängyssä jne. Oma itsetuntoni oli todella maassa, sen seurauksena en välittänyt enää itsekkään itsestäni. Ei auttanut, että mies sanoi, ettei halua ketään muutakaan. Hänen libidonsa on vain todella alhainen. Tätä kesti todella pitkään, useita vuosia.

Mulla on nykyään rakastaja, mies jolta saan aivan upeaa seksiä ja tunnen itseni kauniiksi ja halutuksi. Enempää en omaa tilannettani avaa, täällä tulee vain paskaa niskaan. Mutta on todella epäreilua syyllistää seksittömyydestä siitä kärsivää osapuolta. Ainakaan minä en edes tiennyt, kuinka rikki olin mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi