Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi seurustella armeijan käyneen naisen kanssa

Vierailija
10.06.2015 |

Vaikka olisi kuinka kaunis ja naisellinen, tulisi heti sellainen rekkalesbo/miesmäinen vaikutelma naisesta,jos kuulisi naisen käyneen armeijan. :/

Onko outoa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun ei tarvitse koskaan tavata sua.

Vierailija
2/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Jokaisella on oikeus valita omat seurustelukumppaninsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. Rekkalesboja.

Vierailija
4/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Tosin minun tapauksessani syynä olisi liian erilainen arvomaailma ja kunnioituksen puute.

Vierailija
5/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluan naisellisen naisen. Joten en missään nimessä huolisi. Sitä paitsi miten naiset pystyy sotii kun menkat. Eihän siitä sotimisesta tule mitään kun aika menee valittamisen.

Vierailija
6/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kunhan sille ei ole ongelma, että mä en oo käyny armeijaa

Vierailija
7/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en voisi koskaan seurustella miehen kanssa, joka on sellainen vellihousu, ettei ole halunnut harjoitella puolustamaan isänmaataan. Ja sitä ei harjoitella vanhainkodissa. Muuten kyllä voisin seurustella miehen kanssa, joka on vanhainkodissa töissä.

Vierailija
8/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voisi, koska olet tossukka!

Vierailija
9/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:30"]Minäkään en voisi koskaan seurustella miehen kanssa, joka on sellainen vellihousu, ettei ole halunnut harjoitella puolustamaan isänmaataan. Ja sitä ei harjoitella vanhainkodissa. Muuten kyllä voisin seurustella miehen kanssa, joka on vanhainkodissa töissä.
[/quote]
Mitä jos on mielisairas ja saanut c paperit mutta haluaa puolustaa silti maata.

Vierailija
10/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:31"]

Et voisi, koska olet tossukka!

[/quote]

Tää oli tarkotettu ap:lle

Vierailija
11/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, niin vai.

Vierailija
12/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään voisi. Armeijassa kaikki naiset olivat jotenkin ärsyttäviä ja iso osa oli tietysti huomion ja kundien takia siellä, mutta he keskeyttivätkin palveluksen ensimmäisten kuukausien aikana (80% naisista keskeyttää palveluksen eli niin moni on siellä kundien ja huomion takia). Monta kertaa muut joutuivat tekemään ylimääräisiä hommia ja kantamaan sen naisen varusteita ja kuuntelemaan sitä vikinää ettei enää jaksa ja jalat on ihan tohjona.

Vierailija
13/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, itse en voisi seurustella armeijaa käymättömän miehen kanssa.

Vierailija
14/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:28"]

Itse ainakin haluan naisellisen naisen. Joten en missään nimessä huolisi. Sitä paitsi miten naiset pystyy sotii kun menkat. Eihän siitä sotimisesta tule mitään kun aika menee valittamisen.

[/quote]

Tyhmä, sillonhan on just raivo päällä. 

Vierailija
15/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi seurustella kenenkään kanssa joka on käynyt armeijan. Olen nainen. Ei olisi varmaan yhteisiä arvoja. Toisaalta ihmisille on annettava anteeksi heidän pahat tekonsa, koska mennyttä ei voi muuttaa.

Vierailija
16/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin seurustella armeijan käyneen miehen kanssa, jos kyse olisi nuoruuden hairahduksesta, mutta minkään reservi-intoilijan kanssa en voisi kuvitellakaan suhdetta.

Vierailija
17/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:30"]Minäkään en voisi koskaan seurustella miehen kanssa, joka on sellainen vellihousu, ettei ole halunnut harjoitella puolustamaan isänmaataan. Ja sitä ei harjoitella vanhainkodissa. Muuten kyllä voisin seurustella miehen kanssa, joka on vanhainkodissa töissä. [/quote] Mitä jos on mielisairas ja saanut c paperit mutta haluaa puolustaa silti maata.

[/quote] Yhtä hyvä kuin mielisairas nainen, joka ei ole käynyt armeijaa.

Vierailija
19/19 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt armejan, ja minulla on korkeampi sotilasarvo kun miehelläni. en silti ole mikään rekkalesbo tms. 

mä en voisi ikinä seurustella sivarin tai totaalikieltäytyjän kanssa. 

Ja ONNEKSI en ole tavannut sua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä