Kamala morkkis pizzan tilaamisesta ja tietenkin syömisestä....
Sinne meni 12€..
epäterveellistä
miksi olin niin laiska etten mennyt kauppaan.
ällöttää.. Eikä mulla edes ole krapulaa, ei ollut hyvää syytä tilata pitsaa muuta kuin että en jaksanut mennä kauppaan.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:25"]Ap tässä.
Miten tuo jonne video nyt liittyy tähän? Vai meinaatko että mulla voisi olla asiat huonomminkin :D
ja valitettavasti meidän lähistöllä (vaikka hki asunkin) ei ole kiinalaista kotiinkuljetusta! :(
[/quote]
Kai sulla jalat on? En ole koskaan nähnyt kiinalaista, jossa olis kotiinkuljetus.
Pizza on hyvää. :) just laitettiin uuniin. :) jauhelihaa, pekonia, ananasta, herkkusieniä, sipulia ja fetaa.
Älä vällää. Yks pizza. Oot lomalla! Kai se edes maistui hyvälle. Ja tuli maha täyteen. Mulla on morkkis kun olin jo käynyt ostamassa "oikeat ostokset" niin kotimatkalla kävin vielä kalliissa pikkukaupassa ja ostin kassillisen turhia. Ei se kaupassa käyntikään aina autuaaksi tee :)
12 euron pizza on aika pieni paha jos vertaa vaikka 200 euron baari-iltaan jossa tuli vähän tarjoiltua muillekin...
Ap tässä.
Miten tuo jonne video nyt liittyy tähän? Vai meinaatko että mulla voisi olla asiat huonomminkin :D
ja valitettavasti meidän lähistöllä (vaikka hki asunkin) ei ole kiinalaista kotiinkuljetusta! :(