Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mekko häihin?

Vierailija
10.06.2015 |

Olisiko kaunis?? https://www.zalando.fi/frock-and-frill-athena-juhlamekko-pinkki-ff421c01u-j11.html

Olen nyt ihastunut tuohon mekkoon ihan täysillä, mutta on aika arvokas ja en tiedä onko tuolle koskaan muuta käyttöä.... ja nuo paljetit voi tippua jne. Puhukaa mulle järkeä etten osta tuota. :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti... kamala mekko.

Vierailija
2/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mustana, niin on moniköyttöisempi; voit köyttää myös talvella. Miusta kyllä ihana mekko myös vaaleanpunaisena, mutta sille ei pakolla ole niin paljoa käyttöä koska on niin kesäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mekko, taitaa vain tuo 20-luvun tyyli olla jo ohi mennyttä muotia. Jos sillä siis on merkitystä. Väri vaikutti aika vaalealta, voisiko joku pitää liian vaaleana häihin? Olettaen että olet vieras etkä morsian. Tuo on myös rintaliivien suhteen haasteellinen, etteivät liivit vilku takaa. Mutta kuten sanottu, kaunis mekko ja uskon että sillä voisi olla käyttöä muissakin kesäajan juhlissa.

Vierailija
4/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, upea mekko. Mä ostaisin, jos juhlamekkoa olisin hakemassa. Tuohon ei tarvi edes koruja. 

Menee moniin juhliin.

Vierailija
5/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:22"]

Osta mustana, niin on moniköyttöisempi; voit köyttää myös talvella.

[/quote]

Väri ei ole musta vaan dark blue...

Vierailija
6/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen 1930-luku.

Vierailija
7/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on kaunis, olen hipelöinyt sitä. 20-lukua. Sopii hyvin myös pikkujouluihin.

Vierailija
8/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mekko!

Vierailija
9/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos diggaat 20-luvun muotia, anna mennä!

Vierailija
10/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. En tajua miten voi olla jonkun mielestä niin kaamea, tuohan on melko neutraali ja tuskin herättäisi huomioita häävieraiden joukossa.

Vierailija
11/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ny vaan, on ihan nätti eikä toi nyt niin kalli ole. Ei missään nimessä sitä tummaa, suomalaiset pukeutuvat aivan liikaa tummaan, mikä on täysin mitäänsanomattoman näköistä.

Vierailija
12/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista :)... Olisiko tumma kuitenkin liian tumma kun kyseessä on kesähäät? En nyt varsinaisesti ole mikään 20-lukufani mutta toisaalta tuon mekon kanssa sopisi kiva lainekampaus tai jotain... :) ettei tuo mekko ole liian bling bling? Ajattelin laittaa jalkaan nudet korkokengät... T. Ap

Vierailija
13/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti mekko jos kroppa antaa myöten. Nuden väriset kengät sopisi hyvin. Itse tykkäisin. Ei ole liian blig blig jos et laita enää koruja lisäksi. Pidä hauskaa!

Vierailija
14/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikein tiedä antaako kroppa myöden :( perus koon 40 tyyppi jolla ei maailman timmeimmät käsivarret :( haluaisin pidempihihaisen mekon ( en jaksa huivi/bolero -virityksiä ).... Äh, jätesäkkiin sitä kai pitäisi pukeutua..kyllä ne vaatteet vaan näyttää niin paljon paremmilta kun koko on 36.

Vierailija
15/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välität käsivarsista, kukaan niitä huomaa kun mekko on noin hieno. Hyvä ryhti ja iloinen mieli riittää.

Vierailija
16/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:51"]

Mitä välität käsivarsista, kukaan niitä huomaa kun mekko on noin hieno. Hyvä ryhti ja iloinen mieli riittää.

[/quote]

olipa kivasti sanottu, tulin ihan hyvälle mielelle tästä kovin epätyypillisestä av-kommentista :). Kiitos! T. Ap

Vierailija
17/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mekko näyttää hyvältä kokoa-40 olevan ihmisen päällä.

Vierailija
18/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 20:57"]

En usko, että mekko näyttää hyvältä kokoa-40 olevan ihmisen päällä.

[/quote]

no ei se kyllä varmaan näytäkkään... Hymystä ja muusta olemuksesta viis :( Hitto, oon eilisillasta asti surffanut juhlamekkoa mutta en löydä sellaista mikä kolahtaisi ( paitsi tämä )... Aina kun löydän kivan mekon on koot loppu... Plääh.

Vierailija
19/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä näyttää ihan hyvältä koossa 40. Mikä ihmisiä vaivaa kun kaikkien pitäisi olla samasta muotista?

Paljon mieluummin katselen ja juttelen iloisen kokoa 40 olevan kanssa kuin nyrpeän vittuuntuneen minä minä mutrusuu-pissiksen koko 36 kanssa!

Ap, älä ota paineita, olet varmaan hyvännäköinen tässä mekossa!

Vierailija
20/24 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokoa 40 koska olet pitkä vai koska olet pulska? Tuo selkä on niin avoin, ettei anna yhtään armoa selkämakkaroille. Muutenhan mekko on hyvin kaunis.