Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käyttää Furlan laukkuja?

Vierailija
17.05.2015 |

Nehän on ihan kamalia. LV paljon laadukkaampi merkki.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tää nyt jotenki taas pipsaan ja sen laukkuihin?

Vierailija
2/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Furla ei ole halpa, se kyllä riippuu minkäkokoisen laukun ostat. Omistan kolme Furlan laukkua. Louis Vuittoniin en koskisi jo siitäkin syystä kun se on nykyisin ns. pissislaukku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on Marimekko

Vierailija
4/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä furla? eiks se p ostanu lv:n 2000e laukun?

Vierailija
5/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:43"]

mikä furla? eiks se p ostanu lv:n 2000e laukun?

[/quote]osti mut osti myös furlaa. kaks laukkua furlaa ja yhden luikan. sano mul ettei esitele luikkaa blogis. osti siks furlan et esittelee sen ja jättää luikan kertomat.

Vierailija
6/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kevään uutuus laukut On täydellisiä. Himoitsen niitä kaikkia. Ne graffiti tyyliset;))

Vierailija
7/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Furla on laadukas italialainen merkki. Ja tässä jokunen vuosi sittenhän "jokaisella" piti olla kesäveskana Furlan Candy-laukku, eli ei se nyt ihan vieras merkki pitäisi olla trendipelleillekään.

Vierailija
8/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:42"]Mullapa on Marimekko
[/quote]

Mullakin, se klassikko olkalaukku nahkaisena.

Vierailija
9/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikipäivänä kehtaisi kulkea Vuittonin laukku olalla. Se edustaa kaikkea sitä mitä kartan. Sitä paitsi heidän laukkunsa ovat muovia toisin kuin esim. Furlan.

Vierailija
10/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi 72 v.

Vierailija
11/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:24"]Kantsis vetää se vuittooni päähäs. No provohan tää aloitus oli, mutta todella typerä ja aikansa elänyt. Kertoopi aika hyvin näistä kassialmoista joille joku merkki on tärkeätä.  Jos joku Kim K alkais käyttää Furlaa tai Jounii se olis tosi makeeta ja hyvä juttu kaikki pikku pissikset käyttäis perässä.
[/quote]
Jounilla mennään, eikä ole koskaan pettänyt! Sama kai se mikä miehen nimi siinä veskassa seisoo.

Vierailija
12/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin Furla kuin LV. Furlaa kun ei näy jokasen pissiksen olalla.

Vierailija
13/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:01"]

En ikipäivänä kehtaisi kulkea Vuittonin laukku olalla. Se edustaa kaikkea sitä mitä kartan. Sitä paitsi heidän laukkunsa ovat muovia toisin kuin esim. Furlan.

[/quote]

Voisitteko LV-vihaajat joskus uskoa, että todellakaan kaikki heidän laukkunsa eivät ole muovia! Minulla on yksi LV, nahkainen ja harva edes tunnistaa kyseisen merkin laukuksi.

Vierailija
14/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:24"]

[/quote]

Voisitteko LV-vihaajat joskus uskoa, että todellakaan kaikki heidän laukkunsa eivät ole muovia! Minulla on yksi LV, nahkainen ja harva edes tunnistaa kyseisen merkin laukuksi.

[/quote]Eihän me yleistetty kaikkia LV:n laukkuvalikoimaa vaan nimenomaan näitä jotka tunnistaa pissislaukuiksi. Koska ne ovat valitettavasti yleisimpiä.

Vierailija
15/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustyylikkäät italialaiset naiset, vaikkapa. Furla on ollut pitkään töissäkäyvien italialaisnaisten luottomerkki, heillä on ollut tote-tyyppisiä, työkäyttöön sopivia laukkuja muodeista riippumatta. Silloin, kun Furla oli puhtaasti perheyritys, sen laukkuja myytiin silmiinpistävän usein samoissa liikkeissä kuin  Mandarine Duckin nylonlaukkuja ja Samsoniten matkalaukkuja. 

Vierailija
16/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:24"]

[/quote]

[/quote]

Ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin ne Vuittonin kanvaasikankaathan ovat PVC-sekoitteella päällystettyä kangasta. Eivät siis pelkästään muovia. Louis Vuitton teki alkujaan matkalaukkuja, joiden tuli kestää kuljetusta. Vuittonin kanvaasi on edelleen ihan järkevä laukkumateriaali, jos laukulta haetaan nimenomaan kestävyyttä ja keveyttä. Toki se häviää teknisiltä ominaisuuksiltaan esim. Tumin ballistisesta nailonista tehdyille laukuille. Mutta siis LV:n kanvaasi on ns. teknistä materiaalia, jolla on puolensa nahkaan verrattuna vaikkapa silloin, kun laukussa kannetaan muutakin kuin huulipunaa (nahka mm. venyy aika ikävästi, oli se sitten miten laadukasta tahansa).

Perinteisemmissä muotimaissa tyylikkyys syntyy osaksi myös siitä, että laukku valitaan käytön mukaan, ei pelkästään esteettisien syiden, perusteella. 

Vierailija
17/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi, vähän käytetty vuodelt 1995. Kiva, mutta kun ei ole crossbody ei toimi hyvin mulle

Vierailija
18/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:05"]

Mulla yksi, vähän käytetty vuodelt 1995. Kiva, mutta kun ei ole crossbody ei toimi hyvin mulle

[/quote]kysy pipsalt jos se myis sulle sen uuden tosi halval.

Vierailija
19/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:05"]

[/quote]kysy pipsalt jos se myis sulle sen uuden tosi halval.
[/quote]

Emmä

Vierailija
20/33 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika paljon Furlaa, laadukkaita, tyylikkäitä ja kohtuuhintaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi