Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset huolistko kannabista käyttävän miehen

Vierailija
10.06.2015 |

Itse blaadaan silloin tällöin. Minusta ei mitään väärä ja onhan se terveellisempää kun alkoholin käyttö. Naiset miten suhtaudutte kannabiksen käyttäjiin? Voisitko olla esim parisuhteessa joka silloin tällöin pössyttelee. Ex tyttöystäväni ei hyväksynyt ja tuli sen takia ero. Siks vaa kyselen.
M24

Kommentit (328)

Vierailija
61/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon deittailut muutamaa pössyttelijä ja niin kauan kuin suhde on enemmän kepeää hengailua, sitä jaksaa sen hetken sietääkin. Oon kuitenkin joka kerta todennut, etten jaksaisi sellaista suhdetta pidemmän päälle. Vaikka miten puhutaan viihdekäytöstä ja satunnaispolttelusta, niin joka ikisellä kannabiksesta on tullut jollain tavalla lifestylestatement. Ja se on se puoli, mitä en jaksa edes kuunnella saati katsella. Olen itsekin kokeillut pari kertaa enkä saanut siitä erityistä irti. En ymmärrä siltäkään kantilta käyttäjien hypeä. Varsinkin se jatkuva kannabiksesta touhottaminen alkaa aika pian vituttaa. 

Huolisin kannabista polttavan miehen, jos polttelu rajoittuisi vaikka pariin kertaan vuodessa. Mutta sellaisia käyttäjiä ei taida ollakaan. Kaikki ketä näitä muka-viihdekäyttäjiä tunnen, käyttävät vähintäänkin lähes viikoittain. Niin ja sellaista ei taida ollakaan joka ei yritä suakin saada polttaan. 

Vierailija
62/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:07"]Ilman muuta hyväksyisin. Ottaisin kunnollisen henkivakuutuksen äijälle ja odottaisin, koska päättää päivänsä. Psykoosi on siittä kiva, että tarpeeksi nurkkaan ahdistettuna ihmisen saa tekemään kummallisia asioita itselleen. Tietty väittäisin tapaturmaksi ja saisin rahat. [/quote] Psykoosi kannabiksella on kuitenkin niin harvinainen, että tuskin sitä tapahtuisi. Alkoholilla riski on moninkertainen, joten ehkä sinun kannattaa valita alkoholisti. Lisäksi on hyvä tietää kuinka sairaan kieroja vaikutteita ihmisillä on. [/quote] Kannabispsykoosi on kohtuullisen tavallinen lopputulos, vahvaa ahdistusta ja jähmeyttä samaan aikaan. Alkoholistit on arvaamatomampia, kannabista polttavan voi saada hyvinkin ripeästi sellaiseen tilaan, että hänestä pääsee eroon. Puhe viihdepössyttelystä on käyttäjien itsensä keksimä termi, tosiasiassa kannabis koukuttaa eikä koskaan tiedä, millä kerralla aivoissa tapahtuu ikäviä kemiallisia reaktioita. [/quote] Sanoo henkilö joka ei ole ikinä polttanut. Turha musta maalata kannabista. Sinun satuihisi ei uskota. ap

[/quote]

Addikti uskookin vain omia puheitaan. Selvä varoitusmerkki, että läheiset kaikkoavat. Jatka toki yksinpuheluasi.
[/quote]

Taidat taas sotkea eri kirjoittajia keskenään, tai jos kuvittelet "tietäväsi" kuka kulloinkin kirjoittaa, se voi olla merkki mielisairaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kannabispsykoosi on todellista niin miksi poliisi auttaa herkässä tilassa olevaa psykoosipotilasta ryntäämällä sisään ja viemällä psykoosipotilaan lääkkeet. 

Eihän mitään lääkitystäkään lopeteta seinään. Siitä tulee elimistölle stressitila. Alkoholisti voi kuolla jos lopettaa juopottelun seinään. 

Annoksia pitää vähentää. 

Suomessa kannabispolitiikka rikkoo ihmisoikeuksia ja tuhoaa sairaiden ihmisten mielenterveyttä vielä pahemmaksi kuin aijemmin oli. Olisi tärkeää ettei kannabisaddikti jäisi ilman ainetta sillä psykoosi vain pahenee jos ei saa kannabista. Seuraa masennusta, raivokohtauksia, unettomuutta ja sen lisäksi pitäisi selvitä mahdollisesta oikeudenkäynnistä ja sakoista jos kasvattelusta on kyse.

Eihän noin voi mielenterveysongelmaista kohdella. Siitä aiheutuu haittaa ympäristöllekin jos psykoosipotilas sekoaa totaalisesti. 

Koko operaatio poliiseineen on kuin menisi sohimaan kepillä muurahaispesään. 

Vierailija
64/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:48"]

Pari kertaa viikossa ei kyllä ole 'silloin tällöin' :D nimenomaan silloin tällöin polttelu olisi mulle ok, tarkoittaen ehkä max. 1-2 kertaa kuussa. Enkä katsoisi hyvällä sitä että kännäisi joka viikonloppu.

[/quote]

Minusta parikertaa viikossa on juuri silloin tällöin.

En edes ymmärrä miksi kukaan kerran kuussa käyttää mitään, jos niin harvoin käyttää niin mitä järkeä on käyttää ollenkaan. 

Kannabis auttaa stressiin. Käyttö voi olla päivittäistäkin kovien työpaineiden alla. Sitten se voi loppua kuukausiksi. Kannabis on lääke vaikka moni päihteenä sitä pitääkin. 

Alkoholi on huume jolla juhlitaan ja se nostattaa mielialaa. 

Kannabis on lähinnä ahdistusta ja masennusta helpottava luontaislääke eikä se saavuta koskaan juhlahuumeen suosiota luonteensa vuoksi.

Vierailija
65/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:58"]Olen itsekin kokeillut pari kertaa enkä saanut siitä erityistä irti. En ymmärrä siltäkään kantilta käyttäjien hypeä. Varsinkin se jatkuva kannabiksesta touhottaminen alkaa aika pian vituttaa. 

[/quote]

Monet eivät tosiaan saa kannabiksesta mitään irti, ja onneksi kukaan ei ollut tyrkyttämässä sinulle vaikkapa amfetamiinia jatkokokeiluja varten.

Vierailija
66/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:07"]Ilman muuta hyväksyisin. Ottaisin kunnollisen henkivakuutuksen äijälle ja odottaisin, koska päättää päivänsä. Psykoosi on siittä kiva, että tarpeeksi nurkkaan ahdistettuna ihmisen saa tekemään kummallisia asioita itselleen. Tietty väittäisin tapaturmaksi ja saisin rahat. [/quote] Psykoosi kannabiksella on kuitenkin niin harvinainen, että tuskin sitä tapahtuisi. Alkoholilla riski on moninkertainen, joten ehkä sinun kannattaa valita alkoholisti. Lisäksi on hyvä tietää kuinka sairaan kieroja vaikutteita ihmisillä on. [/quote] Kannabispsykoosi on kohtuullisen tavallinen lopputulos, vahvaa ahdistusta ja jähmeyttä samaan aikaan. Alkoholistit on arvaamatomampia, kannabista polttavan voi saada hyvinkin ripeästi sellaiseen tilaan, että hänestä pääsee eroon. Puhe viihdepössyttelystä on käyttäjien itsensä keksimä termi, tosiasiassa kannabis koukuttaa eikä koskaan tiedä, millä kerralla aivoissa tapahtuu ikäviä kemiallisia reaktioita. [/quote] Sanoo henkilö joka ei ole ikinä polttanut. Turha musta maalata kannabista. Sinun satuihisi ei uskota. ap [/quote] Addikti uskookin vain omia puheitaan. Selvä varoitusmerkki, että läheiset kaikkoavat. Jatka toki yksinpuheluasi. [/quote] Taidat taas sotkea eri kirjoittajia keskenään, tai jos kuvittelet "tietäväsi" kuka kulloinkin kirjoittaa, se voi olla merkki mielisairaudesta.

[/quote]

Kun ei faktat riitä, niin turvaudutaan mustamaalaamiseen. Enpä vielä ole lukenut yhtä mautonta heittoa edes netissä.

Mielisairaudet yleensä diagnosoi psykiatri ja usein varmasti tarvitaan toisen spesialistin lausunto ja pidempi tarkkailu. Sinun asiantuntemuksesi ei riitä mihinkään terveydenhuoltoon koskevaan asiaan, ei tässä kannabisasiassa tai mielisairauksien diagnostiikassa. Jos haluat elää pilvilinnoissasi, niin anna palaa. Älä kuitenkaan tuputa valheellisia tietojasi muille. Kannabis on terveydelle ja ihmissuhteille haitallinen päihde ihan niin kuin muutkin päihteetkin. Sen ovat monen läheiset joutuneet toteamaan.

Vierailija
67/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:11"]Porttiteoria nyt vaan on fakta. Siitä ei pääse mihinkään
[/quote]
Porttiteoria pätee heikkomielisten ihmisten kohdalla. Mutta jos on kova pää, tiedostaa omat rajansa ja tajuaa että ei kannata lähteä ylipäätään vetämään kaikkea mitä saa käsiinsä, niin ei tuo teoria päde.

Vierailija
68/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:22"]

En IKIMAAILMASSA huolisi huumeveikkoa miehekseni!!! EN KOSKAAN

[/quote]

Sun ukko ei varmaan ota viinaa koskaan? Yksi muija kuvaili hyvin miksi ja mistä syystä. Mielummin kannabis kikkeli kuin alko kikkeli. Ihan siksi että thc kikkeli seisoo paremmin. Puhutaan siis vaikutuksen alaisesta kikkelistä.

Vierailija
69/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin olla. Pössyttelen joskus jos saan sitä jostakin.

Vierailija
70/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:45"]
1) älä puhu paskaa siitä aineesta
2) älä tule meidän nurkille käyttämään tai tarjoomaan, siitä lähtee pää, ja ruumis löytyy kanavasta.
3) ja kun olet telonut itsesi tai mennyt psykoosiin tai saanut keuhko- tai kivessyövän tai muun taudin, niin nuole haavasi itse.
[/quote]

Olen sellaisen huomannut, että monet huumevalistetut ovat hyvinkin väkivaltaisia. Ehkä valistus ja tietämättömyys vaikuttavat siihen. Mutta pitää muistaa, että petollisuuden aikana totuuden kertominen on vallankumouksellinen teko. Ja se totuushan on nyt se, että kannabis on päihteenä ja lääkkeenä erittäin vähähaittainen.

Entä jos läskityttää itsensä pikaruokaa mässyttäen sydän- ja verisuonitautiseksi diabeetikoksi, jolla on myös nivelvaivoja, niin kenelle kuuluu korvausvelvollisuus?

Vierailija
71/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:42"]

Kertoo vähän jos valitsit kannabiksen mieluummin kun parisuhteen :/ Muuten ok. Paitsi että moni sanoo käyttävänsä vaan kannabista, mutta menee alkoholia ja muita päihteitä "viihdekäyttöön". Kannabis pelkästään ihan ok jos polttelee vaikka kerran kuussa vaan.

[/quote]

Minusta kerran kuussa on aika usein. En ainakaan itse käytä päihteitä läheskään noin usein.

Vierailija
72/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:07] Kannabis on terveydelle ja ihmissuhteille haitallinen päihde ihan niin kuin muutkin päihteetkin. Sen ovat monen läheiset joutuneet toteamaan.
[/quote]

Kannattaa kuitenkin muistaa, että jos lääkäri määrää vahvaa kannabista lääkkeeksi, se ei ole kovinkaan haitallista, vaikka vuorokausiannostus olisi monta grammaa ja käyttö olisi jatkuvaa. Senkin ovat monet jo todenneet.

Vierailija
73/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:42"]

Kertoo vähän jos valitsit kannabiksen mieluummin kun parisuhteen :/ Muuten ok. Paitsi että moni sanoo käyttävänsä vaan kannabista, mutta menee alkoholia ja muita päihteitä "viihdekäyttöön". Kannabis pelkästään ihan ok jos polttelee vaikka kerran kuussa vaan.

[/quote]

Minusta kerran kuussa on aika usein. En ainakaan itse käytä päihteitä läheskään noin usein.

[/quote]

Sinä olet sinä ja hyväksyt myös erilaiset tavat ja erilaiset mielipiteet kuten me muutkin. Monelle kerran viikossa on todella harvoin.

Vierailija
74/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kysymykseen vastaus: en huolisi.

Vierailija
75/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein polttelet ja paljonko mökötät et jostain syystä pääsekään polttelemaan kun haluat tai jo sinua pyydetään joku kerta olemaan polttaatta? Oletko kuin tulisilla hiilillä? Poltteletko nollataksesi pääsi? Entä silloin kun siitä olisi enemmän haittaa? En hyväksy kumppanikseni ketään kenenkä käytös on vähänkin addiktiivista viinan, kannabiksen, muiden huumeiden ja/tai lääkkeiden kanssa. Addiktiivisten, ongelmaa tiedostamattoman ihmisten elämäntapa on puhtaasti itsekäs ja valheellinen ja addikti on kova laiminlyömään systemaattisesti kaikkea paitsi rakasta ainettaan. Ja mua ihmetyttää aina tuo ihme puolustelu, itsensä kohottaminen alkoholia käyttävän yläpuolelle, oikeutuksen hakeminen ja marttyyriasema "kun mä en sentään juo VIIIINAA, vain polttelen"  T. n25 (joka itse on raitistunut)

Vierailija
76/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytön pitää vielä lisääntyä että monien valistuksen aiheuttamat harhat hälvenee todellisuuteen. 

Mitä väliä sillä noin muuten on mitä muut tekevät itselleen. Jokainen voi itse olla selvinpäin itsekseen puuttumatta muiden päätökseen tehdä itselleen mitä tekevät.

Vierailija
77/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:07] Kannabis on terveydelle ja ihmissuhteille haitallinen päihde ihan niin kuin muutkin päihteetkin. Sen ovat monen läheiset joutuneet toteamaan. [/quote] Kannattaa kuitenkin muistaa, että jos lääkäri määrää vahvaa kannabista lääkkeeksi, se ei ole kovinkaan haitallista, vaikka vuorokausiannostus olisi monta grammaa ja käyttö olisi jatkuvaa. Senkin ovat monet jo todenneet.

[/quote]

Kannattaa muistaa, että lääkärin valvoma (pätee muuten aineelle kuin aineelle) käyttö on eri asia kuin monen addiktin oma annostelu, joka menee överiksi. Lääkäri ei myöskään määrää terveelle kannabista päätä sekoittamaan.

Vierailija
78/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:42"]Kertoo vähän jos valitsit kannabiksen mieluummin kun parisuhteen :/ Muuten ok. Paitsi että moni sanoo käyttävänsä vaan kannabista, mutta menee alkoholia ja muita päihteitä "viihdekäyttöön". Kannabis pelkästään ihan ok jos polttelee vaikka kerran kuussa vaan. [/quote] Polttelen noin pari kertaa viikossa. Alkoholia yleensä viikonloppuisin jos edes silloinkaan. Mieluummin olen yksin kun naisen kanssa jonka on niin ahdasmielinen ettei salli pilven polttelua. ap

[/quote] joo, ei kiitos.

Vierailija
79/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:58"]

Oon deittailut muutamaa pössyttelijä ja niin kauan kuin suhde on enemmän kepeää hengailua, sitä jaksaa sen hetken sietääkin. Oon kuitenkin joka kerta todennut, etten jaksaisi sellaista suhdetta pidemmän päälle. Vaikka miten puhutaan viihdekäytöstä ja satunnaispolttelusta, niin joka ikisellä kannabiksesta on tullut jollain tavalla lifestylestatement. Ja se on se puoli, mitä en jaksa edes kuunnella saati katsella. Olen itsekin kokeillut pari kertaa enkä saanut siitä erityistä irti. En ymmärrä siltäkään kantilta käyttäjien hypeä. Varsinkin se jatkuva kannabiksesta touhottaminen alkaa aika pian vituttaa. 

Huolisin kannabista polttavan miehen, jos polttelu rajoittuisi vaikka pariin kertaan vuodessa. Mutta sellaisia käyttäjiä ei taida ollakaan. Kaikki ketä näitä muka-viihdekäyttäjiä tunnen, käyttävät vähintäänkin lähes viikoittain. Niin ja sellaista ei taida ollakaan joka ei yritä suakin saada polttaan. 

[/quote]

Sinäpä sen sanoit. Sitä jankkaamista kannabiksen ihanuudesta ei jaksa kukaan täysijärkinen. Kannabiksen käyttäjät saarnaavat enemmän kuin jehovan todistajat.

Vierailija
80/328 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:23"]

Miten usein polttelet ja paljonko mökötät et jostain syystä pääsekään polttelemaan kun haluat tai jo sinua pyydetään joku kerta olemaan polttaatta? Oletko kuin tulisilla hiilillä? Poltteletko nollataksesi pääsi? Entä silloin kun siitä olisi enemmän haittaa? En hyväksy kumppanikseni ketään kenenkä käytös on vähänkin addiktiivista viinan, kannabiksen, muiden huumeiden ja/tai lääkkeiden kanssa. Addiktiivisten, ongelmaa tiedostamattoman ihmisten elämäntapa on puhtaasti itsekäs ja valheellinen ja addikti on kova laiminlyömään systemaattisesti kaikkea paitsi rakasta ainettaan. Ja mua ihmetyttää aina tuo ihme puolustelu, itsensä kohottaminen alkoholia käyttävän yläpuolelle, oikeutuksen hakeminen ja marttyyriasema "kun mä en sentään juo VIIIINAA, vain polttelen"  T. n25 (joka itse on raitistunut)

[/quote]

Entä jos kannabista polttavan miehen sukupuolielin on suurempi, kuin raittiin normi jorman elin?

Minä miehenä sanoisin suorat sanat naiselle siitä miten pitkälle toisen elämään voi puuttua. En valitse itselleni äitiä. Se mitä teen ei aiheuta muille harmia, joten oven paikka löytyy eteisestä jos niinkin naurettava asia on parisuhdetta tärkeämpi. Kyseessä on lääkeaine ja luonnon rohto. 

Ette varmasti myöskään sallisi miehenne käyttävän mäkikuismaa masennukseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi