Naiset huolistko kannabista käyttävän miehen
Itse blaadaan silloin tällöin. Minusta ei mitään väärä ja onhan se terveellisempää kun alkoholin käyttö. Naiset miten suhtaudutte kannabiksen käyttäjiin? Voisitko olla esim parisuhteessa joka silloin tällöin pössyttelee. Ex tyttöystäväni ei hyväksynyt ja tuli sen takia ero. Siks vaa kyselen.
M24
Kommentit (328)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:50"]
Tervetuloa keskusteluun OPETELKAA KIRJOITTAMAAN SUOMEA SUOMESSA. Siellä perehdymme MUUN MUASSA AIHEESEEN KUN VS. KUIN >__< Muutenhan tämä paskajankkausketju saa tippua. Ilmiannan sen, niin jospa levy vaihtuisi välillä tälläkin palstalla
[/quote]
Sensuuri apuun kun muu ei auta?
Ilman muuta hyväksyisin. Ottaisin kunnollisen henkivakuutuksen äijälle ja odottaisin, koska päättää päivänsä. Psykoosi on siittä kiva, että tarpeeksi nurkkaan ahdistettuna ihmisen saa tekemään kummallisia asioita itselleen. Tietty väittäisin tapaturmaksi ja saisin rahat.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:53"]
Tuo on vain yksi ihminen. Tottakai te jotka kannabista käytätte väitätte kaikenlaista koska ette sitä itse näe! kyllä minä itse nyt herranen aika näen jos ihminen muuttuu kahdessa vuodessa ihan erinlaiseksi ja näköiseksi kun alunperin oli ennen kuin aloitti käyttämään. Olen ollut paikalla kun on vetänyt kannabista ja sen näkee ihan oikeasti silmistä. Ethän sinä sitä itse nää kun olet niin pöllyssä joten tunge se oma teorias hanuriisi.
[/quote]
Sinullakin on vain yksi ihminen esimerkkinäsi, ja veikkaanpa, että kannabis on hänen ongelmistaan vähäisimpiä. Eikä se minun vikani ole, että kannabiksen keskimääräinen haitallisuus (jopa runsaassa käytössä) on erittäin vähäinen. Muista myös, että Suomessa kuutisen ihmistä kuolee alkoholiin joka päivä, eikä ketään kiinnosta. Sinun tutullasi on hyvät mahdollisuudet toipua, päinvastoin kuin alkoholisteilla.
[/quote]
Itse asiassa useampo ihminen mutta yksi todella läheinen. Ja ihan tiedoksi että kannabis on ainoa mitä käyttävät koska eivät halua vaihtaa mihinkään muuhun kun sitä on "turvallisin" käyttää. Itse en käytä alkoholiakaan kuin kerran vuodessa joten niinkuin sanoin sallin mieheltä kans vain sen muutaman kerran mutta älä jauha kuinka se ei näy mihinkään kun se näkyy. Ja empä usko että on mahdollisuus toipua kun käyttää kaikki rahansa kannabikseen ja laskut ulosotossa koska ainoa mikä kiinnostaa on kannabis. Iso kaveriporukka tällä tyypillä ja kaikki samassa jamassa. Ennen sitä olivat ihan erilaisia nyt todella agressiivisia jos eivät saa kannabista joka päivä.
En huolisi. Jos silloin tällöin viihteellä pössäyttäisi niin voisin ehkä katsoa läpi sormien. Mutta mieluummin ei edes sen vertaa. Laitonta kamaa, en haluaisi mieheni olevan huumausainerikollinen.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:53"]
Tuo on vain yksi ihminen. Tottakai te jotka kannabista käytätte väitätte kaikenlaista koska ette sitä itse näe! kyllä minä itse nyt herranen aika näen jos ihminen muuttuu kahdessa vuodessa ihan erinlaiseksi ja näköiseksi kun alunperin oli ennen kuin aloitti käyttämään. Olen ollut paikalla kun on vetänyt kannabista ja sen näkee ihan oikeasti silmistä. Ethän sinä sitä itse nää kun olet niin pöllyssä joten tunge se oma teorias hanuriisi.
[/quote]
Sinullakin on vain yksi ihminen esimerkkinäsi, ja veikkaanpa, että kannabis on hänen ongelmistaan vähäisimpiä. Eikä se minun vikani ole, että kannabiksen keskimääräinen haitallisuus (jopa runsaassa käytössä) on erittäin vähäinen. Muista myös, että Suomessa kuutisen ihmistä kuolee alkoholiin joka päivä, eikä ketään kiinnosta. Sinun tutullasi on hyvät mahdollisuudet toipua, päinvastoin kuin alkoholisteilla.
[/quote]
Sitä paitsi linkkaapa joltain muulta sivulta samanlainen kuin kannabisuutis sivustolta koska en usko että nyt on ihan puhtaat jauhot. Tottakai kannabis sivustolla väitetään tuollaista mutta annappa uutinen joltain puolueettomalta sivulta :D
En helvetissä. En halua elättiä, jota vetää perässä tässä elämässä. Aikuinen ei tarvitse huumeita nollaamiseen. Kannabis vie motivaation pois elämästä. Exäsi on onnekas, tajusi antaa ajoissa monoa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:07"]Ilman muuta hyväksyisin. Ottaisin kunnollisen henkivakuutuksen äijälle ja odottaisin, koska päättää päivänsä. Psykoosi on siittä kiva, että tarpeeksi nurkkaan ahdistettuna ihmisen saa tekemään kummallisia asioita itselleen. Tietty väittäisin tapaturmaksi ja saisin rahat.
[/quote]
Psykoosi kannabiksella on kuitenkin niin harvinainen, että tuskin sitä tapahtuisi. Alkoholilla riski on moninkertainen, joten ehkä sinun kannattaa valita alkoholisti. Lisäksi on hyvä tietää kuinka sairaan kieroja vaikutteita ihmisillä on.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:08"
Itse asiassa useampo ihminen mutta yksi todella läheinen. Ja ihan tiedoksi että kannabis on ainoa mitä käyttävät koska eivät halua vaihtaa mihinkään muuhun kun sitä on "turvallisin" käyttää. Itse en käytä alkoholiakaan kuin kerran vuodessa joten niinkuin sanoin sallin mieheltä kans vain sen muutaman kerran mutta älä jauha kuinka se ei näy mihinkään kun se näkyy. Ja empä usko että on mahdollisuus toipua kun käyttää kaikki rahansa kannabikseen ja laskut ulosotossa koska ainoa mikä kiinnostaa on kannabis. Iso kaveriporukka tällä tyypillä ja kaikki samassa jamassa. Ennen sitä olivat ihan erilaisia nyt todella agressiivisia jos eivät saa kannabista joka päivä.
[/quote]
Se, että sinä tunnet muutaman ongelmakäyttäjän, ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat vastaavanlaisia. Suurin osa kun ei kuitenkaan ole.
En huolisi senkään takia, etten jaksaisi kuulla sitä pseudotiedepaskaa, jolla pilvipäät yrittävät käännyttää muut uskomaan miten terveellinen tuote on kyseessä. Sitä jankkauksen määrää ei jaksa erkkikään. Jäkätijäkäti...kannabis pelastaa maailman...jäkätijäkäti...kannabis sitä ja kannabis tätä...Puheista kuulee, minkä ympärillä niiden koko universumi pyörii. Fanaattista porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:08"]En huolisi. Jos silloin tällöin viihteellä pössäyttäisi niin voisin ehkä katsoa läpi sormien. Mutta mieluummin ei edes sen vertaa. Laitonta kamaa, en haluaisi mieheni olevan huumausainerikollinen.
[/quote]
Onneksi monet tekevät tärkeää työtä, ettei miehesi tarvitse sellainen olla, vaikka joskus kannabista käyttäisikin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:09"]En haluaisi miestä joka tieten tahtoen nauttii aineita saadakseen pollan hetkeksi sekaisin/hauskan olon tms. Oli se sitten alkoholi, kannabis, lääkkeet tai joku vahvempi huume. [/quote] Entäs uskovainen? Uskovaiset sekoittaa päänsä lukemalla satukirjaa. ap
[/quote]
En ole myöskään uskovainen. :D Enkä seurustelisi joka välissä raamattua siteeraavan miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:09"]En haluaisi miestä joka tieten tahtoen nauttii aineita saadakseen pollan hetkeksi sekaisin/hauskan olon tms. Oli se sitten alkoholi, kannabis, lääkkeet tai joku vahvempi huume. [/quote] Aikamoinen on ongelmasi, kun tiedetään, että valtaosa ihmisistä kuitenkin päihteitä käyttää.
[/quote]
Tämä olisikin varmasti yksi suurimmista ongelmista, jos olisin sinkkumarkkinoilla. :D
Meilläkin molemmat käydään baarissa joskus parilla tai juodaan viiniä ruoan kanssa, joten täysin päihteettömiä ei olla. En vain ymmärrä miksi käyttää päihteitä humalahakuisesti ja kuluttaa siihen niin paljon aikaa ja rahaa. Elämä on parasta selvin päin. :)
-32
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:09"]En haluaisi miestä joka tieten tahtoen nauttii aineita saadakseen pollan hetkeksi sekaisin/hauskan olon tms. Oli se sitten alkoholi, kannabis, lääkkeet tai joku vahvempi huume. [/quote] Aikamoinen on ongelmasi, kun tiedetään, että valtaosa ihmisistä kuitenkin päihteitä käyttää.
[/quote]
Itse en käytä alkoholia (no ehkä kerran vuodessa juhlissa lasin), tupakkaa tai huumeita. Kahviakaan en juo, heh heh. En ottaisi myöskään miestä, joka käyttää huumeita viikottain. Mieheni ei onneksi käytäkään, alkoholia vain hyvin harvoin. Ei se niin vaikea ole löytää ainakaan melkeinraittiita ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:08"
[/quote]
Se, että sinä tunnet muutaman ongelmakäyttäjän, ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat vastaavanlaisia. Suurin osa kun ei kuitenkaan ole.
[/quote]
Joo en väitä että kaikki ovat mutta sinä väitit että kannabiksesta ei tule ongelmia ja se ei näy joten annoin sinulle toista näkökulmaa. Huolestuttavaa on että aika monella niitä ongelmia näyttää olevan kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:07"]Ilman muuta hyväksyisin. Ottaisin kunnollisen henkivakuutuksen äijälle ja odottaisin, koska päättää päivänsä. Psykoosi on siittä kiva, että tarpeeksi nurkkaan ahdistettuna ihmisen saa tekemään kummallisia asioita itselleen. Tietty väittäisin tapaturmaksi ja saisin rahat. [/quote] Psykoosi kannabiksella on kuitenkin niin harvinainen, että tuskin sitä tapahtuisi. Alkoholilla riski on moninkertainen, joten ehkä sinun kannattaa valita alkoholisti. Lisäksi on hyvä tietää kuinka sairaan kieroja vaikutteita ihmisillä on.
[/quote]
Kannabispsykoosi on kohtuullisen tavallinen lopputulos, vahvaa ahdistusta ja jähmeyttä samaan aikaan. Alkoholistit on arvaamatomampia, kannabista polttavan voi saada hyvinkin ripeästi sellaiseen tilaan, että hänestä pääsee eroon. Puhe viihdepössyttelystä on käyttäjien itsensä keksimä termi, tosiasiassa kannabis koukuttaa eikä koskaan tiedä, millä kerralla aivoissa tapahtuu ikäviä kemiallisia reaktioita.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:53"]
[/quote]
[/quote]
Sitä paitsi linkkaapa joltain muulta sivulta samanlainen kuin kannabisuutis sivustolta koska en usko että nyt on ihan puhtaat jauhot. Tottakai kannabis sivustolla väitetään tuollaista mutta annappa uutinen joltain puolueettomalta sivulta :D
[/quote]
Siellä on linkki alkuperäiseen uutiseen, jonka takana eii olekaan mikään pieni mediatalo. Todennäköisesti enemmän lukijoita mitä Suomessa asukkaita Eikä se ole sivuston vika, että Suomen valtamediat eivät vastaavanlaisia uutisia suomenna.
En IKIMAAILMASSA huolisi huumeveikkoa miehekseni!!! EN KOSKAAN
EN HUOLISI. Päihteiden käyttö on merkki heikosta luonteesta. Ei kiitos.
Inhoan kannabiksen hajua yhtä paljon kuin tupakin käryä, joten en huolisi käryttäjää mieheksi. Ällöttävä tapa jossa myrkkykaasuja menee keuhkoihin myös läheisille, joten ei kiitos keuhkosyövälle.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:11"]En helvetissä. En halua elättiä, jota vetää perässä tässä elämässä. Aikuinen ei tarvitse huumeita nollaamiseen. Kannabis vie motivaation pois elämästä. Exäsi on onnekas, tajusi antaa ajoissa monoa.
[/quote]
Mutta aikuinen tarvitsee alkoholia nollamiseen?
ap
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:53"]
[/quote]
Teoriahan on se, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, eikä kukaan ole ainakaan vähähaittaisempaa vielä kyennyt osoittamaan. Lisäksi kannabis on yksi eniten valehdelluimmista asioista maailmassa.