Ihanaa, tapaan pian rakastajani!
Matkustan huomenna "työmatkalle" Pariisiin. Rakastajani, komea ja ihana suomalainen mies, matkusti sinne eilen. Meille on varattu viikoksi ihana sviitti loisteliaasta luksushotellista. Mies noutaa minut mustalla Mersullaan lentokentältä. Ensin lähetän hänelle romanttisia tekstareita lentokoneesta, sitten panemme heti lentokentän vessassa ja sitten vielä miehen autossa (jonka hän ensin toki ajaa jonnekin rauhalliselle paikalle). Olen hankkinut näpsäköitä alusvaatteita. Omalle miehelleni sanoin, että sisko pyysi ostamaan ja postittamaan.
-
Joka ilta syömme romanttisessa ravintolassa ja rakastelemme joka yö, vähän myös päivällä. Poistuimme huoneesta syömään ja ehkä pienille ostoksille. Ihana viikko tulossa!
-
Kotiin jää odottamaan mies ja kaksi lasta. Minä olen uhri, sillä mies ei ole tarpeeksi hellä. Muka työkiireitä ja lapset ja kotityöt vievät kaiken energian! Höpö höpö! Minulla on oikeus olla onnellinen!
Kommentit (7)
Vetääkö se Pariisin ihmemies sinua myös kunnolla perseeseen? Sillä kyseessä ei ole kunnon mies, jos nussii vain ykköseen.
Pano lentokentän vessassa!? Jopas on romanttista.
Ap on tainnut lukea liikaa Harlekiineja.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:10"]
Pano lentokentän vessassa!? Jopas on romanttista. Ap on tainnut lukea liikaa Harlekiineja.
[/quote]No ei se autossakaan paneminen kovin romanttista ole.
Miten se mies sen mustan mersunsa sinne lennätti? Vai lähtikö jo alkuviikosta ajamaan? Mitä kautta Ruotsin vai Viron? Onko hotelli kuuluisassa Pariisin kaupunginosassa nimeltään La Pórvoo?
Kiitos ap tästä. On niin ihana lukea tälläisiä ja mennä kotiin oman miehen kainaloon. <3 Suukkoja!
Tosi läpinäkyvä provo. "Kotiin jää odottamaan mies ja kaksi lasta. Minä olen uhri jne..." vähän yritystä edes.
Piti siis kirjoittaa "koko yön". Sori virhe :)
Ap