Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exällä uusi tyttöystävä :(

Vierailija
10.06.2015 |

Voi *ttu! Olen 34-vuotias, parisuhdetta takana 2 vuotta. Erosimme, koska halusin ottaa seuraavan askeleen, muuttaa yhteen ja hankkia lapsia tulevaisuudessa. Mies sanoi ettei koe olevansa vielä valmis. Mitä vielä, nyt sain kuulla että korkeakoulutettu minua pari vuotta nuorempi exäni on ottanut 20-vuotiaan uuden tyttöystävän jonka kanssa muutti yhteen alle kuukauden kuluttua seurustelusta. Mies kun seurusteli minun kanssani, puhui aina miten on viehättynyt hieman itseään vanhemmista ja kypsistä naisista ja nyt seurustelee tosi nuoren näköisen tytön kanssa. Onhan se kaunis ja tunnen itseni vanhaksi haahkaksi, mutta on jotenkin petetty ja ankea olo. Etenkin kun mies sanoi minulle ettei ole valmis oikein minkäänlaiseen vakiintumiseen mutta yhtäkkiä onkin niin julkisen rakastunut yhtäkkiä. Tuntuu pahalta. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"]Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen.

Sitten kuitenkin näitä tarinoita on todella paljon, että mies on OTTANUT itselleen jonkun nuoren työpaikan harjoittelijan tai jonkun opiskelijan. Tuntuu siltä, että kaikki nuoret naiset onkin oikeasti kiinnostuneita meistä vanhemmista miehistä ja kuten te naiset ilmaisette, me otamme sen nuoremman naisen itsellemme - emme saa vaan otamme.
[/quote]

No menepäs OTTAMAAN se nuori tyttö jos se kerta niin helppoa on! Tuu sit tänne raportoimaan jos onnistuit. :D Kerro sitten myös samalla kuinka paljon kului rahaa ja valheita nuoren naisen "hurmaamiseen". :D

Vierailija
2/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies ollut salaa tytön kanssa jo slloin, kun on samalla seukannut ap kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"]Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen. Sitten kuitenkin näitä tarinoita on todella paljon, että mies on OTTANUT itselleen jonkun nuoren työpaikan harjoittelijan tai jonkun opiskelijan. Tuntuu siltä, että kaikki nuoret naiset onkin oikeasti kiinnostuneita meistä vanhemmista miehistä ja kuten te naiset ilmaisette, me otamme sen nuoremman naisen itsellemme - emme saa vaan otamme. [/quote] No menepäs OTTAMAAN se nuori tyttö jos se kerta niin helppoa on! Tuu sit tänne raportoimaan jos onnistuit. :D Kerro sitten myös samalla kuinka paljon kului rahaa ja valheita nuoren naisen "hurmaamiseen". :D

[/quote]Minä olen married with kids, joten edes flirttaile muille naisille.

Vierailija
4/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:43"]

Mäkin veikkaan, että nuori nainen kiinnosti just siks, ettei se ole vielä mankumassa vakiintumista. Harvempaa kakskymppistä taitaa noin vanha ukko kiinnostaa pitkää aikaa. Ja jos kiinnostaa, niin aikamoiseen katajaan ukko kapsahtaa. [/quote]

Olikos se "vanha" ukko 32v...

[/quote]

On se vanha normaalin 2-kymppisen silmiin...

Vierailija
5/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"]

Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen.

Sitten kuitenkin näitä tarinoita on todella paljon, että mies on OTTANUT itselleen jonkun nuoren työpaikan harjoittelijan tai jonkun opiskelijan. Tuntuu siltä, että kaikki nuoret naiset onkin oikeasti kiinnostuneita meistä vanhemmista miehistä ja kuten te naiset ilmaisette, me otamme sen nuoremman naisen itsellemme - emme saa vaan otamme.

[/quote]

Voi vittu XDD noh elä vaan siellä unelmissas :'DD
[/quote]

Jooh voin tähän kans vaan lisätä, että ei todellakaan kiinnosta vanhat rupsut. En tiedä ketään kaveripiiristäni jota kiinostais nimen omaan itteään yli 10 vuotta vanhemmat. Joskus joku vitsailee, että vois alkaa Brad Pittin sivuvaimoks....... :D mut hei näähän on rikkaita JULKKIKSII eikä mitään tyhjätasku taviksii. Normi elämässä mun ikäset muijat kuolaa lähinnä oman ikästen tai _vähän_ vanhempien/nuorempien kundien perään.

Vierailija
6/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies valitsi tehdä lapset mun kanssa ja kasvattaa heidät jopa aikuisiksi. Sitten vaihtoi minut vanhempaan, kun oli ensin tuhonnut itsetuntoni täysin. Millainen mies tekee näin?

Vierailija
7/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"] Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen. Sitten kuitenkin näitä tarinoita on todella paljon, että mies on OTTANUT itselleen jonkun nuoren työpaikan harjoittelijan tai jonkun opiskelijan. Tuntuu siltä, että kaikki nuoret naiset onkin oikeasti kiinnostuneita meistä vanhemmista miehistä ja kuten te naiset ilmaisette, me otamme sen nuoremman naisen itsellemme - emme saa vaan otamme. [/quote] Voi vittu XDD noh elä vaan siellä unelmissas :'DD [/quote] Jooh voin tähän kans vaan lisätä, että ei todellakaan kiinnosta vanhat rupsut. En tiedä ketään kaveripiiristäni jota kiinostais nimen omaan itteään yli 10 vuotta vanhemmat. Joskus joku vitsailee, että vois alkaa Brad Pittin sivuvaimoks....... :D mut hei näähän on rikkaita JULKKIKSII eikä mitään tyhjätasku taviksii. Normi elämässä mun ikäset muijat kuolaa lähinnä oman ikästen tai _vähän_ vanhempien/nuorempien kundien perään.

[/quote]Eli jos on vahempi mies, jolla on vähän enemmän pätäkkää taskussa tai hyvä asema tai on jollakin tapaa julkisuuden henkilö, niin siinä tapauksessa kiinnostut vanhemmista? Moni vanhempi mies on paremmassa sosiaalisessa asemassa ja varakkaampi kuin sinun ikäiset.

Vierailija
8/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"] Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen. Sitten kuitenkin näitä tarinoita on todella paljon, että mies on OTTANUT itselleen jonkun nuoren työpaikan harjoittelijan tai jonkun opiskelijan. Tuntuu siltä, että kaikki nuoret naiset onkin oikeasti kiinnostuneita meistä vanhemmista miehistä ja kuten te naiset ilmaisette, me otamme sen nuoremman naisen itsellemme - emme saa vaan otamme. [/quote] Voi vittu XDD noh elä vaan siellä unelmissas :'DD [/quote] Jooh voin tähän kans vaan lisätä, että ei todellakaan kiinnosta vanhat rupsut. En tiedä ketään kaveripiiristäni jota kiinostais nimen omaan itteään yli 10 vuotta vanhemmat. Joskus joku vitsailee, että vois alkaa Brad Pittin sivuvaimoks....... :D mut hei näähän on rikkaita JULKKIKSII eikä mitään tyhjätasku taviksii. Normi elämässä mun ikäset muijat kuolaa lähinnä oman ikästen tai _vähän_ vanhempien/nuorempien kundien perään.

[/quote]Eli jos on vahempi mies, jolla on vähän enemmän pätäkkää taskussa tai hyvä asema tai on jollakin tapaa julkisuuden henkilö, niin siinä tapauksessa kiinnostut vanhemmista? Moni vanhempi mies on paremmassa sosiaalisessa asemassa ja varakkaampi kuin sinun ikäiset.
[/quote]

Mua kiinnostaa ensikädessä miehessä nuoruuden kauneus ja energia........ meinaan ihan eri energia leveleillä ku vanhemmat miehet. Mut kyllähän nuoruuden viehätystäkin voi jollain asioilla joskus kompsensoida kuten rahalla ja statuksella. Esim. just tää Brad Pitti... sehän on komee, melko hyvin säilynyt, hemmetin karismaattinen ja filthy rich....... kukapa nainen ei tollasesta alfasta haaveilis???? Tommosii miehiin ei tod. normi elämässä törmää........ ei kyllä mä ihan pysyttelen oman ikäisessäni seurassa. Hyvä henkinen yhteys löytyy parhaiten juuri omasta ikäluokasta.... jaksetaan mennä ja hipsutella yhdessä eikä sitä korvaa mikään raha maan päällä. :)

Vierailija
9/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"]Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen.

[/quote]

No minä olen kyllä about 30-vuotiaista miehistä kiinnostunut, mutta ei minua kukaan OTA. Haluatko tulla kokeilemaan?

Vierailija
10/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"]

Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen.

[/quote]

Voi vittu XDD noh elä vaan siellä unelmissas :'DD
[/quote]

Jooh voin tähän kans vaan lisätä, että ei todellakaan kiinnosta vanhat rupsut. En tiedä ketään kaveripiiristäni jota kiinostais nimen omaan itteään yli 10 vuotta vanhemmat. Joskus joku vitsailee, että vois alkaa Brad Pittin sivuvaimoks....... :D mut hei näähän on rikkaita JULKKIKSII eikä mitään tyhjätasku taviksii. Normi elämässä mun ikäset muijat kuolaa lähinnä oman ikästen tai _vähän_ vanhempien/nuorempien kundien perään.
[/quote]

Minä olen 23 ja tykkään vanhemmista miehistä. Nuorista pojista en syty.
Eikä se 10 vuotta ikäeroa oikeasti edes näy missään. Mutta ylimielisyys näkyy ja yhdenkään miehen on turha kuvitella kelpaavansa minulle automaattisesti ikänsä takia.

Vierailija
11/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:51"]

Voi *ttu! Olen 34-vuotias, parisuhdetta takana 2 vuotta. Erosimme, koska halusin ottaa seuraavan askeleen, muuttaa yhteen ja hankkia lapsia tulevaisuudessa. Mies sanoi ettei koe olevansa vielä valmis. Mitä vielä, nyt sain kuulla että korkeakoulutettu minua pari vuotta nuorempi exäni on ottanut 20-vuotiaan uuden tyttöystävän jonka kanssa muutti yhteen alle kuukauden kuluttua seurustelusta. Mies kun seurusteli minun kanssani, puhui aina miten on viehättynyt hieman itseään vanhemmista ja kypsistä naisista ja nyt seurustelee tosi nuoren näköisen tytön kanssa. Onhan se kaunis ja tunnen itseni vanhaksi haahkaksi, mutta on jotenkin petetty ja ankea olo. Etenkin kun mies sanoi minulle ettei ole valmis oikein minkäänlaiseen vakiintumiseen mutta yhtäkkiä onkin niin julkisen rakastunut yhtäkkiä. Tuntuu pahalta. 

[/quote]

Itsehän sinä halusit eron. Mitä valitat?

Vierailija
12/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"] Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen. Sitten kuitenkin näitä tarinoita on todella paljon, että mies on OTTANUT itselleen jonkun nuoren työpaikan harjoittelijan tai jonkun opiskelijan. Tuntuu siltä, että kaikki nuoret naiset onkin oikeasti kiinnostuneita meistä vanhemmista miehistä ja kuten te naiset ilmaisette, me otamme sen nuoremman naisen itsellemme - emme saa vaan otamme. [/quote] Voi vittu XDD noh elä vaan siellä unelmissas :'DD [/quote] Jooh voin tähän kans vaan lisätä, että ei todellakaan kiinnosta vanhat rupsut. En tiedä ketään kaveripiiristäni jota kiinostais nimen omaan itteään yli 10 vuotta vanhemmat. Joskus joku vitsailee, että vois alkaa Brad Pittin sivuvaimoks....... :D mut hei näähän on rikkaita JULKKIKSII eikä mitään tyhjätasku taviksii. Normi elämässä mun ikäset muijat kuolaa lähinnä oman ikästen tai _vähän_ vanhempien/nuorempien kundien perään. [/quote] Minä olen 23 ja tykkään vanhemmista miehistä. Nuorista pojista en syty. Eikä se 10 vuotta ikäeroa oikeasti edes näy missään. Mutta ylimielisyys näkyy ja yhdenkään miehen on turha kuvitella kelpaavansa minulle automaattisesti ikänsä takia.

[/quote]Eläpä tyttö räkytä.

Vierailija
13/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:15"]

Kyllä parikymppisenä ihmettelee sitä miten ne 10-30 vuotta vanhemmat on kiinnostuneita. Joka kerran torjuttuani jälleen yhden mietin, että hankkikaa ihmeessä OMAN IKÄISTÄ seuraa? Ei mulla ole mitään yhteistä tuon ikäisten kanssa, eikä niillä mun kanssa. Pinnallista paskaa.

[/quote]

Miksiköhän tätä alapeukutetaan?Varmaan ne parikymppiset naiset, jotka kuvittelevat olevansa henkisesti tavallisen 30-40-vuotiaan miehen tasolla? :D Nauran.

Kyllä mä ainakin voin myöntää, että oma henkinen taso on ihan omanikäisten tasolla ja hyvä niin. Täten parisuhteeseenkin sovin parhaiten lähimpänä omaa ikää olevan miehen kanssa.

Vierailija
14/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:43"]

Mäkin veikkaan, että nuori nainen kiinnosti just siks, ettei se ole vielä mankumassa vakiintumista. Harvempaa kakskymppistä taitaa noin vanha ukko kiinnostaa pitkää aikaa. Ja jos kiinnostaa, niin aikamoiseen katajaan ukko kapsahtaa. [/quote]

Olikos se "vanha" ukko 32v...

[/quote]

On se vanha normaalin 2-kymppisen silmiin...

[/quote]

Eikä ole

Vierailija
15/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:39"] Miksi täällä aina haukutaan, että vanhemmat miehet luulee olevansa jotenkin oikeutettuja nuorempaan naiseen ja sitten nauretaan, että luulee saavansa nuoremman naisen. Sitten kuitenkin näitä tarinoita on todella paljon, että mies on OTTANUT itselleen jonkun nuoren työpaikan harjoittelijan tai jonkun opiskelijan. Tuntuu siltä, että kaikki nuoret naiset onkin oikeasti kiinnostuneita meistä vanhemmista miehistä ja kuten te naiset ilmaisette, me otamme sen nuoremman naisen itsellemme - emme saa vaan otamme. [/quote] Voi vittu XDD noh elä vaan siellä unelmissas :'DD [/quote] Jooh voin tähän kans vaan lisätä, että ei todellakaan kiinnosta vanhat rupsut. En tiedä ketään kaveripiiristäni jota kiinostais nimen omaan itteään yli 10 vuotta vanhemmat. Joskus joku vitsailee, että vois alkaa Brad Pittin sivuvaimoks....... :D mut hei näähän on rikkaita JULKKIKSII eikä mitään tyhjätasku taviksii. Normi elämässä mun ikäset muijat kuolaa lähinnä oman ikästen tai _vähän_ vanhempien/nuorempien kundien perään. [/quote] Minä olen 23 ja tykkään vanhemmista miehistä. Nuorista pojista en syty. Eikä se 10 vuotta ikäeroa oikeasti edes näy missään. Mutta ylimielisyys näkyy ja yhdenkään miehen on turha kuvitella kelpaavansa minulle automaattisesti ikänsä takia.

[/quote]Eläpä tyttö räkytä.
[/quote]

:D Millä tavalla räkytän? Puhuisit edes kunnon suomea etkä jotain ihmeellistä murretta.

Vierailija
16/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näköjään se oli sitten vähän tekosyy. Valitettavasti et voi tehdä asialle mitään vaan hyväksyä se ja yrittää unohtaa

Vierailija
17/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysi sen oikean. Näin se usein menee, kakkosvaihtoehdot sitten erikseen.

Vierailija
18/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti nuoremman, ettei tarvi olla vielä vuosiin valmis perheen perustamisiin ja seuraavien askelten ottamisiin...
Tuollaiset miehet vaan harvemmin on koskaan valmiita oikeasti sitoutumaan... Perhe kyllä voidaan pienen painostuksen alla laittaa pystyyn, mutta omat menot ja tekemiset menee aina yhteisten ohi ja niistä miehistähän täälä palstalla luetaan joka päivä...

Vierailija
19/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihan tekosyy...en ole vielä valmis. Käsi ylös te, jotka olette sen kuulleet!

Vierailija
20/46 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä exäsi perään vingut, anna hänen elää omaa elämäänsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi