Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luullut olevani hyvännäköinen mutta miehet ei uskalla katsoa?

Vierailija
10.06.2015 |

Olen luullut olevani hyvännäköinen nainen mutta mua ei usein omanikäisistä +20v uskalla katsoa kuin ne pesunkestävän playerin oloiset miehet. normaalit ja ujon oloiset ei yleensä katso mua. jos vaikka minulle ja seurassani olevalle ihmiselle joku mies juttelee, katselee hän vain seurassani olevaa. mua välttelee.

tarkoittaako tämä sitä että esimerkiksi kuviani kehutaan kohteliaisuudesta ja näen peilikuvani vääristyen ja olen oikeasti epäviehättävä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että käytöksessäsi on jotain muuta epämiellyttävää. Esim. ylpeys, keikistely, feikki, liian flirtti tms. Miehet pelkäävät tietyntyyppisiä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun olet hyvännäköinen eikä miehet uskalla katsella kun eivät kuitenkaan sua saa.

Vierailija
4/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
5/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin huolissani itsestäni jos alkaisin miettiä tällaisia. Oletko koskaan ajatellut mikä on elämäsi tarkoitus? Saada huomiota ja hyväksyntää? Kuinka pitkälle uskot pääseväsi tuollaisella ajatusmaailmalla?

Vierailija
6/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:06"]Ei kun olet hyvännäköinen eikä miehet uskalla katsella kun eivät kuitenkaan sua saa.
[/quote]

Luulisin että tämä. Itsekkin olen aika ujo kaveri ja jos lähestyn naisia niin yritän pelata enemmän varman päälle. Tosin muutama todella hyvännäköinen ja pitkä nainen on pokannut mut baarista, vaikka en ole ainakaan omasta mielestäni yhtään komea, päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän