Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäsin vanhaan koulukiusaajaani kaupassa. hän sanoi "Onpa susta tullut nätti ja hoikka" miten olisit itse reagoinut?

Vierailija
03.02.2022 |

Olin yläasteella pullukka enkä meikannut, minulla oli ja on myös paljon pisamia. Sain kuulla lähes päivittäin jotain ulkonäöstäni koko yläasteen ajan. Tämä poika oli pahin kiusaajani. Kerran heitti minua päin lumipallon, jonka sisällä oli kivi. Se osui silmälaseihini, jotka rikkoutuivat. Kotona sain humalaiselta isäpuolelta nyrkistä naamaan kun olin mennyt rikkomaan kalliit lasit. Tilalle sain halvat ja rumat, jotka aiheuttivat vielä enemmän haukkumista.

Lukioon mentyäni laihdutin reilusti (olen yhä edelleen 166cm/52kg) aloin laittaa hiuksia ja meikata. Vähän myöhemmin löysin oman tyylini ja aloin jopa pitää itsestäni. Omilleen muutto ja sitä rataa, olen tykännyt elämästäni siitä saakka.

Nyt aivan puskista tuli tuo tilanne kun törmäsin tähän kiusaajaan. En osannut sanoa tilanteessa mitään. Käännyin vaan ja häivyin paikalta. Autossa tuli itku. Kai joku vanha trauma puski pintaan.

Mitä itse tekisit tai sanoisit tuollaisessa tilanteessa? Mielessäni olin kyllä aikoinani hautonut kaikenlaisia kostorepliikkejä, mutta kun tositilanne tuli niin ei toivoakaan, että olisin saanut töksäytettyä jotain ilkeää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toimit juuri oikein, mennyttä ei voi muuttaa ja onneksi nyt kaikki on hyvin.

Aika lapsellisia, nuo kostoajatukset ovat, ei elämä voi rakentua vahvasti tuollaiselle pohjalle.

Joten ⭐⭐⭐⭐⭐ arvoinen suoritus sinulta!

Vierailija
22/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin yhden vanhan koulukiusaajan tuossa kymmenisen vuotta sitten. Hän tuli jotenkin muina miehinä moikkaamaan. En todellakaan säästellyt sanoja. :D Eikä tietenkään myöntänyt kiusanneensa tai mitään. Tuollaisia vastuuseen kykenemättömiä m.lkkuja taitaa noista suurin osa olla. Eivät siis vaivan arvoisia ihmisiä. Jatkossakin tulen noita vastaavanlaisia ihmisiä joko syrjimään taikka jos itse tulevat juttelemaan, kohtelen negatiivisesti. Ovat sen kaiken ihan itse ansainneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten olisin toiminut samoin kuin ap, nykyään kysyisin "sori, tunnetaanko me jostain" ja kiusaajan kerrottua kuka on ja mistä tunnetaan, kohauttaisin olkapäitä ja toteaisin, ettei nimi sen paremmin kuin naamakaan soita mitään kelloja. Sitten jatkaisin rauhassa ostoksia.

Jos olisi niin sitkeä tapaus, että tulisi uudestaan häiritsemään, marssisin lähimmän kaupan työntekijän tai mieluiten suoraan vartijan luo ja sanoisin nähneeni että kaveri livautti jotain hyllystä taskuunsa/yritti käydä minuun käsiksi tms. mistä aiheutuisi tyypille hankaluuksia.

Vierailija
24/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat katuvat aikuisina katkerasti tekojaan.

Vierailija
25/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kiusaajani yritti iskeä minua. Nolasin hänet aika hyvin. En ymmärrä miten ihmiset kehtaavat... Yritti vielä änkyttää, ettei ole kiusannut. Mitä sitten se miltei päivittäinen läskiksi ja rumaksi haukkuminen oli? Välillä tuli myös nyrkistä olkapäähän...

Vierailija
26/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kohteliaasti hymyillen:"Voisinpa sanoa samaa susta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan