Ihan ystävällisesti: Mikä on Freddy-housujen pointti?
Onko se siis syynä, että miesystävä/poikakaveri kuolaisi vähemmän muita jos oma nainen on mahdollisimman hot? Vai onko se niin että nautitte katseista? Jos niin, miksi? Onko huono itsetunto? Vai koitatteko iskeä miehiä? Silloinhan myös kaikki ne limaiset äijät kuolaa...eikä vaan ne ihanat miehet joiden huomiota tavoittelette?
Eikö ole naista alentavaa aina koittaa miellyttää miestä kaikilla mahdollisilla tyrkky-varusteluilla? Jotenkin surullista nähdä nuoria tyttöjä niissä housuissa, niin epätoivoisen näköistä.
Tämä ei todellakaan ole pilkkaviesti, koitan vain ymmärtää.
Kommentit (59)
http://picture-cdn.wheretoget.it/0igvzm-l-610x610-jeans.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-_--b0ZCVmNE/U49g76KeMBI/AAAAAAAAAkU/h--FPJlur_8/s1600/freddyt+064.JPG
juu, ei näiden pääpointti ole perse, ehei tietenkään.
eiku hei, sehän on.. OMG! URHEILULLISUUS! se se on!
-m35
Niin, mikseivät kaikki vain kulje perunasäkeissä.
Tässä taas oiva esimerkki miten sisarhegemonia pitää laumakuria yllä. Muista naisista erottuva, itseään seksuaalisella tavalla esiin tuova nainen halutaan häpäistä ja alentaa. Tämä aloitus ei käytännössä eroa tavallisesta huorittelusta mitenkään.
Freddyissä on camel toe sekä edessä että takana.
Mulla on iso pyöreä pylly ja kyllä vaan mahtuu normihousuihin. Käytän tosin L-kokoisia housuja ja farkut on korkeavyötäröisiä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 15:08"]Linkatkaa pliis kuvaa!
[/quote]
Mikä niissä housuissa muita niin ketuttaa? Eikö se ole jokaisen oma asia mitä päälleen pukee? Mä en edes tiedä mitä kenelläkin vastaan tulevalla on päällä, ellei ihmisessä ole joku kiinnostava piirre (kauniit kasvot tj.) mikä kiinnittää ensin huomion
Perse ainakin näyttää helvetin hyvältä niissä housuissa naisella kuin naisella.
Ihan verrattavissa push up -rintaliiveihin. Kuulostaa yhtä hassulta, kuin joku kertoisi ettei rinnat mahdu muunlaisiin rintsikoihin eikä missään nimessä ole tarkoitus korostaa poveaan. Nimenomaan perseen korostamiseenhan nämä on tehty, kun nykyään se pyöreä latinopeppu on muotia. Sinänsä itselleni on kyllä yhdentekevää jos joku noista tykkää ja käyttää. Kyllähän ne katseen varmasti vangitsee. Aika iso osa naisista haluaa pukeutua niin että näyttää hyvältä, kauniilta tai seksikkäältä. Se toki on makukysymys, mikä sitten on se oma pukeutumistyyli. Mutta samaa lopputulostahan sitä kaikenmaailman paljettitopit, kotelomekot ja lyhyet hameetkin tavoittelevat: hyvää ulkonäköä, joka nostaisi itsetuntoa ja ehkä saisi jopa ihailuakin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:52"]
Onko se siis syynä, että miesystävä/poikakaveri kuolaisi vähemmän muita jos oma nainen on mahdollisimman hot? Vai onko se niin että nautitte katseista? Jos niin, miksi? Onko huono itsetunto? Vai koitatteko iskeä miehiä? Silloinhan myös kaikki ne limaiset äijät kuolaa...eikä vaan ne ihanat miehet joiden huomiota tavoittelette?
Eikö ole naista alentavaa aina koittaa miellyttää miestä kaikilla mahdollisilla tyrkky-varusteluilla? Jotenkin surullista nähdä nuoria tyttöjä niissä housuissa, niin epätoivoisen näköistä.
Tämä ei todellakaan ole pilkkaviesti, koitan vain ymmärtää.
[/quote]Kuinka on mahdollista, että jälleen yksi "sisareni vartija" eli naisten seksikkyydestä naisten puolesta huolta kantava mamma ilmoittautuu? Patriarkaatti, sovinismi, seksismi, ahdistelu... Apuaa. Hankkikaa jotain mukavampaa ajateltavaa!
Tiedän 15-v tytön, jolle oma isä osti nämä housut. Tyttö ei itse edes toivonut niitä. Ei voi kuin ihmetellä.
Ihan törkeän näköiset housut :D tuollanen hervoton pussi perseposkiin, eeeeeiii, :D muutenkin tuota ahteria mulla ihan riittämiin. Olisi melko koomisen näköistä se vielä kehystää noin :D :D :D
Siis näkeekö näitä viellä jollain päällä?
En kestä. Miksi jollekin on toisten ihmisten ulkonäkö näin tärkeää? Antakaa pukeutua niin kuin haluat, älkääkä haukkuko. Jos ette itse tykkää, niin pukekaa jotain muuta!
T: täti ihan tavan verkkareissa
Kyllä, itse näin kaupassa ihanalla milffillä päällä. Ei voinut olla kun suu auki. Ihanata
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on freddy-housut?
Kato mun persettä dädi housut
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, itse näin kaupassa ihanalla milffillä päällä. Ei voinut olla kun suu auki. Ihanata
Vain muutos on pysyvää. Olin nuori 80-luvulla. Silloin katsottiin että mitä pienempi peppu sen parempi 😉
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:17"]
Mitenkä, onko muiden naisten pukeutuminen ap:lta jotenkin pois? Pissi housussa pelkäät, että oma mies sattuu näitä Freddy-peppuja vilkuilemaan? Kovasti kyseenalaistat näiden muotihousuihin pukeutuvien naisten itsetunnon, vaan miten on omasi laita, hmm..
[/quote]
hmm... hmmm! hmmm!!