Ihan ystävällisesti: Mikä on Freddy-housujen pointti?
Onko se siis syynä, että miesystävä/poikakaveri kuolaisi vähemmän muita jos oma nainen on mahdollisimman hot? Vai onko se niin että nautitte katseista? Jos niin, miksi? Onko huono itsetunto? Vai koitatteko iskeä miehiä? Silloinhan myös kaikki ne limaiset äijät kuolaa...eikä vaan ne ihanat miehet joiden huomiota tavoittelette?
Eikö ole naista alentavaa aina koittaa miellyttää miestä kaikilla mahdollisilla tyrkky-varusteluilla? Jotenkin surullista nähdä nuoria tyttöjä niissä housuissa, niin epätoivoisen näköistä.
Tämä ei todellakaan ole pilkkaviesti, koitan vain ymmärtää.
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:13"]
huomion hakeminenhan se niiden pointti on
[/quote]
Ja tämä on ongelma, koska...?
Kummasti tuntuu asenneilmasto menneen laman myötä saudiarabialaiseen suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:31"]Mun mielestä ne on vaan väärin.
Tissit ja perseet on sitä varten, että se joka haluaa katsoa, voi katsoa. Jokainen saa valita.
Siksi on väärin että käytetään noin törkeitä huomiokeinoja, jolloin nekin jotka eivät halua katsoa, katsovat väkisinkin pari sekuntia. Sama kuin käyttäisi punaisena vilkkuvia perseeseen osuvia nuolia kulkiessaan.
[/quote]
Tekoripset, kestopigmentointi, meikki, rakennekynnet, push-up-rintsikat, kulmien kestovärjäys, huulien pigmentointi, hiustenpidennykset, huuli-injektiot...
Ja Freddyt on sitten ihan se maailman pahin juttu? :D
Kato mun persettä kato mun persettä kato kato kato!!!
Mikä on aloittajan ongelma, jos joku haluaa näyttää seksikkäältä? Parhaita tällaiset upeasti pukeutuvat naiset! Itse en harmaata massaa huolisikaan kumppaniksi, vaan tahdon että puolisoni tuo naisellisuutensa esiin. Se, että muut miehet katsovat ja kuolaavat ei haittaa minua tippaakaan kunhan eivät koske.
Huomihuoraaminen lammasmaiseen tapaan.
Joo noku ne on niin mukavat housut, en mä miesten takii mut lyhyt paita se aina olla pitää :) mut nyt on muotia korostaa persettä ja houkutella miehiä ympärille, se on hei naisen biologiaa ;)
Itse lasken noin pyllypöksyt samaan sarjaan kuin napapaidat ja tissitopit eli niitä ei päälläni tulla näkemään. Jokainen toki tyylillään ja kyllähän noihin naisenakin katseensa kiinnittää, mutta jopa katsojana oloni on vaivaantunut. Kroppani varmaan kestäisi nuokin vaatteet, mutta herkkä sieluni ei, naurakaa vaan :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:04"]Mikä on aloittajan ongelma, jos joku haluaa näyttää seksikkäältä? Parhaita tällaiset upeasti pukeutuvat naiset! Itse en harmaata massaa huolisikaan kumppaniksi, vaan tahdon että puolisoni tuo naisellisuutensa esiin. Se, että muut miehet katsovat ja kuolaavat ei haittaa minua tippaakaan kunhan eivät koske.
[/quote]
Mieheni ainakin tykkää, kun pukeudun kynähameisiin, bleisereihin, korkokenkiin yms klassisiin, elegantteihin vaatekappaleisiin. Paljon seksikkäämpää ja naisellisempaa, kuin jotkut teinirätit. Ja kyllä, vaikka olen timmi, mahdun normaaleihin vaatteisiin.
Mikäli alaikäisistä tykkäät, en epäile, ettetkö kuolaisi freddyhousuisten perään.
N23
Mun kaverilla on kyseiset housut ja voin sanoa että ei näytä peppu yhtään sen paremmalta.
En ole kateellinen tai halua ilkeä olla.
Ihan tavallisen näköiset housut jossa hassut saumat. Ja törkeän kalliit.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:34"]niissä on silikonityynyt suurentamassa persekannikoita ja kaarituet nostamassa kankut ylös.
[/quote] Ei voi olla totta!!! Tikahdun nauruuni :') Jokohan pojille sitten myydään silikonitäytteisiä etumuksia housuihin?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:34"]niissä on silikonityynyt suurentamassa persekannikoita ja kaarituet nostamassa kankut ylös.
[/quote]
Heh, no ei todellakaan ole. :D
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:34"]niissä on silikonityynyt suurentamassa persekannikoita ja kaarituet nostamassa kankut ylös.
[/quote]
Kuulostaa hemmetin mukavilta pöksyiltä...
[/quote]tuntuu samoilta kuin push up liivit. etu-ja takapuolen pallukoita kuuluu suurentaa ja nostaa ylös 2000-luvulla.
[/quote]
2010-luvulla varmaan tarkoitat. Meistä tuskin kukaan tulee elämään 3000-luvulla, joten tuo 2000-luku on melko laaja käsite. Vai meinasitko että vielä 2050, 2060 jne luvuilla puhutaan aina vain 2000-luvusta?
Ei 1930, -40, -50, -60 jne luvuillakaan puhuttu 1900-luvusta.
Freddyjen aika alkaa jo olla ohi. Lähinnä mauttoman ja tyylitajuttoman vaikutelman saavat aikaan. Pääpointti ko. housuissa tuntuu olleen perseen korostaminen ja pyllistyskuvien jakaminen somessa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:34"]niissä on silikonityynyt suurentamassa persekannikoita ja kaarituet nostamassa kankut ylös. [/quote] Ei voi olla totta!!! Tikahdun nauruuni :') Jokohan pojille sitten myydään silikonitäytteisiä etumuksia housuihin?
[/quote]
Varmaan heti kun naiset haluavat tillistellä pullottavia etumuksia. Ei tunnu olevan kovin suosittua?
Kiva kun teinit kulkee näissä housuissa niin keski-ikäset töllöttää. Varmaan kaikki muutkin. Miks ei samalla kulkis alasti.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:34"]niissä on silikonityynyt suurentamassa persekannikoita ja kaarituet nostamassa kankut ylös. [/quote] Kuulostaa hemmetin mukavilta pöksyiltä...
[/quote]
Miten niillä istutaan?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:34"]niissä on silikonityynyt suurentamassa persekannikoita ja kaarituet nostamassa kankut ylös.
[/quote]
Kuulostaa hemmetin mukavilta pöksyiltä...
[/quote]tuntuu samoilta kuin push up liivit. etu-ja takapuolen pallukoita kuuluu suurentaa ja nostaa ylös 2000-luvulla.